2024-02-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Cornelia älskar verkligen att visa sina inköpta megabröst. Tyvärr passar de inte in med resten av kroppen; inga höfter, helt platt och rak nedanför midjan.
Är du full, eller?
FREJA är ju för fan stöpt som ett timglas! Stor byst, smal midja och breda barnafödarhöfter. Att hennes stjärt är päronformad, stenhårt smidig och början på två välformade ben är ett klassiskt skönhetsideal som hyllats i västvärlden i sekler, långt innan de senaste årens afroinspirerade laggårdsrövar. Jag tackar alla asagudar och gudinnor för att vi slipper se FREJA med någon väderballongformad negressbak ā la Kenya eller Kongo. Gillar du sådant så flytta till Compton eller Bongo-Bongoland!
FREJA är den vackraste kvinna som kan ses på TV just nu och den enda anledningen att snabbspola sig fram genom den här sönderproducerade Farmenomgången (Ojdå, djuren rymmer, vad konstigt?! Den jävla idioten i produktionen som såg till att kossan fastnade halvvägs över staketet borde fanimej skjutas med Guttas slaktpistol).
OCH FREJAS BRÖST ÄR ÄKTA!
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-02-27 kl. 11:39.
2024-02-27, 11:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Kan hålla med om att han har en ganska jobbig och trött röst att lyssna på, men han är ju riktigt vass om man lyssnar på vad han säger. Han kläckte ju bl.a. årets kommentar i Farmen när Jennifer skulle gå in och laga mat strax efter "Ät mitt bajs"-kommentaren, något i stil med "Blir det bajs då eller?"

Jag gillar Per just för bl a hans subtila och lugna sätt att få in sina kommentarer med ironi och humor - lite Tillbaka-kaka när tillfällena ges Sedan blir jag trött på Tim och Fredde som hela tiden tjatar om att Per är lat när han faktiskt har gjort många byggjobb (det tar på kroppen rejält) som fin och rejäl ljugarbänk, hästhagens staket, solstolar, tvättbrygga, släpa tunga mjölktunnor med vatten och mycket mera och just för nu: göra stenläggning utanför ingången till huset mm men att han emellanåt behöver vila ryggen. Är man verkligen lat då? Nej. Han är arbetsam och vet vad som ska fixas och han gör det utan knot - har inte hört honom klaga eller gnälla på uppdragen - han bara levererar. Dessutom levererar han på Tingen också. Han är det som jag ser det: Den mest värdiga att vinna Farmen denna säsong.
2024-02-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Fyfan vad jag tyckte det var grisigt att Fredde bara låg inne hela dagen!

Dom andra borde bara suttit inne och väntat på honom och inte gjort något innan han kom.

Självinsikten hos både Fredde och Tim är lika med noll, när de gnäller på att Perre, enligt dem, alltid vilar, medans det tydligen är helt ok för Fredde att lata sig igenom hela säsongen. Snacka om dubbelmoral.

Dock skrattade vi högt åt Freddes egengjorda dockor av Tim och Ät-mitt-bajs-Jennifer.
2024-02-27, 12:56
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Tjockisen kommer aldrig få en anställning efter detta.

Troligen har du rätt tyvärr, så det allmänna kommer att få försörja latmasken resten av hans liv trots att han är fysiskt frisk och fullt arbetsför.

Hoppas att han är för lat för att producera en avkomma som bli lik honom...
2024-02-27, 13:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Självinsikten hos både Fredde och Tim är lika med noll, när de gnäller på att Perre, enligt dem, alltid vilar, medans det tydligen är helt ok för Fredde att lata sig igenom hela säsongen. Snacka om dubbelmoral.

Dock skrattade vi högt åt Freddes egengjorda dockor av Tim och Ät-mitt-bajs-Jennifer.

Fredde är ett litet barn i en stor kropp och utan hjärnceller i sin knopp
2024-02-27, 14:32
Medlem
CS128s avatar
Ärligt talat om Fredde - som jag ser det::

Han är bara där för att reta tittarna och sabotera för de andra deltagarna samt sitta på ålderns höst med barnbarnen på knät och berätta att "han minsann har varit och jobbat hårt på en farm/bondgård" när han var ung.

Patetisk är förnamnet på denna människa...
2024-02-27, 14:50
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Anna sa väl i dagen avsnitt att nu är det sista veckan att ta sig till Torpet?

Torpet nästa vecka:

Japp, men du missa sista delen av meningen.
"..sista veckan att ta sig till Torpet för att kämpa om amuletter."
2024-02-27, 14:55
Medlem
lunarluddes avatar
Fan vilken fitta Fredrik är, otroligt feg person och riktigt vidrigt beteende att låtsas vara sjuk och inte göra något. Hur fan kan han få vara kvar? Inte sett farmen sen 2003 så minns inte reglerna men sjukt att han får vara kvar. Samma med Maxine som gick utanför området och stal mat.

Vet inte om Fredrik försöker göra sig rolig eller nått men inte ett dugg rolig, riktig jävla rikstönt.

Hoppas Levin eller per tar hem allt. Synd att Levin går på Maxines och c/o lögner.
2024-02-27, 14:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Japp, men du missa sista delen av meningen.
"..sista veckan att ta sig till Torpet för att kämpa om amuletter."

Så du menar att denna vecka INTE är den sista veckan för Torpetvistelse? Att det kommer ett gäng till i nästa vecka? Och att DÅ efter DEN veckan så blir det endast EN av Tre ditskickade som är där som kommer tillbaka till Farmen???
2024-02-27, 15:06
Medlem
Fredrik är ungefär 20 år sen med att vara "lite salt och skön" i en dokusåpa och få positiva ringar på vattnet av det.
Det enda han gör nu är att idiotförklara sig själv gång på gång.
SYnd för hans skull.
Hade han varit med i Villa Medusa eller Baren år 2001 så hade fortfarande varit ett namn på tapeten. men nu är det bara sorgligt
2024-02-27, 15:10
Medlem
JohnClays avatar
Jag gissar att det blir en sån där twistvariant på tinget på söndag. Ren spekulation, men jag tror det blir tre tvekamper och förlorarna skickas till torpet. Där får de duellera mot varandra och en kommer tillbaka till sista veckan på farmen.
Tror att nuvarande torparna kommer vara valbara som kämpar i duell 2 och 3 på tinget. Första duellen blir enligt normalt mönster.
Har för mig att liknande twistar har skett de senaste säsongerna.
2024-02-27, 15:21
Medlem
drinksareonmes avatar
Tim kommer garanterat garva och tycka Fredrik är hur cool som helst när han kommer tillbaka från torpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in