Citat:
Ursprungligen postat av
their
Vad jag är trött på deras bröööd, mås-gesten med ljud, brinnande hår, + tjogtals copy/paste. Skulle vara roligt att se något som inte är sönderredigerat. Tycker folk verkligen att Adrian gör ett bra jobb, eller kräver Adam/Anton ett sådant resultat.
Trött på alla begränsningar dom gör, vi ska testa äta för tusen spänn sedan är videon slut, eller vi ska äta i två timmar sedan är det slut. - Öppna plånboken, boka ett bord hela dagen och sitt och ät vetja
I en simpelt gatukök satte dom begränsningen 1000 spänn för båda. Varför inte sitta på en bänk, beställa och äta hela dagen.
Sämsta titeln är 'Vi försöker' - 'Vi försöker äta 1.8 kg godis", dom smaskar en stund sen är videon slut. Det gick inte.
Och alla dessa "serier" som aldrig avslutas -
Vilket land gör det bästa pizzan - Jakten på Europas bästa snabbmat - Vilket land i Norden har bäst snabbmat
Näää dom ska besöka någon Michelinkrog och kolla hur många avsmakningsmenyer dom kan äta på en hel dag. . Kanske sitta i ett privat rum. - Det skulle jag garanterat titta på
Med tanke på hur tunt innehållet är så är det inte så konstigt att redigeringen är det som många verkar tycka om. Den blir i sammanhanget Jamaicas bästa bobsleigh team.
Skulle du verkligen hellre vilja se dem proppa i sig fine dining avsmakningsmenyer istället? Vad skulle bll skillnaden mot dagens upplägg? Det kommer fortfarande vara samma sak, de får in massa mat de inte kan säga ett skit om, på sin höjd att något är gott. Men mer än så kan de inte säga då de inte kan något om mat, alternativt de är betalda att äta.
Samtidigt sugandes på sina air-up flaskor påståendes att cola-lemon-rabarber luktande vatten passar utmärkt till vad de än äter.
Jag tror det snabbt skulle bli lika trist som det där haverieriet till mackor de åt för ett par avsnitt sen.
Addera även faktumet att de helt saknar game emallan sig.
Fast vid närmare eftertanke kanske det skulle vara lite intressant att se dem tvingas sitta tillsammans i flera timmar istället för att bara trycka i sig maten så fort som möjligt och sen bara dra åt varsitt håll. Att få se dem tappa det på riktigt på varandra.
Liksom se hur de skulle hantera en öppen sluttid istället för nu ha ett definierat mål såsom moffa i sig för 1000:- och sen är det slut.