2024-02-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Syns även i vissa bilder. Snabbt hittade jag en från 10/8-23 där man ser de i bakgrunden. Utan gardinen så är det öppen planlösning o man kan gå runt, men dom har ju själva valt o blocka.
Hanna har ju pluggat inredning för några år sen. Men kanske missade hon biten att inte hänga upp skynken om man vill ha en öppen planlösning…. 🫣
Citera
2024-02-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Hanna har ju pluggat inredning för några år sen. Men kanske missade hon biten att inte hänga upp skynken om man vill ha en öppen planlösning…. 🫣

Hon borde nog avslutat den utbildningen för dom färdigheterna lyser inte igenom i den där inredningen 🫣
Citera
2024-02-28, 21:43
Medlem
FD har kommenterat på HTs senaste inlägg. HT har svarat på de flesta kommentarerna, men inte hennes. Ännu iallafall. Hon kanske gör det snart men skeptikern i mig hade älskat ifall HT försöker ta avstånd från FD i dessa bråda tider.
Citera
2024-02-28, 21:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ja men exakt, massa sex såklart 😂
Nej men tror vi alla minns hur hon åkte runt på en kontorsstol i hela lägenheten under graviditeten. Möblerade om sent på nätterna innan Lars kom. Ställde sig o bakade bullar kl. 02 på natten (då sittandes och RULLANDES) i stolen. Vet att det DÅ i alla fall inte var så uppskattat från grannar eftersom det är ganska lyhört.

Man får aldrig glömma att Hanna är ett barn i en vuxens kropp. Vill hon vara uppe och stöka mitt i natten så får hon det, bajsprutt-grannarna ska bara hålla käften.
Citera
2024-02-28, 21:48
Medlem
Citat:
Det har den nuvarande också, så köper inte det resonemanget 😂 sen vet jag iof grannar till dom som blir mer än tacksamma ifall dom flyttar 😂

Berätta mer!!!
Edit: såg att du svarat redan. Ht är verkligen en idiot, ett barn i en vuxens kropp.
Senast redigerad av lostsoulforever 2024-02-28 kl. 21:51.
Citera
2024-02-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Berätta mer!!!
Edit: såg att du svarat redan. Ht är verkligen en idiot, ett barn i en vuxens kropp.

Svarat på ”lite” varför ovanför 😄
Edit: såg ditt svar nu😂
Citera
2024-02-28, 21:57
Medlem
Citat:
Hon borde nog avslutat den utbildningen för dom färdigheterna lyser inte igenom i den där inredningen 🫣
Håller med 😂
Citera
2024-02-28, 22:59
Medlem
Citat:

Lyser varken kunskap om inredning eller ljus genom fönsterna haha
Citera
2024-02-28, 23:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
FD har kommenterat på HTs senaste inlägg. HT har svarat på de flesta kommentarerna, men inte hennes. Ännu iallafall. Hon kanske gör det snart men skeptikern i mig hade älskat ifall HT försöker ta avstånd från FD i dessa bråda tider.

Lade också märke till det, kan Fanni hamnat i hundkojan hon med?
Hannas varumärke kanske inte vill befatta sig med åldringsbrott och dålig karma.
Särskilt inte då Fanni är på god väg att överta Hannas plats som drottningen av IVF och Fanni behövde INTE ens hjälp av IVF för att bli gravid.

Gissar att Fanni INTE kommer få en av de 17 dopinbjudningarna..
Citera
2024-02-29, 01:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Hannas köpta följarantal har gått ner till 70,1 och Fanni är nu på 60,7.

Precis ,som någon annan smart här i tråden räknade ut för några veckor sen, så möts dessa lantlollor inom kort i följarantal och i nuläget så hejar jag faktiskt på Fanni. Hon har tvättat av sig clownsminket och är bara härligt naturlig i allt hon gör (även om det är stageat)

Hanna säger emot sig själv (sparande till hus tex) och bara sunkar runt med usla samarbeten och allt färre duschlives.

Det finns INTE plats för båda två på tronen.

Linuxhärvan har gett Fanni ett rejält övertag så vill Hanna fortsätta "göra det hon älskar" (dvs göra absolut minsta ansträngning för pengar på kontot) så bör hon skaffa lite drama. Och då pratar vi inte att Lars kan stå med styltor mot en soffa, utan rejält skvaller från Smålandstenar.

Det pluset jag kan ge till Hanna är att hon faktiskt börjat tala med en normal röst mellan varven i sina reels, man hör att det finns en riktig människa där bakom.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-02-29 kl. 01:53.
Citera
2024-02-29, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det hinns nog med!

Edit: Såg det redan hade kommenterats.

Absolut , hon har gott om tid att barnsäkra .. Jag hade inte hunnit köpa vagn till yngsta barnet förrän efter han var född, hans pappa fick åka iväg och köpa.. Reagerade bara på hur farligt det såg ut, det blir lätt att man tänker på sånt när man själv har småbarn.. eftersom hon hade tagit bild på just bordet (och soffan) om jag minns rätt.
Citera
2024-02-29, 01:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
Absolut , hon har gott om tid att barnsäkra .. Jag hade inte hunnit köpa vagn till yngsta barnet förrän efter han var född, hans pappa fick åka iväg och köpa.. Reagerade bara på hur farligt det såg ut, det blir lätt att man tänker på sånt när man själv har småbarn.. eftersom hon hade tagit bild på just bordet (och soffan) om jag minns rätt.

Gud ja, inför mitt sista barn (som bara dök upp efter 12 års sekundär barnlöshet) så hade jag/min man enbart fixat en snygg vagn.

Vår sladdis sov mellan oss i säkert ett år och min mamma (som älskar att shoppa) köpte alla kläder och tillbehör.

Med det sagt så tycker jag det är way to overkill att börja barnsäkra när man nyss plussat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in