Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Vad skulle avsikten från CA vara att sluta skjuta när PU kommit i kontakt med honom? Minska risken att PU kontaktar skytteklubben? Ångest i samband med skytte? Orolig för att de andra i klubben ska höra om misstankarna och börja skvallra/fråga? Undvika tillfällen där PU kan spana?
Det finns ingen utstuderad reaktion från en amatör såsom CA gällande mord.
Han handlar utifrån känslomässiga premisser..om än de Christer hade.
Det finns mao ingen annan känsla än instiktivt känslomässig att avskärma sig från allt som rör mordet MOP.
Inget märkligt överhuvud med detta.Jag hade reagerat lika om jag mördat Olof.
Man ljuger på känsla och livfes with the flow.
Det är fullständigt naturligt för individer som är rationellt utrustade..hur jävla sjuka i huvuden de i övrigt är.
Jag är förra del för övrigt,försöker jag sälja dig en Peugeout 1996 så skall du inte lyssna på mig.
Det är en sak.
Dessutom har jag uppmärksammat din förmåga till att ta till dig kritik.Det är en karriärsdanande egenskap som hedrar dig som individ.Snurra inte upp detta goda omdöme med sedvanligt BS 38..my brother,,Trettioåtta år senare,
Du vet när du skall sätta punkt,och det är upp till ditt personliga intellekt.
Det återstår bara för dig att handla som rakryggad individ du är...ingen jävla smokescreen up your arse.
Du vet vad du vet och du tror vad du gör.Jag vet du vet detta också,,du är ju ingen knäppgö.-