2024-03-02, 14:25
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia har själv vittnat om att han sparkade henne ur sängen när Lillen var där, har du inte tagit del av fup och dom? Eller Jockes egna prints?

Som sagt dagens internet Och nej det var inte Henke
Skulle nog vara lite mer orolig för vad som kommer att
hända när man men vet vilken #Kultur# Henke kommer ifrån
särskilt när man gör bruden gravid som senare gör Abort.
Tro inte så mycket de skulle underlätta ditt liv.
Och på tal om kultur det finns faktiskt en beck film som
handlar om just det,
Vi får väll se när han släpps om några år.
Eller tidigare
Citera
2024-03-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Henke rörde aldrig J när C var i närheten.
Men när Henke kommer ut bör nog Christofer vara väldigt långt bort.

Henke är en riktig pissluffare o skulle aldrig i helvete gå på en kille! Ha har åkt på stryk många gånger i Örebro o grinat/bönat sig ur andra situationer. Enda har vågar ge sig på är tjejer. Så Chrippa sover nog säkert!
Citera
2024-03-02, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det kommer ursprungligen från Chrippa, som denna tråd handlar om.
Nänä, det var Anjo och Julia som myntade det offentligt.

Jag väntar med spänning på att Christofer och Linnéa ska få komma till tals.

Har du missat vad Jocke drog igång och sammankallade sina undersåtar för att "hjälpa" Chrille från fula rubriker?
Målet blev att smutskasta Linnéa.

Tycker du att det är rätt?
Att beskylla ett brottsoffer för en massa saker och dessutom utnyttja ett barn?

Det är så sjukt och med tanke på Jockes smyginspelningar med manipulerande hotfulla samtal som han "läcker" ut, det är skrämmande.

Nu gör Danjal, Jocki och Jonna reklam för biljettsläpp för att se när spöklaxton kommer till Lundellhuset för en flera timmar direktsänd lajvspökjakt... "vad har Jocke fått med sig"...

Som om ingenting har hänt, trots att dom är ansvariga för ett fruktansvärt drev mot Linnea och Christofer.
Förtal utan dess like.

Jocke skiter i sina syskon, varför bjöd han inte med Jacke och Sofia till Dubai? Eller sin guddotter och hennes mamma Jullan?
Istället bjuder han med den feta grisen och hans sugga?!

Vem har fått storhetsvansinne?
Citera
2024-03-02, 17:45
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:

Har du missat vad Jocke drog igång och sammankallade sina undersåtar för att "hjälpa" Chrille från fula rubriker?

Det är så sjukt och med tanke på Jockes smyginspelningar med manipulerande hotfulla samtal som han "läcker" ut, det är skrämmande.

Nu gör Danjal, Jocki och Jonna reklam för biljettsläpp för att se när spöklaxton kommer till Lundellhuset för en flera timmar direktsänd lajvspökjakt... "vad har Jocke fått med sig"...

Som om ingenting har hänt, trots att dom är ansvariga för ett fruktansvärt drev mot Linnea och Christofer.
Förtal utan dess like.

Jocke skiter i sina syskon, varför bjöd han inte med Jacke och Sofia till Dubai? Eller sin guddotter och hennes mamma Jullan?

De har redan fått komma till tals och hade som vanligt inget vettigt att tillföra. Hur länge ska du försvara luffaren? Du kommer bli motargumenterad gång på gång här av mig och andra. Så varför lägger du inte ner istället?
Citera
2024-03-02, 17:55
Medlem
kungpungstadens avatar
[quote=Mumsbulle|87543272]Nänä, det var Anjo och Julia som myntade det offentligt.

Förtal utan dess like.

J vart tvingad utav c att ta Abort. Hur mycket du vill inte tro på det finns det dokumentation på det.
Frågor på det ?
Citera
2024-03-02, 17:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Förtal utan dess like.

Ja det är okristligt detta med att ta kontakt med andrar/demoner och skit. Kommer inget gott ur sådant alls. Det är Djävulen som luras bara. Så att han fått med sig något hem skulle inte förvåna mig. Det har hänt mycket tråkigt den senaste tiden. Det är sånt som händer när man leker med sådant man inte SKA leka med.

Här håller jag med dig..
Varför bjöd han inte med Jacke och Sofia till Dubai? Eller sin guddotter och hennes mamma Jullan?

Men jag gillar inte att kalla någon för fet, sugga och så. Det är lågt.
Citera
2024-03-02, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
J vart tvingad utav c att ta Abort. Hur mycket du vill inte tro på det finns det dokumentation på det.
Frågor på det ?
Tvingad? Knappast.
Hon borde tvångssteriliceras med tanke på hur hon hoppar runt.
Trodde hon att en graviditet skulle få Christofer att stanna kvar?
Tror inte ens hon varit gravid och om hon varit det, så finns det fler kandidater om man säger så...

Hur sjukt är det inte av Jocke att provocera Chrippa när han kör bil med Lillen, när han säger att det är Fitt-Julia! så att Lillen hör och upprepar det, om det nu ens är sant och inte fabricerat..
Vi har ju alla sett det sk barnförhöret
Citera
2024-03-02, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det är okristligt detta med att ta kontakt med andrar/demoner och skit. Kommer inget gott ur sådant alls. Det är Djävulen som luras bara. Så att han fått med sig något hem skulle inte förvåna mig. Det har hänt mycket tråkigt den senaste tiden. Det är sånt som händer när man leker med sådant man inte SKA leka med.

Här håller jag med dig..
Varför bjöd han inte med Jacke och Sofia till Dubai? Eller sin guddotter och hennes mamma Jullan?

Men jag gillar inte att kalla någon för fet, sugga och så. Det är lågt.
Nej, det är sanningen.
Julia och Anjo, Anahit, Jocke mfl basunerar ut att Linnea är en fakking jävla horpsykopatbrud, med borderline och Christofer har en drogpsykos etc. DET är lågt.
Citera
2024-03-02, 18:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej, det är sanningen.
Julia och Anjo, Anahit, Jocke mfl basunerar ut att Linnea är en fakking jävla horpsykopatbrud, med borderline och Christofer har en drogpsykos etc. DET är lågt.

Det är lågt av CHRIPPA att kalla sin bror för missbrukare när han själv brukar droger på daglig basis.
Citera
2024-03-02, 18:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Det är lågt av CHRIPPA att kalla sin bror för missbrukare när han själv brukar droger på daglig basis.

Skillnad på bruk och missbruk
Citera
2024-03-02, 18:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Skillnad på bruk och missbruk

Tycker inte jag. Vad vet vi om Chrippa? Han kanske även han missbrukar och inte bara brukar.
Citera
2024-03-02, 18:21
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Tycker inte jag. Vad vet vi om Chrippa? Han kanske även han missbrukar och inte bara brukar.
Ja det är möjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in