2024-02-18, 13:09
Medlem
Vad jag är trött på deras bröööd, mås-gesten med ljud, brinnande hår, + tjogtals copy/paste. Skulle vara roligt att se något som inte är sönderredigerat. Tycker folk verkligen att Adrian gör ett bra jobb, eller kräver Adam/Anton ett sådant resultat.

Trött på alla begränsningar dom gör, vi ska testa äta för tusen spänn sedan är videon slut, eller vi ska äta i två timmar sedan är det slut. - Öppna plånboken, boka ett bord hela dagen och sitt och ät vetja

I en simpelt gatukök satte dom begränsningen 1000 spänn för båda. Varför inte sitta på en bänk, beställa och äta hela dagen.

Sämsta titeln är 'Vi försöker' - 'Vi försöker äta 1.8 kg godis", dom smaskar en stund sen är videon slut. Det gick inte.

Och alla dessa "serier" som aldrig avslutas -
Vilket land gör det bästa pizzan - Jakten på Europas bästa snabbmat - Vilket land i Norden har bäst snabbmat

Näää dom ska besöka någon Michelinkrog och kolla hur många avsmakningsmenyer dom kan äta på en hel dag. . Kanske sitta i ett privat rum. - Det skulle jag garanterat titta på
Citera
2024-02-18, 13:50
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av their
Vad jag är trött på deras bröööd, mås-gesten med ljud, brinnande hår, + tjogtals copy/paste. Skulle vara roligt att se något som inte är sönderredigerat. Tycker folk verkligen att Adrian gör ett bra jobb, eller kräver Adam/Anton ett sådant resultat.

Trött på alla begränsningar dom gör, vi ska testa äta för tusen spänn sedan är videon slut, eller vi ska äta i två timmar sedan är det slut. - Öppna plånboken, boka ett bord hela dagen och sitt och ät vetja

I en simpelt gatukök satte dom begränsningen 1000 spänn för båda. Varför inte sitta på en bänk, beställa och äta hela dagen.

Sämsta titeln är 'Vi försöker' - 'Vi försöker äta 1.8 kg godis", dom smaskar en stund sen är videon slut. Det gick inte.

Och alla dessa "serier" som aldrig avslutas -
Vilket land gör det bästa pizzan - Jakten på Europas bästa snabbmat - Vilket land i Norden har bäst snabbmat

Näää dom ska besöka någon Michelinkrog och kolla hur många avsmakningsmenyer dom kan äta på en hel dag. . Kanske sitta i ett privat rum. - Det skulle jag garanterat titta på

Med tanke på hur tunt innehållet är så är det inte så konstigt att redigeringen är det som många verkar tycka om. Den blir i sammanhanget Jamaicas bästa bobsleigh team.

Skulle du verkligen hellre vilja se dem proppa i sig fine dining avsmakningsmenyer istället? Vad skulle bll skillnaden mot dagens upplägg? Det kommer fortfarande vara samma sak, de får in massa mat de inte kan säga ett skit om, på sin höjd att något är gott. Men mer än så kan de inte säga då de inte kan något om mat, alternativt de är betalda att äta.
Samtidigt sugandes på sina air-up flaskor påståendes att cola-lemon-rabarber luktande vatten passar utmärkt till vad de än äter.
Jag tror det snabbt skulle bli lika trist som det där haverieriet till mackor de åt för ett par avsnitt sen.

Addera även faktumet att de helt saknar game emallan sig.

Fast vid närmare eftertanke kanske det skulle vara lite intressant att se dem tvingas sitta tillsammans i flera timmar istället för att bara trycka i sig maten så fort som möjligt och sen bara dra åt varsitt håll. Att få se dem tappa det på riktigt på varandra.
Liksom se hur de skulle hantera en öppen sluttid istället för nu ha ett definierat mål såsom moffa i sig för 1000:- och sen är det slut.
Citera
2024-02-18, 16:12
Medlem
Finediningen skulle vara rolig eftersom jag tror inte jag sett någon video där någon pysslar med sådant på ett väldigt dyrt michelinställe. Det räcker dom gör det en gång, en heldag då alltså.
Pris på mat är oväsentligt och behöver ej redovisas i videon. Utan man ska bara få reda på vikten av allt dom ätit. (Adrian kan väga tallrikarna före/efter).

Skulle annars vara roligt att sätta dom på någon utmaning dom inte vet något om, eller läst om. Nu har BeardMeetsFood rekordet på Rost på 2.9 kg. Det visste dom innan dom åkte dit. Det blev en slags begränsning. Men dom ska inte veta något alls.

