2024-03-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Temat var drönarproduktion, ska vi gå igenom det?

Nope, jag behöver inte av skälen jag skrev till dig innan. Läs innan du svarar är du vänlig.
Citera
2024-03-01, 13:21
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocuckad
Nope, jag behöver inte av skälen jag skrev till dig innan. Läs innan du svarar är du vänlig.

Kom igen nu, jag tycker om dig. Vi kan diskutera den här saken som vuxna människor. Gör mig lycklig nu.
Citera
Medlem
raskenss avatar
Frankrike, Nederländerna och Estland har höjt ribban. Hoppas vi ser franska trupper mot Belarusgränsen om ett år.

https://cornucopia.se/2024/03/uppdateras-fransk-trupp-tankt-for-utbildning-luftvarn-och-gransskydd-mot-belarus-extrema-ryska-forlu ster-inga-forandringar-vid-fronten/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ocuckad
Något som tyvärr snabbt drogs tillbaka av franska utrikesministern. Sedan hade vi Uffe på TV som snabbt också meddelade att det inte var aktuellt att skicka egna trupper.

Ja, ja, vi kan och bör alla göra bättre för att stödja Ukraina. Men bra att vi i tråden synes överens om att ryss-orcherna måste stoppas ASAP då de är efterblivna dårar som förvandlar allt de rör vid till död och aska.
Citera
2024-03-01, 13:27
Medlem
raskenss avatar
Rykten om att ryskt spetsflyg som skjuts ner är från infiltrerade specialförband med Manpads långt bakom fiendens linjer.

https://twitter.com/PStyle0ne1/status/1763471329410330773?s=20
Citera
2024-03-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
<vatnikgråt bortklippt>

Som sagt, västerländska siffror och Ukraina siffror har visat stämma sig betydligt bättre är ryska siffror. De "alternativa fakta" som ständigt presenteras i den här tråden enligt den patenterade "firehose of falsehood"-metoden, fungerar inte på oss Ivan. Ni gör er till åtlöje i den här tråden.
Citera
2024-03-01, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Rykten om att ryskt spetsflyg som skjuts ner är från infiltrerade specialförband med Manpads långt bakom fiendens linjer.

https://twitter.com/PStyle0ne1/status/1763471329410330773?s=20

Så tog dom väl ned minst en KA-52 iaf? Den flög samma rutt vecka efter vecka och sen stod någon och väntade på den.
Citera
2024-03-01, 13:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Precis det du säger : Posern Macron yrar !

Estlands premiärminister Kaja Kallas backar ju upp honom och fortsätter yra med uttalanden som:
vi måste göra allt för att Ukraina ska vinna och Ryssland förlora det här kriget.
Hur vinner Ukraina? Vilka exempel finns det på anfallskrig där det blir en vinnare? Vilka vann i Afghanistankriget mellan USA och Afghanistan mellan 2001 och 2021?

Det är så många tramsiga floskler som politiska ledare kläcker ur sig utan att ens ha en susning om hur saker ska avlöpa och vilka konsekvenser det ena ger på det andra.
Citera
2024-03-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Ja, ja, vi kan och bör alla göra bättre för att stödja Ukraina. Men bra att vi i tråden synes överens om att ryss-orcherna måste stoppas ASAP då de är efterblivna dårar som förvandlar allt de rör vid till död och aska.

Ja, men det kommer ju förstås inte hända om ena premiärministern efter den andra vägrar hjälpa till och alla vill lägga över ansvaret på nästa.
Citera
2024-03-01, 13:40
Medlem
Vem har egentligen tid med detta? Men det är viktigt att stötta Ukraina i sin kamp mot den bögryska imperialismen.

"Dennis Davydov" säger i sin rapport, som kom för 8 timmar sedan, att det är "goda nyheter" från fronten.
Citera
2024-03-01, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Ja ditt menlösa fjun? Klart som fan att det får tragiska, katastrofala, följder för Ryssland om vi skulle gå in i matchen? Det är ju det din tsar är så skräckslagen över, att fler och fler Natoländer har fått nog och planerar en motattack för att få slut på kriget. Har du inte fattat det så är det ju synd om dig din dumme fan

Nu kommer väl atombomskortet snart
Nato kommer aldrig någonsin att ge sig på Ryssland av den anledningen att Nato är inte en sådan organisation som har mandat att göra det.
Det är ju alldeles tvärtom om du läser på lite, så är ju Nato livrädda för att Ryssland ska attackera dom som organisation för dom vet att dom inte har en chans mot de vapen som Ryssland har. Men du läser antagligen ingenting om det som skrivs om detta, istället hittar du på lite hur som helst som passar dig bäst.
Citera
2024-03-01, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Har dom bara 1 fungerande är de nog rädda om detta! Hur är det med besättningar till dessa plan? De växer väl heller inte på träd?

Jag tror att Ryssland kommer att hålla ett säkerhetsavstånd nu. Det är en sluten värld men jag utgår ifrån att det kokar av missnöje och det kommer bli allt värre när man inte förmår besegra Ukraina, ett fattigt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in