2024-03-01, 18:11
Medlem
mishimas avatar
Jag tror det blir hafsigt. Cool värvning som tränarna inte har en aning om hur de ska använda. Han flyttas mellan kant och centralt fram och tillbaka och man ändrar taktik. Inget fungerar.

Tillslut sätter man honom på bänken och Djurgården spelar mycket bättre.
2024-03-01, 18:15
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror det blir hafsigt. Cool värvning som tränarna inte har en aning om hur de ska använda. Han flyttas mellan kant och centralt fram och tillbaka och man ändrar taktik. Inget fungerar.

Som med Berg; först ett lyxproblem att man inte vet vart han ska spela till ett rejält slitande i håret för att man inte vet vart han ska spela. Men tror inte det går så långt.
2024-03-01, 18:16
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tror inte han kommer bli något speciellt.

Dessutom har han nog olika klubbar i Championship att välja mellan innan ni är aktuella

Vänta bara till han träffat Bosse som charmar sönder honom på den mest perfekta engelskan (typ). Bredvid står en materialare som ser sjukt obekväm ut i kostym och visar sig vara Vd.

Han är nog klar tidigt nästa vecka
2024-03-01, 18:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Som med Berg; först ett lyxproblem att man inte vet vart han ska spela till ett rejält slitande i håret för att man inte vet vart han ska spela. Men tror inte det går så långt.

Jag uteslöt att nämna Berg. Tänkte att någon annan gör det istället.
2024-03-01, 18:23
Medlem
Londons avatar
Citat:

Hahah. Är det något du på riktigt ser framför dig eller snarare något du hoppas på?

Citat:

Allt annat än Berg. Berg hade dock varit spännande att ha kvar i laget i samma roll som Lucas, med Leach på plan och Mange på bänken.
2024-03-01, 18:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hahah. Är det något du på riktigt ser framför dig eller snarare något du hoppas på?

Jag vet inte, men kom ihåg vem som sagt det. Han känns så okompatibel med era tränare.
2024-03-01, 18:45
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag vet inte, men kom ihåg vem som sagt det. Han känns så okompatibel med era tränare.

Du ville nästan stå för det iaf Kommer komma ihåg vem som lyfte frågan men samtidigt lämnade alla dörrar öppna.

Varken du eller jag har framtidens facit. Vad Berg skulle till oss att göra 2023 var lika oklart som vad Mikkelsen hade att göra i Bajen 2023.

Är Gulliksen en duglig ytter (vilket han enligt rykten och youtube-klipp ser ut att vara) så är hans plats före Fallenius (eller Vá för den delen) rätt given från start. Tror dock att det är i roll 10 han kommer säljas från DIF.
2024-03-01, 18:47
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Jag uteslöt att nämna Berg. Tänkte att någon annan gör det istället.
Är ju så färskt i minnet att man tänker att det ej ska behövas, men som folk glömmer

Citat:
Allt annat än Berg. Berg hade dock varit spännande att ha kvar i laget i samma roll som Lucas, med Leach på plan och Mange på bänken.
De som lever får se. Allt blir bättre med Mange på bänken.
2024-03-01, 18:55
Medlem
Londons avatar
Citat:
Är ju så färskt i minnet att man tänker att det ej ska behövas, men som folk glömmer

De som lever får se. Allt blir bättre med Mange på bänken.

Lika sorgligt som sant, en definition på kill your darlings.

Hoppas vi hittar en perfekt roll för både honom och oss utanför planen.
2024-03-01, 19:36
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Lika sorgligt som sant, en definition på kill your darlings.

Hoppas vi hittar en perfekt roll för både honom och oss utanför planen.
Passar på att driva med honom varje tillfälle som ges men till och med jag slås av hur ni verkar ha gett upp på honom totalt och vill skicka honom till Asien. Alltså gårdare som snackar om sin egna(förra?) lagkapten. Hårt men sånt är livet.
2024-03-01, 19:42
Medlem
Londons avatar
Citat:
Passar på att driva med honom varje tillfälle som ges men till och med jag slås av hur ni verkar ha gett upp på honom totalt och vill skicka honom till Asien. Alltså gårdare som snackar om sin egna(förra?) lagkapten. Hårt men sånt är livet.

De som driver med honom ska stå i Nybrokajen imorgon. Det är inte likställt med att han ska starta eller komma in i DIF 2024.
Senast redigerad av London 2024-03-01 kl. 19:44.
2024-03-02, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så Sirius hittade ytterligare en desperat klubb som var intresserad av att låna Da Graca?

Fan var nästan övertygen att utsikten skulle hugga dom verkar ju gilla föredettingar Men finska ligan är ju inte speciellt mycket bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in