2024-02-29, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Jag litar ej på läkemedelsindustrin utan har sett bevis på att det kan bli botat.

Dom vill inte att man ska veta hur starkt ens immunförsvar kan bli.

Oavsett vad känner jag att det är inget som påverkar min relation till någon annan. Så det är inget jag kommer berätta. Att jag hade munnherpes för nå år sedan.
Tur att du och jag inte passar varandra
Citera
2024-02-29, 18:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Tur att du och jag inte passar varandra
O tur för mig att herpes inte påverkar mitt liv det minsta trots att jag hade det för några år sen.
Citera
2024-02-29, 18:41
Medlem
Citat:
Jag springer inte omkring och knullar med folk hejvilt. Märks att du är en av alla de för tjejerna som killarna på FB pratar om

Haha. Jag lever i ett stabilt förhållande sedan många år tillbaka och helt utan smittor. Däremot verkar du inte klara av att höra sanningen? Det är återigen ingen skyldighet enligt lag för folk att berätta om sin herpes, därför ligger ansvaret till stor del på dig om du inte vill bli smittad. Det är bara ren fakta jag nämner om vi nu bortser från dina känslor om moral.
Citera
2024-02-29, 18:42
Medlem
tjallepetters avatar
Munherpes är ju inget att bry sig om. Med all sannolikhet har chill.pill munherpes (HSV-1) om han inte vuxit upp på barnhem (inga pussar från föräldrar) eller är munk.

Men HSV-2 (könsherpes) är en annan femma.
Citera
2024-02-29, 18:44
Medlem
Slackoffs avatar
Herpes orsakar kanske neurogdeenerativa sjukdomar som alzheimer och Parkinson.
Citera
2024-02-29, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Munherpes är ju inget att bry sig om. Med all sannolikhet har chill.pill munherpes (HSV-1) om han inte vuxit upp på barnhem (inga pussar från föräldrar) eller är munk.

Jag testade HSV-1 och 2 och var negativ på båda.
Citera
2024-02-29, 18:45
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:

I verkligheten förekommer könsherpes och munherpes lika ofta på könsorganen och jag har för mig att man får könsherpes i käften också.
Citera
2024-02-29, 18:50
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Jag testade HSV-1 och 2 och var negativ på båda.

Grattis då tillhör du minoriteten som inte har antikroppar för HSV-1.
Citera
2024-02-29, 18:50
Bannlyst
Citat:
Grattis då tillhör du minoriteten som inte har antikroppar för HSV-1.
Tack.
Citera
2024-02-29, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
I verkligheten förekommer könsherpes och munherpes lika ofta på könsorganen och jag har för mig att man får könsherpes i käften också.
Ja självklart, av oralsex. Eller från mun till mun efter oralsex
Citera
2024-02-29, 19:35
Bannlyst
Jag tycker: att vara öppen om det och berätta det inför ett förhållande är ett bra tecken. Att bara knulla runt med smutsig kuk/fitta är ett dåligt tecken. Om man ändå har det.
Citera
2024-02-29, 20:09
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Jag tycker: att vara öppen om det och berätta det inför ett förhållande är ett bra tecken. Att bara knulla runt med smutsig kuk/fitta är ett dåligt tecken. Om man ändå har det.

Det är lugnt, det är fritt fram att slå ihjäl den som smittar dig med något utan att berätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in