2024-03-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Varför gjorde du abort?

Karln var trött på henne och skulle sticka. Vad hade du själv gjort?
Citera
2024-03-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sturdyox
Du har mördat ditt barn, klart att du känner dig ensam och nere, allt annat hade varit onaturligt.

Du valde fel sorts man. Ligg med en man som du kan se barn med eller ha kul med dina 30 katter och lådvin. Du har inte mycket tid kvar. Sluta slösa din jävla tid, du är kvinna och du har en biologisk klocka, när den tickat klart så kommer du att förevigt att vara ensam medan mannen i ditt liv kan sticka iväg med någon annan.

Vakna för i helvete, vad pysslar du med? Du är 32. Chansen att bli gravid igen är jävligt mycket mindre nu än när du var 20.

Bästa inlägget i tråden. Det kan låta hårt men detta är sanningen. Förhoppningsvis kan TS ta till sig detta inlägg och inte alla andra idiotinlägg och lögner i tråden som bara kommer förvärra problemen. Trots att detta sjuka feministiska samhälle konstant säger att TS gjorde rätt val och uppmuntrar dessa livsval för kvinnor så säger din kropp och sinne något helt annat till dig. Att gå emot sin mänskliga och kvinnliga natur har konsekvenser.
Citera
2024-03-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Karln var trött på henne och skulle sticka. Vad hade du själv gjort?

Kanske bäst att delet ung jäveln då
Citera
2024-03-02, 13:08
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurremannen
Ska mannen jobba ihjäl för kvinna o barn o du som kvinna ska trycka ut ungar o den laga mat o byta blöjor?

Finns gott om sandnegrer i förorterna som stämplar o svartjobbar på pizzerian, o dessutom får dom ha flera fruar samtidigt.

Vore detta något för dagens kvinna?

Jo just det titta lite på Paul Wallis på youtube och också på The Why Files på youtube så kommer du förstå lite mer…

The lizzid people

Ha det bra
Citera
2024-03-02, 13:11
Medlem
Citat:
Kanske bäst att delet ung jäveln då

Dela? Du menar som i att mannen tar ansvar och faktiskt hjälper till att sköta barnet han varit med och skapat? Vi som lever i verkligheten vet hur det hade slutat.
Citera
2024-03-02, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fadde1989
Jag har ångest, är väldigt skör och nere just nu.
Jag känner att jag har tagit hem priset för att vara den mest misslyckade kvinnan på planeten.

I måndags gjorde man abort, relationen efter 8 år med sambon avslutades ( det har varit lite fram och tillbaka med vår relation) och jag har aldrig känt mig så här tom. Jag har stängt in mig hemma och vet inte hur jag ska hantera nästkommande dagarna som väntar mig runt hörnan och jag är livrädd hur alla i min närhet ska se på mig. Jag är 32 år och känner mig någonstans okvinnlig, vet ej varför jag känner så.
Det är en stor sorg att mitt liv har gått under och att öppna nytt kapitel i livet känns långt bort.

Vad ska jag göra och tänka för kunna överleva natten?

Citat:
Du har mördat ditt barn, klart att du känner dig ensam och nere, allt annat hade varit onaturligt.

Du valde fel sorts man. Ligg med en man som du kan se barn med eller ha kul med dina 30 katter och lådvin. Du har inte mycket tid kvar. Sluta slösa din jävla tid, du är kvinna och du har en biologisk klocka, när den tickat klart så kommer du att förevigt att vara ensam medan mannen i ditt liv kan sticka iväg med någon annan.

Vakna för i helvete, vad pysslar du med? Du är 32. Chansen att bli gravid igen är jävligt mycket mindre nu än när du var 20.

