2024-03-02, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Sedan valde C att åka utomlands på obestämd tid. Vilken bra pappa.
Varför har inte Julia hand om barnet?
Hon sitter och raggar och tigger på tiktok, ganska tragiskt.
Hon kan inte sluta snacka skit om Chrippa och Linnea, otroligt bitter och labil.
Hoppas Chrippa bytt koder på Lillens padda, så att inte Julia snokar mer.
Vem har betalat för hennes botox? Hiskeliga mängder bepsi bax och nocc0, samt sugande på vapes....
Hon inväntar skadestånd samt att "karriären" som influencer ska kicka igång..
"Känd som Chrippas Ex"

Tur att Chrippas föräldrar finns för Lillen, snart är hon hos pappa och Nea igen🩵🩷
Citera
2024-03-02, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför har inte Julia hand om barnet?
Hon sitter och raggar och tigger på tiktok, ganska tragiskt.
Hon kan inte sluta snacka skit om Chrippa och Linnea, otroligt bitter och labil.
Hoppas Chrippa bytt koder på Lillens padda, så att inte Julia snokar mer.
Vem har betalat för hennes botox? Hiskeliga mängder bepsi bax och nocc0, samt sugande på vapes....
Hon inväntar skadestånd samt att "karriären" som influencer ska kicka igång..
"Känd som Chrippas Ex"

Tur att Chrippas föräldrar finns för Lillen, snart är hon hos pappa och Nea igen🩵🩷
Dålig koll på Julia men känns hon inte extremt jävla wt? Har hon någonsin haft ett jobb? Influencer? Hon skojjar väl? Trodde aldrig jag skulle säga det men Chrippa verkar vara den stabila av dom två.

Har börjat följa nu iaf, detta måste jag bara se.
Citera
2024-03-02, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dålig koll på Julia men känns hon inte extremt jävla wt? Har hon någonsin haft ett jobb? Influencer? Hon skojjar väl? Trodde aldrig jag skulle säga det men Chrippa verkar vara den stabila av dom två.

Har börjat följa nu iaf, detta måste jag bara se.
Hon har jobbat lika mycket som Rask, skulle jag vilja påstå, båda finns hos konnekt.

Jag har full förståelse för att Chrippa inte vill fortsätta med henne, hon verkar riktigt svartsjuk, samt lat.

Vad trodde Jocke och Anjo, att "allt" skulle lösa sig om Chrippa bara gjorde som dom bestämt, nämligen fortsatt leva ihop med Julia, samt kört vidare på deras förbestämda story om att Linnéa är och har gjort det som Jullan med största säkerhet gjort sig skyldig till.

Chtistofer och Linnea håller god min i elakt spel.
Citera
2024-03-02, 22:50
Medlem
hetabengts avatar
Det finns ingen framtid i en sån som Julia. Det syns. Förvånad att Chrippa stannade så länge som han gjorde. Han måste haft det tufft på slutet.

Med Linnea kommer han bli lycklig. En toppentjej.
Citera
2024-03-02, 22:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Det finns ingen framtid i en sån som Julia. Det syns. Förvånad att Chrippa stannade så länge som han gjorde. Han måste haft det tufft på slutet.

Med Linnea kommer han bli lycklig. En toppentjej.
Man undrar ju vad han tänkte när han skaffade barn med Julia. Hon är en kvinnlig version av Rask. Inget driv, inget jobb, bara en stor belastning för alla i hennes närhet.
Citera
2024-03-03, 01:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Kan alla bara lägga ner Christofer valde att avsluta ett liv.
Det finns dokumentation på det
Vart finns bevisen för det?
Citera
2024-03-03, 05:51
Medlem
Ska va ärlig å säga att innan allt patetiska drama som uppstått så va han 💯 en av mina favoriter No doubt. Men efter allt han har gjort & speciellt efter han har pissat på sin bror , som försöker hjälpa han med lägenhet & allting , nä , där sjönk du Chrippa da solkräm. Nu är du en jävla sopa.
Citera
2024-03-03, 05:56
Medlem
Edit

En sak till, de är inte svintufft att vara nere i Marabella & gå runt i en mjukisdress för 20 lax & brorsans LV brillor när halva Sverige vet att man har skulder å betala Gör rätt för dig först , sen kan man lajva med det du gör
Senast redigerad av Kungen9393 2024-03-03 kl. 06:00. Anledning: Edit
Citera
2024-03-03, 06:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Ska va ärlig å säga att innan allt patetiska drama som uppstått så va han 💯 en av mina favoriter No doubt. Men efter allt han har gjort & speciellt efter han har pissat på sin bror , som försöker hjälpa han med lägenhet & allting , nä , där sjönk du Chrippa da solkräm. Nu är du en jävla sopa.
Du menar den fantastiska brorsan som hotade med att sätta chrippa i fängelse för skattebrott ifall Chrippa inte gjorde som han sa?
Du menar den brorsa som spelar in privata samtal emellan honom och Chrippa och sprider dessa samtal så dem kommer ut på youtube?
"Med såna vänner behöver man inga fiender"

Jag tyckte först också Jocke var snäll som försökte hjälpa chrippa, men sedan när mer kom ut kom det fram att Jocke inte var så snäll som man först trodde...

Chrippa är fortfarande en idiot, men Jocke är fan inte bättre.
Citera
2024-03-03, 06:42
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du menar den fantastiska brorsan som hotade med att sätta chrippa i fängelse för skattebrott ifall Chrippa inte gjorde som han sa?
Du menar den brorsa som spelar in privata samtal emellan honom och Chrippa och sprider dessa samtal så dem kommer ut på youtube?

Jag tyckte först också Jocke var snäll som försökte hjälpa chrippa, men sedan när mer kom ut kom det fram att Jocke inte var så snäll som man först trodde...

Ja och varför han hotar med det? För att inget annat går in i huvet på kräftan , tror du Jocke säger så för att va en fitta? Nej, han säger så för att han är vuxen nog att förstå att ju mer du skjuter upp det , desto värre blir det.
Senast redigerad av Kungen9393 2024-03-03 kl. 06:43. Anledning: Edit
Citera
2024-03-03, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Svin skoj å ha Skatteverket och eko efter sig , han kan fly till marbella bäst fan han vill, dom kommer hitta honom där också, kolla bara på Olof K
Citera
2024-03-03, 07:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Ja och varför han hotar med det? För att inget annat går in i huvet på kräftan , tror du Jocke säger så för att va en fitta? Nej, han säger så för att han är vuxen nog att förstå att ju mer du skjuter upp det , desto värre blir det.
Först pratar han med Chrippa om att han vet att chrippa inte kommer palla sitta i fängelse, och Chrippa håller med och säger att han aldrig skulle palla det.
När man vet att ens bror är mentalt instabil, inte mår bra, när ens bror har sagt att han inte kommer klara av att sitta i fängelse, då är det exakt rätt tillfälle med att hota brorsan att man ska sätta honom fängelse och krossa det lilla han har kvar, exakt så tycker du en bror som bryr sig och vill hjälpa agerar???
Det är ju snarare ett försök att driva chrippa till självmord.
Ingen med en fungerande hjärna tror att hota en mentalt instabil människa att första dens liv kommer hjälpa dem på något sätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in