Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Hur kommer det sig att Alphabet misslyckas med sin AI när de har alla förutsättningar som kapital och kompetens, medan Elon lyckats fastän han haft alla odds emot sig?
Kan ha att göra med att han vågar göra det som är rätt oavsett vad woke-pöbeln säger.
https://x.com/elonmusk/status/1762265469195886878?s=20
Google har ju stängt ner sin Gemeni som ballade ur i Woke "i ett par veckor" för att rätta till den. Medvetna om problematiken med svarta vikingar tom - Konkurrentenas enda chans att överleva Musks GrokAI är att avskeda all wokad personal. De måste hitta ny personal och bygga om hela strukturen. - X skall enligt rykten ha en egen sökmotor utan cancelkultur på gång med. Folk kommer givetvis att använda X sökmotor istället. Någon på Google är givetvis medvetna om detta. Google blir sämre och sämre. Jag skulle köpa ett jaktgevär och fast de vet att jag sitter i Sverige hamnade jag oavbrutet på amerikanska sidor/butiker hur jag än gjorde. Detta fast jag lade till sökord som euro, europa etc. Google har de pillat med alldeles för mycket.
Ang Cybertrucken så har nog hastigheten på produktionen accelererat. De hade batteribrist en tid. Otroliga 2 miljoner personer har ställt sig i kö att köpa en. En person på YT som fått sin levererad hade väntat i 4,5 år. Marknaden för Pickups av den storleken finns nästan bara i USA. Här i Sverige måste du tom ha C kort för att få köra den och våra parkeringsplatser/infrastruktur är för små.
Pickups har en marknad i USA på 15-20% och är GMs och Fords "Bread and Butter" I Europa är det nån procent bara. Cybertrucken kan sänka både GM och Ford på deras kanske viktigaste marknad.
Om Cybertruck skall få en marknad utanför USA och Sydamerika så måste de tillverka en mindre version.