2024-02-27, 14:42
Medlem
Flummigheters avatar
Folket hade inte stannat @ skitställen som gaza och palestina om de inte var terrorister, själva.
Citera
2024-02-27, 14:44
Medlem
Har inte militären tester för mental hälsa?
Senast redigerad av ALSGLOBAL 2024-02-27 kl. 14:44. Anledning: Autocorrect.
Citera
2024-02-27, 15:07
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberheimXI
En idiot och hans brasa blir snabbt till en hög med förkolnat fläsk. Och minuten efter gick världen vidare som om inget hade hänt.

Ungefär så ja. Personligen bryr jag mig lika lite om honom som palestinierna i stort. Jag bryr mig inte 0.000000001% om vad som sker med palestinierna, så länge de inte kommer hit.
Citera
2024-02-27, 15:28
Medlem
Peace2023s avatar
Hoppas han dog fort eller blev medvetslös.
Någon som har nån uppfattning om hur snabbt det går?
Så fruktansvärt vidrigt och onödigt.
Var det han som skrek eller någon annan?
Jag önskar att jag aldrig sett klippet.
Citera
2024-02-27, 15:53
Medlem
Tintinikongos avatar
Ytterst korkat. Men ingen förlust om han var Hamas-kramare.
Citera
2024-02-27, 15:53
Medlem
Begick han även självmord i protest mot kriget i Syrien (500,000+ döda civila) eller Jemen (200,000+ döda civila), eller är det just judars dödande av araber han blir upprörd över?
Citera
2024-02-27, 16:11
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Jo men det var en torghandlare och var en del av ett väldigt förtryckt folk där det redan bubblade i tryckkokaren. Här är det en en random amerikan som bränner sig till döds för något som sker på andra sidan jorden där han kan påverka absolut noll och ingenting. Han är ju bortglömd i övermorgon.
USA stöd är vitalt för att Israels folkmord på palestinier ska kunna fortgå. Det bubblar redan ordentligt i breda lager vad gäller USA:s stöd till Israel, och en händelse som denna kan få grupper som tidigare inte engagerat sig i frågan att göra så.

Jag tror inte att svenskar fattar det symboliska i att en amerikansk militär väljer att elda upp sig själv i protest mot USA:s militära inblandning i Palestina. Det visar så tydligt att landets stöd är så mycket mer än bara symboliskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Begick han även självmord i protest mot kriget i Syrien (500,000+ döda civila) eller Jemen (200,000+ döda civila), eller är det just judars dödande av araber han blir upprörd över?
Hans protest gällde USA:s inblandning. Om USA hade börjat skeppa stora mängder vapen till exempelvis Putin, al-Assad eller Kim Jong Un, hade du haft lättare att förstå hans protest då?
Senast redigerad av hakro807 2024-02-27 kl. 16:22.
Citera
2024-02-27, 16:19
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Man skulle kunna göra här: stopp för all förbindelse mellan Israel och Palestina. En rejäl mur på plats överallt.
Har du ens sett hur uppdelat landet är? Israel har skapat otaliga bosättningar vilket gör att Palestina mer påminner om ett fängelse med judiskkontrollerade vakttorn än ett enhetligt land. En fred kräver ett storskaligt tillbakadragande av Israel.
Citera
2024-02-27, 16:22
Medlem
Observerads avatar
Härligt att självmant välja en av de mest smärtsamma dödssätten man kan tänka sig. För vad liksom? Imorgon är detta fullkomligt bortglömt.
Citera
2024-02-27, 16:36
Medlem
Fartarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Rätt jobbig video att se. Vilken jävla idiot!

Jag undrar varför en polis siktade med en pistol på liket.
Citera
2024-02-27, 17:12
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Jag undrar varför en polis siktade med en pistol på liket.

För att hans chef sagt åt honom att göra det. Det var troligen en säkerhetsperson på ambassaden.
Citera
2024-02-27, 17:13
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aalahue
Du är inte svensk överhuvudtaget. Du är inte ens västerlänning. Det är därför du känner sorg över "folkmordet". Varför åker du inte tillbaka till ditt hemland? Jag hoppas att alla palestinier följer denna amerikanska soldats exempel.

Själv hoppas jag på en ny Hitler som faktiskt lyckas utrota alla äckliga jävla judefittor som du :—)
Sieg heil!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in