2024-02-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Jag gissar att det blir en sån där twistvariant på tinget på söndag. Ren spekulation, men jag tror det blir tre tvekamper och förlorarna skickas till torpet. Där får de duellera mot varandra och en kommer tillbaka till sista veckan på farmen.
Tror att nuvarande torparna kommer vara valbara som kämpar i duell 2 och 3 på tinget. Första duellen blir enligt normalt mönster.
Har för mig att liknande twistar har skett de senaste säsongerna.

Ja så borde det bli om det följer samma mönster som sist.

Så hur kan det tänkas gå?
Fredde sätter Levin som förstakämpe och han väljer Dessan och slår ut henne?
Då får Levin välja nästa förstekämpe. Och väljer Fredde?
Vem väljer han då som andrakämpe? Ronja?

Kan bli ett spännande avsnitt.
2024-02-27, 15:57
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så du menar att denna vecka INTE är den sista veckan för Torpetvistelse? Att det kommer ett gäng till i nästa vecka? Och att DÅ efter DEN veckan så blir det endast EN av Tre ditskickade som är där som kommer tillbaka till Farmen???

Nästa vecka.
2024-02-27, 16:05
Avslutad
Så jävla trist att en sån som Fredrik är safe till nästa vecka medan nån som jobbar för gruppen ska behöva packa. 👎

Gruppen borde göra myteri. Fan va härligt det vore att se dem packa ihop Fredriks grejer och köra iväg honom från gården. ”Det blir inget ting! Fredrik ska lämna så tinget är inställt!”
Senast redigerad av Zurfarn08 2024-02-27 kl. 16:08.
2024-02-27, 16:07
Medlem
Blir lite orolig över mitt o andras engagemang i Farmen o hur man retar sig på folket.Jag avskyr tex Magnus som många vill ska vinna.En sån som ställer in sig hos alla o fjäskar runt i bakgrunden bara flyter med.Sen med d där småflinet i nyllet alltid ,en riktig orm är han. Har d inte varit väldigt lite fighter i tinget i år?
2024-02-27, 16:08
Medlem
Jag vill leta nyckel ensammen med Cornelia G där i höet, tillsammans pusta och stöna
2024-02-27, 16:12
Medlem
Längtar tills nya säsongen utav farmen Norge. Den är så mycket bättre och påkostad än den svenska versionen. Trevligt med deras rollspel och marknad. Och blir någon sjuk så kommer det dit en doktor i sann 1900 tals anda
2024-02-27, 16:29
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fan vilken fitta Fredrik är, otroligt feg person och riktigt vidrigt beteende att låtsas vara sjuk och inte göra något. Hur fan kan han få vara kvar? Inte sett farmen sen 2003 så minns inte reglerna men sjukt att han får vara kvar. Samma med Maxine som gick utanför området och stal mat.

Vet inte om Fredrik försöker göra sig rolig eller nått men inte ett dugg rolig, riktig jävla rikstönt.

Hoppas Levin eller per tar hem allt. Synd att Levin går på Maxines och c/o lögner.

Haha du bör nog byta bild för att få trovärdighet innan du klagar på late Fredrik, hemlösa som ni är!

Annars håller jag med dig i allt du skriver till 100%.
Han förstår nog inte att det finns ett liv efter farmen där han ska möta beställare och arbetsgivare innan han får dra elkablar. Tror att han är less på kablar och vill bli en ny Meral Tasbas.
2024-02-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Nästa vecka.
2024-02-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ärligt talat om Fredde - som jag ser det::

Han är bara där för att reta tittarna och sabotera för de andra deltagarna samt sitta på ålderns höst med barnbarnen på knät och berätta att "han minsann har varit och jobbat hårt på en farm/bondgård" när han var ung.

Patetisk är förnamnet på denna människa...
Jag håller med dig om detta angående den lata sjusovaren som liknar Inga Gill/Tomas Brolin/Edvard Blom.
2024-02-27, 16:38
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenstaTegelstenar
Jag vill leta nyckel ensammen med Cornelia G där i höet, tillsammans pusta och stöna

Hoppas du har rätt ålder för det!
Själv hade jag önskat att hon var min svärdotter så förståndig och klok som hon är!

Jennifer som svärdotter, vilket drama det skulle vara konstant och jag skulle nog fått äta bajs. Nu skulle det aldrig kunna ske eftersom hon inte har rätt utseende med sig.
2024-02-27, 16:40
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Märkligt...
2024-02-27, 16:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Hoppas du har rätt ålder för det!
Själv hade jag önskat att hon var min svärdotter så förståndig och klok som hon är!

Jennifer som svärdotter, vilket drama det skulle vara konstant och jag skulle nog fått äta bajs. Nu skulle det aldrig kunna ske eftersom hon inte har rätt utseende med sig.

Du vill ha Cornelia N som svärdotter??? Du skriver att hon är förståndig och klok 🤮

Varsågod - ingen med gott förstånd skulle vilja det är jag övertygad om Fast fint om du "tar över" det psykotiska vraket!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in