Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Du övertolkar, betyder mer att han lyckades prestera trots att långtifrån alla var nöjda och glada.
Jag tycker att de som lägger fram träningsvägran som hände då som ett argument för att dem skulle tappa förtroendet för Bajen om de tog tillbaka honom NU borde ha tappat det redan då. Han blev ju utbuad när han kom tillbaka så det känns överspelat.
Andra argument kan vara fine, men inte just detta. Ingen kulle jag dör på förövrigt. Vi kan nöja oss med 143cm Kralj istället.
Och många tappade också, i olika grad, förtroendet för de ansvariga där, Att han blev utbuad gör inte att det plötsligt är att bara komma tillbaka, som att det skulle gå jämnt upp. Att han spelade bra har ingenting med det att göra heller. Det är mest det jag reagerar på, för många har dragit upp det som någon slags försonande grej man ska beakta, att han gjorde sitt bästa när han spelade efteråt. Det är så klart totalt irrelevant.
Det var en skitsituation vi satt i som man var tvungen att hantera på något vis. Många tyckte man gjorde rätt, många tyckte man gjorde fel.
Det här är något helt annat, när man pratar om att ta in problemet igen. Det är huvudlöst.
Det förstod teome aik.