Så du tycker att du kan häva ur dig vad som helst, fråga mamma om hon blir stolt över sin son när han sparkar på en kvinna som just gått igenom det hon berättar om, Hon började med och säga att hon är skör, kanske skulle använda empatin, om det finns nån.
Om hon hade skrivit och sagt att hon valt att behålla barnet även om hon var singel vad hade du haft att säga då, Skärp dig för fan.

till ts, tänk så här det kan ha varit rätt, du har ju valt bort honom av nån orsak hans gener var kanske värdelösa och då var det kanske tur att du inte straffa världen med en avkomma från honom.
Citera
2024-03-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Dela? Du menar som i att mannen tar ansvar och faktiskt hjälper till att sköta barnet han varit med och skapat? Vi som lever i verkligheten vet hur det hade slutat.

Är själv uppfödd av ensam kvinna mina yngre dagar var väldigt turbulenta tills jag kunde stå på egna ben

När jag såg familjer som hade funktionella samband gjorde det ont att man själv aldrig fick det

Livet skulle vara bättre så det är det som sticker värst ibland.
Citera
2024-03-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fadde1989
Jag har sovit det mesta under veckan, sömnen medförde inte så mycket. Känner mig inte utvilad trots att jag varit hemma. Tankarna gör mig utmattad.

Hade liknande känslor för mer än 10 år sen kanske, det känns som kris på kris. Jag vet alla människor lever igenom något tufft och nån dag kommer man förbi det jobbiga, men det måste vara sååå långt bort. Det här är saker som jag inte kan ångra nu, nu måste jag leva igenom det. Orkar man leva?

Det är känslor ja, men känslorna har tagit över mitt psyke, finns ingen facit på hur man ska hantera känslorna?

Mord.. det känns väldigt starkt uttalat.
Jag är redan förtvivlad och jag vet inte nu vad som var rätt i beslutet.

Jag spenderade många år med fel man, han lovade framtid och andra saker, men sen ville han flytta utomlands och satsa på karriären där och det kom så plötsligt, jag glömdes bort. Jag ångrar att han blev min sambo. Jag älskar honom, men han har förstört mitt liv, han har inte varit ärlig i vår relation.

det finns flera män och hans gener som jag skrev i förra inlägget var nog inget att bygga på. se det som att du "duckade en kula"
Citera
2024-03-02, 13:44
Medlem
Citat:
Du menar att du behöver bevis att män klarar av ensamhet bättre än kvinnor? Är du helt verklighetsfrånvänd eller är du kvinna?

Låt mig gissa, du är kvinna, utan barn, bitter, 30+. Det förklarar allting, såvida du inte är en svag ursäkt till män som växte upp av en singelmorsa, skulle nog tippa på det förra.

Ja, jag skulle vara fullt kapabel till att lägra en 20åring som 60, men lycka till med din dammiga fitta att lägra en 20åring långvarigt du. Män föredrar fertilitet före ekonomi, medan kvinnor är tvärtom. Jag har gott om deg så jag klarar mig, men jag skulle nog inte tippa på att du har överflöd av fertilitet, så ha kul med dina katter. Jävla hagga.
därför vi män leder självmords ligan och antal på kåken, fan det borde vara åldersgräns här.
Citera
2024-03-02, 13:52
Medlem
Citat:
Är själv uppfödd av ensam kvinna mina yngre dagar var väldigt turbulenta tills jag kunde stå på egna ben

När jag såg familjer som hade funktionella samband gjorde det ont att man själv aldrig fick det

Livet skulle vara bättre så det är det som sticker värst ibland.

Du är inte ensam i dina upplevelser. Så varför uppmuntrar du det?
Citera
2024-03-02, 14:15
Medlem
Fulfittans avatar
Ångest är väl det minsta du ska ha om du mördat ett barn.
Citera
2024-03-02, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Jo just det titta lite på Paul Wallis på youtube och också på The Why Files på youtube så kommer du förstå lite mer…

The lizzid people

Ha det bra

Orkar inte…

Dessutom skapar din medeltidsfilosofi att en kvinna blir 100% beroende av maken, någonting som skapar problem eftersom män generellt kan utnyttja situationen och dominera kvinnan så att hon till slut blir suicidal

Googla Harry Belafonte ”there’s a hole 🕳️ n the bucket” så kan du se kretsloppet

Välkommen till 21:a århundradet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in