2024-03-01, 01:10
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
MammaEmmas barn får flytta hem igen i början av april. Hon har i liven precis informerat KarlssonMalin som responderade med ett svalt grattis "skönt att du får tillbaka det som är ditt liksom". Intressant. Min tolkning behöver inte stämma men vännens grattis lät inte särskilt genuint och uppriktigt. MammaEmma ältar i liven att hon är orolig för att socialtjänsten kommer ta barnet igen. Hon känner sig tom, trött, utmattad och chockad.

Reaktionerna är märkliga, lika märkliga som att hantera LVU-frustrationen på Tiktok med en massa främlingar där flera av ens allierade och "bästa olyckssystrar" har horribla domar som ligger till öppen beskådan.
Inte förvånande då PistolM@lin tycks enligt sitt trackrecord vara en manipulativ lögnaktig psyk0pat som varken kan känna riktiga känslor för sitt barn eller för andra människor. Hon har känslokyla men döljer det bakom skådespel. Den hon egentligen bryr sig om är bara hon själv i slutändan. Tyvärr...
2024-03-01, 01:14
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Pistol-M@lin har sökt jobb på Europa kommissionen, hade varit helfestligt att se 😁
Fantastiskt! 😄
2024-03-01, 08:46
Medlem
Sofia är igång... (⊙_⊙
2024-03-01, 09:03
Medlem
Idag är hon ledsen åtminstone, det är ett annat tillstånd än rabiat och galen men tyvärr så är det nog bara tillfälligt.

Skulle hon bara vara mottaglig så vore det sin sak men det är ju bara en illusion.

"mina barn vill komma hem", kanske - kanske inte. Hon blandar ihop sig själv med barnen väldigt ofta.

Det är ju i detta tillståndet hon borde bearbetas och få hjälp men det är nog för mycket att hoppas på.

Sen fortsättter hon såklart med sina selektiva minnen och halvfabricerade versioner av allt som hänt... suck
Senast redigerad av D33mon 2024-03-01 kl. 09:08.
2024-03-01, 09:12
Medlem
asterisk99s avatar
några svar gällande gårdagens uteblivna show-down vid soc-kontoret ?
2024-03-01, 09:23
Medlem
asterisk99s avatar
09:22

efter många försök kommer sofia fram till någon person på soc.tjänsten
kvinnan på andra sidan låter som om hon precis har trampat snett, kanske råkat ta samtalet av misstag.
SÅ KUL !
2024-03-01, 09:37
Medlem
asterisk99s avatar
Tänk vara hennes barn och scrolla TikTok :O
2024-03-01, 09:38
Medlem
Jag hörde det också. När hon svarade sa hon glatt sitt namn och sofia presenterade sig och sen en längre tystnad för att sen göra världens SUCK. Jag förstår socialens frustration när hon är så intensiv men detta var väldigt oprofessionellt måste jag säga

Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
09:22

efter många försök kommer sofia fram till någon person på soc.tjänsten
kvinnan på andra sidan låter som om hon precis har trampat snett, kanske råkat ta samtalet av misstag.
SÅ KUL !
2024-03-01, 09:40
Medlem
Hittade en bild på tiktok när lejon slår till sin sons pappa. Även om han också slagit henne så är hon iaf ingen ängel…
2024-03-01, 09:40
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Jag hörde det också. När hon svarade sa hon glatt sitt namn och sofia presenterade sig och sen en längre tystnad för att sen göra världens SUCK. Jag förstår socialens frustration när hon är så intensiv men detta var väldigt oprofessionellt måste jag säga

Undrar om de har någon bingo-tavla där på kontoret.

Och tjejen i växeln har nog det som rutin numera, att S ringer,
. nu sitter vi och fejk-kopplar henne runt tills hon blir trött

09.40 - vem pratar hon med nu? missat vem det var som svarade.
2024-03-01, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hittade en bild på tiktok när lejon slår till sin sons pappa. Även om han också slagit henne så är hon iaf ingen ängel…

Kan du länka?
2024-03-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Idag är hon ledsen åtminstone, det är ett annat tillstånd än rabiat och galen men tyvärr så är det nog bara tillfälligt.

Skulle hon bara vara mottaglig så vore det sin sak men det är ju bara en illusion.

"mina barn vill komma hem", kanske - kanske inte. Hon blandar ihop sig själv med barnen väldigt ofta.

Det är ju i detta tillståndet hon borde bearbetas och få hjälp men det är nog för mycket att hoppas på.

Sen fortsättter hon såklart med sina selektiva minnen och halvfabricerade versioner av allt som hänt... suck

Fia var väldigt låg när hon klev in i Marlenes live i går kväll.
Hon visar sig inte själv längre...har boxaren Sxxxe vart framme?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in