Citat:
Ursprungligen postat av
Charliework86
Ja bara ta en bit och krossa. Tror du kan dela tabletten i 5 eller 6 st bitar för att krossa och dra i näsan. Behöves inte mycket för att känna av om du inte är ingåde
Okej tack så mycket! Testat detta 2-3 gånger för längesedan när jag fick linorna upplagda för mig, och minns jag fick en jävla skön kick av det. Men sen nu fått berättat för mig att jag likaväl kan ta den som man ska, under tungan. Att det inte är ngn skillnad och bara jobb med att sitta o krossa..? Men som jag minns det kändes det bättre då (va ngt år sen) Än vad det gör nu. Nu kommer jag nog dock ta ganska regelbundet. Då jag försöker gå av ett långt Tramadol och Oxy missbruk, är inte i Laro, kör själv. Sen har jag tyvärr insett att det går att ”knarka” Sub också, och att det är så mycket billigare än substanserna jag vill bli av med. Går inte att gemföra priset ens! Aja får se hur länge detta håller. Planerar att ta uppehåll 2-3 dagar i veckan, med hjälp av Lyrica, så jag inte fastnar helt! Lyrica är det bästa mot alla sorters AT har jag insett på senaste btw. Iaf för mig 🫶🏽