Citat:
Ursprungligen postat av
Fritjoffandersson
Du ska vara nöjd, jag gjorde mitt första prov i tisdags och hade 4,7..
Inte undra på att man har symptom…
Vad gjorde du? Om du gjorde något särskilt efter att ha klivit av din trt?
Ja menar fick du någon pct eller hcg eller liknande.??
Jag mår så otroligt dåligt nu över att eventuellt komma att behöva fatta beslutet att hoppa på trt. Mina tankar slits melllan saker som att jag aldrig kommer att kunna avla barn, jag kommer alltid att behöva stå på testosteron tills jag dör,
Kommer det vara rätt val? Kommer jag kunna höja mitt testo naturligt? Jag har försökt med det i 7 år nu sen jag sist tog aas men landar allltsp på 4,7 nu på första BP.
Samtidigt vet jag ju att min konstanta oro och brist på energi och initiativ är klara symptom på bristen och ärligt talat det är knappt ett liv jag har nu, jag kämpar kämpar genom dagarna i veckan för att kommma till helgen så jag får vila och ångesten är konstant Inge resultat på gym, noll libido osv osv jag har nog alla symptom…
Lyssna kompis du mår dålig utan anledning... Jag ska förklara..
4.7 är efterblivet lågt. Du behöver TRT för att må som du ska punkt.. Bara gör det...
Jag började TRT 2016, rätt tidigt för att vara Sverige...
Samtidigt träffade jag en underbar tjej, vi har en fantastisk son om 6 år idag..
Det som krävdes, var "baby maker protocol" funkar för ALLA typ...
Träffar du någon och det är snack om barn.. Då får du brösta ditt dåliga mående och klippa TRT som jag gjorde..
Sen kör du HCG (pregnyl) samt Nolvadex....
Jag ökade från obefintlig mätbar nivå av spermier till över medel på 3 veckor... HCG hög nivå samt Nolva..
Läkarna ifrågasätte mig kraftigt men jag s aatt jag inte vet någonting, de var mest glada dock över att nu kunde de befrukta ägg....
Så korta svaret till dig är.. TRT kommer inte blockera dig från att få barn.. googla "baby maker protokol"..😘