2022-01-21, 05:45
Medlem
Mrallknowings avatar
Vad händer om man slår igenom buvidalen med heroin(inte heroin beroende så kommer ej bli dålig) men untsöndrsr buppet efter heroinet som vanligt då ?
Citera
2022-01-21, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaffeOG
Så man lägger den i ett glas och den smälter av sig själv utan att man behöver krossa den? Sedan samlar man upp den i en spruta och trycker upp den i röven (om man inte vill injicera)? Är biotillgängligheten så pass mycket bättre rektalt än att bara dricka skiten?
Om du dricker det så är det 0% biotillgänglighet så det låter som en jävligt dum idé, snorta skiten om du ska ställa samma fråga om och om igen jag har redan svarat på hur man gör.
Citera
2022-01-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om du dricker det så är det 0% biotillgänglighet så det låter som en jävligt dum idé, snorta skiten om du ska ställa samma fråga om och om igen jag har redan svarat på hur man gör.

Varför skulle det vara 0%? Borde väl snarare vara mycket högre då det tas upp direkt av tarmarna utan att brytas ned. Snorta undviker jag då halva fastar i halsen.
Citera
2022-01-23, 08:13
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara 0%? Borde väl snarare vara mycket högre då det tas upp direkt av tarmarna utan att brytas ned. Snorta undviker jag då halva fastar i halsen.
Jag kommer sluta svara dig nu.
Citera
2022-01-23, 08:39
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:

Läs på. Kolla första sidan på denna tråd.
Citera
2022-01-23, 16:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Oralt intag: Mindre än 10% biotillgänglighet
Sublingualt (under tungan): 30% biotillgänglighet
Nasalt intag: Ca 48-50% biotillgänglighet
Intravenöst: 100% biotillgänglighet
Citera
2022-01-27, 18:49
Medlem
Tjena! Har en 8mg liggandes och tänkte testa snorta ikväll för första gången någonsin, ingen tolerans över huvudtaget. Behöver tips på dosering, tid till effekt och hur jag kommer på vid 07 imorgon. Väger 60kg.
Tack!
Citera
2022-01-27, 20:59
Medlem
Under 3 timmar har jag tagit 2st 0,25mg linor, alltså inte stora alls, men kan säga att jag känner en del, lite illamående med men mår annars bra. Mycket stark substans med tanke på hur små linor ja faktist tog. Om någon annan färsk ska testa, börja mycket lågt och öka efter någon timme.
Någon som vet om jag kommer känna mig nykter vid 07 imorgon? Är det svårt att sova på så låg dos?
Citera
2022-01-29, 22:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Under 3 timmar har jag tagit 2st 0,25mg linor, alltså inte stora alls, men kan säga att jag känner en del, lite illamående med men mår annars bra. Mycket stark substans med tanke på hur små linor ja faktist tog. Om någon annan färsk ska testa, börja mycket lågt och öka efter någon timme.
Någon som vet om jag kommer känna mig nykter vid 07 imorgon? Är det svårt att sova på så låg dos?

Halveringstiden är ca 37 timmar så man kan kännas en viss efterstimulans dagen efter.
Många, inklusive jag, hade svårt att sova på sub (och alla andra opioder) men det är sällan ett problem då man ändå upplever sömnen som skön. Det känns skönt att vakna upp 10 gånger per natt 🌃
Citera
2022-01-29, 22:37
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tjena! Har en 8mg liggandes och tänkte testa snorta ikväll för första gången någonsin, ingen tolerans över huvudtaget. Behöver tips på dosering, tid till effekt och hur jag kommer på vid 07 imorgon. Väger 60kg.
Tack!

Börja med 0,2 - 0,3 mg. Buprenorfin är en väldigt potent opioid. Max 0,5 mg första gången
Citera
2022-01-30, 10:01
Medlem
Jag har espransor 8mg. Kan man lösa de i vatten o köra upp i näsan?
Citera
2022-01-31, 19:13
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Jag har espransor 8mg. Kan man lösa de i vatten o köra upp i näsan?

Lägg massa i en flaska nässpray.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in