Alltså åka till ett ställe sätta dom vid ett bord, säga att det finns ett rekord i denna lokal på ostkaka med sylt och grädde, vill man testa att slå det får man fyra timmar. Ni får inte veta vad rekordet är förrän efteråt. Ni kan börja äta nu.

Det skulle jag också finna nöje att se.

Edit
Vad som är konstigt är att Adam inte åt något på "Rost", han säger att han klarar 2.8 kg lätt, han hade ju haft 2:a platsen om han testat.
Senast redigerad av their 2024-02-18 kl. 16:17.
Citera
2024-02-23, 19:17
Dagens video påminner om forna Matkoma-dagar. Ett sundhetstecken?
En absurd utmaning som de, hör och häpna, bägge lyckas med.
Halva videon är som vanligt padding. Pizzorna serveras 11 minuter(!) in i videon.

https://youtu.be/zHZUbNEv1VU
Citera
2024-02-23, 19:51
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredosO
Dagens video påminner om forna Matkoma-dagar. Ett sundhetstecken?
En absurd utmaning som de, hör och häpna, bägge lyckas med.
Halva videon är som vanligt padding. Pizzorna serveras 11 minuter(!) in i videon.

https://youtu.be/zHZUbNEv1VU

Man valde även att lämna Göteborg tillfälligt, om än bara till Borås
Citera
2024-02-24, 06:44
Medlem
Enligt Ratsit bor numera Anton med fru utanför Göteborg, i Sjövik.
Citera
2024-02-25, 15:27
Medlem
Jag tror inte pizzan var ett dugg stark, för man såg inte effekten "brinnande håret" en enda gång.
Citera
2024-02-28, 19:25
Medlem
Ja som många nämnt i tråden har det ju blivit riktigt tråkiga avsnitt, tror dock att de insett att många hittat beard meets food , katina eats kilos och utländska kanaler som äte mycket mer. därav försöker de väl göra nåt annorlunda men det är ju inte så underhållande.. speciellt när de aldrig åker någonstans och äter nåt udda eller liknande..

Dock verkar de ju tjäna bra, bolaget gör ju bra med vinst..
https://www.allabolag.se/5591472542/lundstrand-media-ab
Citera
2024-02-28, 19:44
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messier11
Ja som många nämnt i tråden har det ju blivit riktigt tråkiga avsnitt, tror dock att de insett att många hittat beard meets food , katina eats kilos och utländska kanaler som äte mycket mer. därav försöker de väl göra nåt annorlunda men det är ju inte så underhållande.. speciellt när de aldrig åker någonstans och äter nåt udda eller liknande..

Dock verkar de ju tjäna bra, bolaget gör ju bra med vinst..
https://www.allabolag.se/5591472542/lundstrand-media-ab

Dom är ju inte så roliga. Speciellt inte Adam. Dom gjorde bättre content förut t ex hur full kan man bli på lättöl
Citera
2024-02-28, 22:29
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Dom är ju inte så roliga. Speciellt inte Adam. Dom gjorde bättre content förut t ex hur full kan man bli på lättöl
Exakt. Adam känns som att han bara åker med.
Citera
2024-02-28, 22:44
Medlem
deddds avatar
Tycker det nya är bättre, när det är lite mer omväxling och påhittiga koncept.

Som någon nämnde, är ju omöjligt att slå tex beard meets food. Redan Matt Stonie var omöjlig att slå, och inte lika kul att se på som matkoma, men 100x roligare än beard meets food. Beard meets food är 10x skillad än stonie, men trots det totalt noll i underhållningsvärde. Tråkigaste klippen jag sett. Ok, där åt han 10kg pizza utan kommentar eller svettpärla på pannan Ok, där åt han 10kg kött utan kommentar eller svettpärla på pannan. Kul.

Vill lägga till att Adrian var ett riktigt bra tillskott.
Senast redigerad av deddd 2024-02-28 kl. 22:47.
Citera
2024-03-01, 19:31
Medlem
- Herreminje. Senaste avsnittet.
(Q) Kan vi äta på ALLA vägkrogar mellan Göteborg & Oslo?
(no limit, no timelime, unlimited money, no restriction at all, all free)

Svaret jag gissar enligt rubriken är självklart JA, och det blidde NEJ

Kunde blivit en evighetsserie, men dom begravde den direkt, vilka jävla dårar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in