• 3
  • 4
2024-01-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Tycker hon r sjukt motbjudande, trash deluxe med alla tatueringar. Det korta hret p det gr sitt ocks.

Spot on! Och tatueringen p underlppen...

Dock humor I hennes poster dr de str: "... mte om projekt.." "...spnnande projekt.."
Och en manager... sorry men oddsen fr att hon skulle g frn hemma-porr till en stor skdespelare r lika med noll.

Ingen som vet vad som hnde med Netflix filmen hon skulle medverka i, och enligt egen utsago gjorde ett enastende jobb
Citera
2024-01-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
Hon har 706 fans p only fans varje betalar 200 kr i mnaden minst verka de som. Det r 141 000 i mnaden. Sen skert andra saker utver detta som slja vidoes och doantioner och annat.. Tro hon dra in en hel del deg... Konstigt dock hon inte har ngon deklarerad inkomst s pengarna betals nog utomlands ngonstans, kanske ngot fr skatteverket?...

Drfr hon tiggde pengar p tiktok frra ret ...
Citera
2024-02-28, 22:01
Medlem
fearreapers avatar
https://fapello.com/nennefriisk/

Finns lite hr 🤮 stackars barn,
Citera
2024-03-01, 11:56
Medlem
Tack fr lnken! Mnga fina bilder, en superfin tjej som r duktig p det hon gr.
Citera
2024-03-03, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Faktum kvarstr att det r fullstndigt sinnessjukt det hon gr. Hon normaliserar sin livsstil som online-hora fr sina bara, dr det r fullt acceptabelt att visa upp fittan hemma i soffan, medans barnen r i skolan.
Jag sger inte att jag gillar hennes yrke, men det r hennes liv och hennes val. Hon och hennes barn verkar m bra och det r vl det viktigaste?
Gillar man henne inte s behver man ju inte hnga dr hon r.
Citera
2025-02-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Jag sger inte att jag gillar hennes yrke, men det r hennes liv och hennes val. Hon och hennes barn verkar m bra och det r vl det viktigaste?
Gillar man henne inte s behver man ju inte hnga dr hon r.

Det cirkulerar ju en video dr hon tillfrestller sig sjlv och ett av barnen ropar p henne varp hon skriker ihjl sig p barnet...
Hur fan r det att barnen mr bra?
Citera
2025-02-16, 14:12
Medlem
Harry_s avatar
allt var ju s bra och barnen och alla i hennes omgivning visste vad hon hll p med
och alla tyckte det va ok

snart kommer hon ut grtande att hon ngrar allt och OF har frstrt hennes liv

tycker socialen att det r ok?
Citera
2025-03-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Det cirkulerar ju en video dr hon tillfrestller sig sjlv och ett av barnen ropar p henne varp hon skriker ihjl sig p barnet...
Hur fan r det att barnen mr bra?
Har inte sett den och kan inte uttala mig
Citera
2025-03-09, 01:52
Medlem
sham69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle55
Ngon som vet ngot om Nenne Frisk
Snygg och sensuell
Hon r lite fr mycket av en girlboss/feminist, dock konstigt att hon sljer sin kropp fr 50 kr ;-;
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in