2024-02-27, 19:19
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna gjorde det igen, dvs ett samarbete som klipps mitt i en mening. Kolla senaste stories.
Lär hon sig aldrig av sina misstag?
Ska bli mycket spännande däremot att se hennes kulinariska kunskaper närmste dagarna.

Var någonstans klipps det mitt i en mening? Jag vet med mig att det brukar vara så på Hannas samarbeten men just det här samarbetet med HelloFresh märker jag inte alls av det. Jag var till och med tvungen att kolla igenom två gånger för att se om jag missade det första gången.

Det kanske var så att hon helt enkelt inte hade hunnit ladda upp alla stories när du tittade? För jag tyckte det inte var något direkt fel på samarbetet alls.
Citera
2024-02-27, 19:25
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Jag har för mig jag hört andra influencers prata om att deras samarbetsvideo skickas till företaget för att de ska godkänna videos. Är det inte så längre? För HTs video är konstant dåliga, som du skriver, lär hon sig aldrig? Jag menar om man tjänar ”så pass mycket” som influencer att man inte behöver ett jobb vid sidan om, bör de då inte ställas lite krav? Sjuk bransch om man tjänar bra med pengar men inga krav ställs.

Vad var det du tyckte var dåligt med det senaste samarbetet?

För att vara H så tyckte jag faktiskt att det senaste samarbetet med HelloFresh var bättre än vad det vanligtvis brukar vara. Inga konstiga läten i bakgrunden. Meningar klipptes inte mitt i. Allt som filmades hade en relevans till produkten (dvs. Ingen random passbild på Lara...). Allt som allt var det ett okej samarbete faktiskt.
Citera
2024-02-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Vad var det du tyckte var dåligt med det senaste samarbetet?

För att vara H så tyckte jag faktiskt att det senaste samarbetet med HelloFresh var bättre än vad det vanligtvis brukar vara. Inga konstiga läten i bakgrunden. Meningar klipptes inte mitt i. Allt som filmades hade en relevans till produkten (dvs. Ingen random passbild på Lara...). Allt som allt var det ett okej samarbete faktiskt.

Då tror jag inte vi sett samma samarbete. Det jag sett var klippt konstigt/stressat och meningar som var avhuggna mitt i. Bättre än Mantle men inte bra.

Första video säger hon ”som är en matkasse som mat” klippt i en mening och som fortsätter ”och som du kan få hem…”
Senast redigerad av hajpajs 2024-02-27 kl. 19:59.
Citera
2024-02-27, 19:55
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Då tror jag inte vi sett samma samarbete. Det jag sett var klippt konstigt/stressat och meningar som var avhuggna mitt i. Bättre än Mantle men inte bra.

Ah, jag tänkte att ni skrev om det senaste samarbetet med HelloFresh
Citera
2024-02-27, 20:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Första video säger hon ”som är en matkasse som mat” klippt i en mening och som fortsätter ”och som du kan få hem…”

Precis, det kan inte vara SÅ svårt att lyssna igenom sitt "arbete" innan man släpper det offentligt.
Bättre än Mantle som var katastrof (även om det var otroligt roande) men långt ifrån bra.
Citera
2024-02-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ah, jag tänkte att ni skrev om det senaste samarbetet med HelloFresh

Vi har tydligen väldigt olik uppfattning om ett bra samarbete. Fortsätt du nöja dig med halvtaskiga samarbeten så håller jag mig till de professionella. Jag tycker ändå krav ska ställas när det kommer till pengar, det är iallafall vad min arbetsgivare gör mot mig. Men troligtvis är vi väl inte riktigt på samma nivå kring det
Citera
2024-02-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis, det kan inte vara SÅ svårt att lyssna igenom sitt "arbete" innan man släpper det offentligt.
Bättre än Mantle som var katastrof (även om det var otroligt roande) men långt ifrån bra.

Nej precis! Dubbelchecka så allt låter bra, ser bra ut och sen lägga ut. Hur svårt är det?
Citera
2024-02-27, 20:31
Medlem
Hur många gånger sa hon exakt?? Och dessutom kunde inte låta bli att lägga in ett pruttljud. Bättre än hennes senaste samarbeten men fortfarande slarvigt och hafsigt gjort.
Citera
2024-02-27, 20:32
Medlem
Citat:
Nej precis! Dubbelchecka så allt låter bra, ser bra ut och sen lägga ut. Hur svårt är det?

Stör mig nog mer på ”prutt” ljudet hon gör mitt i allt och hur hon upprepar EXAKT samma saker flera gånger 🙃
Citera
2024-02-27, 20:37
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Vi har tydligen väldigt olik uppfattning om ett bra samarbete. Fortsätt du nöja dig med halvtaskiga samarbeten så håller jag mig till de professionella. Jag tycker ändå krav ska ställas när det kommer till pengar, det är iallafall vad min arbetsgivare gör mot mig. Men troligtvis är vi väl inte riktigt på samma nivå kring det

Vad var det som gjorde den halvtaskigt enligt dig?

Jag tyckte samarbetet var helt okej, för att vara H. Jag har skrivit innan om hur dåliga jag tycker hennes samarbeten oftast är, med dåligt ljud och ljus, meningar som klipps mitt i och med urdåligt klippning. Men denna gång var det helt okej. Inte så att jag tyckte det var värt att gnälla om det helt enkelt. Finns det bättre filmade samarbeten där ute? 100%. Men betyder det att hennes samarbete automatiskt blir dåligt för det? Nej.
Citera
2024-02-27, 20:42
Medlem
Citat:
Kan bara instämma. Om någon på min arbetsplats utförde sitt jobb med lika dålig kvalité som Hanna gör så hade den personen inte fått jobba kvar.
Citera
2024-02-27, 20:44
Medlem
Citat:
Vad var det som gjorde den halvtaskigt enligt dig?

Jag tyckte samarbetet var helt okej, för att vara H. Jag har skrivit innan om hur dåliga jag tycker hennes samarbeten oftast är, med dåligt ljud och ljus, meningar som klipps mitt i och med urdåligt klippning. Men denna gång var det helt okej. Inte så att jag tyckte det var värt att gnälla om det helt enkelt. Finns det bättre filmade samarbeten där ute? 100%. Men betyder det att hennes samarbete automatiskt blir dåligt för det? Nej.

Det har jag delvis svarat på, varsågod och gå tillbaka och läs.
Ja, bättre än vad hon brukar men inte bra för det. Vi tycker helt enkelt olika, vilket är okej. Du behöver inte försvara ditt tycke. Som jag skrev så har vi helt enkelt olik syn på hur samarbeten ska vara. Jag tycker de ska vara genomarbetade och därmed bör krav ställas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in