2024-03-01, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Jaja, du är ganska nära sanningen ändå. Men jag vet.

Och jag vet också att stämningen nere i Dubai inte är den bästa då kamerorna är avslagna.
Det blev lite tjafs igår.
Kan tänka mig att stämningen är lite ansträngd i paradiset..
Anjo försöker vara närmst Jocke i alla situationer där borta, han hade nog helst åkt utan Lisen.
Patetiskt
Citera
2024-03-01, 21:29
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/6PfVr2d
Han är stolt över inslaget, han skriver:

Blev grillad av SVT! Och ska man göra det jag gör på youtube så ska man alltid kunna svara på tuffa frågor på varför man gör de och inte krypa undan när det hettar till så därför valde jag att delta i denna intervju!

Alltså som chippe själv hade sagt "Ouuåh Myyh Gadh"

Han MÅSTE trolla, snälla.
Citera
2024-03-01, 21:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kan tänka mig att stämningen är lite ansträngd i paradiset..
Anjo försöker vara närmst Jocke i alla situationer där borta, han hade nog helst åkt utan Lisen.
Patetiskt
Fast svara på frågor var ju precis det chipstutten inte gjorde, han svarade med en motfråga, riktig fegis som inte vågar stå för sina handlingar. Längtar tills jag får lyssna på hans snyftande på prime crime, kommer väl inte våga dyka upp som branschkollegan och simpen Carl-Fredrik.

Blir länk inifrån kontoret med en näve benz i blodet.
Citera
2024-03-01, 22:15
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fast svara på frågor var ju precis det chipstutten inte gjorde, han svarade med en motfråga, riktig fegis som inte vågar stå för sina handlingar. Längtar tills jag får lyssna på hans snyftande på prime crime, kommer väl inte våga dyka upp som branschkollegan och simpen Carl-Fredrik.

Blir länk inifrån kontoret med en näve benz i blodet.

Tror du verkligen att det är benso chipsmonstret går på? Tyckte hans ögon skrek opiat/opioid. Iofs kan det ju vara en blandning då han inte är särskilt skarp så att säga, han verkar ju tro att han är odödlig.
Citera
2024-03-01, 22:44
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasselangfinger
Tror du verkligen att det är benso chipsmonstret går på? Tyckte hans ögon skrek opiat/opioid. Iofs kan det ju vara en blandning då han inte är särskilt skarp så att säga, han verkar ju tro att han är odödlig.
Vi vet att han lider av panikångest och då är det lugnande man brukar skriva ut. Men visst kan det vara någon opiod också, du är inte den första som nämner det.

Han sluddrade härligt när han besökte Chrippa, då var han iaf inte nykter det märktes. Det dåliga omdömet att åka iväg till någon mitt i natten talar för benz.
Citera
2024-03-01, 23:50
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Vi vet att han lider av panikångest och då är det lugnande man brukar skriva ut. Men visst kan det vara någon opiod också, du är inte den första som nämner det.

Han sluddrade härligt när han besökte Chrippa, då var han iaf inte nykter det märktes. Det dåliga omdömet att åka iväg till någon mitt i natten talar för benz.

Ja jag känner då igen opi ögon när jag ser dom. Det låter onekligen grabben har petat i sig någon tic tac för mycket också haha. Är det videon då dom sitter i ett mörkt rum? Det här skall analyseras och granskas.

Att hans at kommer kännas.. om han ens är verklighetsförankrad i nyktert tillstånd, det vet jag ju inte.

Jösses jag har verkligen inget liv eller hur, haha.
Citera
2024-03-01, 23:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasselangfinger
Ja jag känner då igen opi ögon när jag ser dom. Det låter onekligen grabben har petat i sig någon tic tac för mycket också haha. Är det videon då dom sitter i ett mörkt rum? Det här skall analyseras och granskas.

Att hans at kommer kännas.. om han ens är verklighetsförankrad i nyktert tillstånd, det vet jag ju inte.

Jösses jag har verkligen inget liv eller hur, haha.
Den jag syftade på är när han får skjuts till Chrippa mitt i natten och börjar tuta som en galning utanför. Går sen in i lägenheten livrädd med en live gåendes

https://youtu.be/bB5BE3x3EP8?si=VSL1BLNoKli7hFPK

Ju mer jag kollar på fetthögen desto mer föraktar jag honom och det är enbart pga hans störda, vidriga personlighet.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-03-02 kl. 00:00.
Citera
2024-03-02, 00:10
Avstängd
GreenBatterys avatar
Hoppas att ett brev från Skatteverket ligger och väntar på honom när han kommer hem.
Citera
2024-03-02, 00:12
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Den jag syftade på är när han får skjuts till Chrippa mitt i natten och börjar tuta som en galning utanför. Går sen in i lägenheten livrädd med en live gåendes

Ju mer jag kollar på fetthögen desto mer föraktar jag honom och det är enbart pga hans störda, vidriga personlighet.

ASSÅ VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER!?

1 minut in och det ser ut så här? Fucking hell.
Citera
2024-03-02, 00:20
Medlem
hetabengts avatar
Citat:

Det hörs på fettots röst att han är livrädd.

Att Morgonrocken där och då inte tag avstånd från Banjo får mig att tappa all respekt för Morgonrocken.
"Däää finns ju baaaarn i huset"
Citera
2024-03-02, 00:34
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:

Jag blir på riktigt väldigt känslomässigt påverkad av det här. Fy fan vad äckligt bensad chipsmongot var, jag vet inte ens vad jag ska säga.. Chrippa växte i mina ögon måste jag säga, att han inte misshandlade honom?

Hade han betett sig sådär framför min tjej (har ingen lol, men ändå) så hade jag fått bort luren och bankat skiten ur mongot. Då är jag inte en våldsam kille, alls.

Alltså vaaaa
Citera
2024-03-02, 01:20
Medlem
danieldenhemskes avatar
Alla som är så kallade influensers är ju helt cpstörda, finns det någon som är icke-narcissist? Anjo, Jocke, Chrippa, Rask, Clue och allt vadfan de heter är ju helt jävla cpstörda. Och folk som har gjort de här idioterna kända, är riktigt sjuka i huvudet. Och sitt nu förfan inte som icke-känd influencer och håll med om det jag säger för jag menar att du är helt dum I huvudet också. Det är bara det att du inte är känd ännu. Och var glad för det.
Senast redigerad av danieldenhemske 2024-03-02 kl. 01:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in