Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Okej. Tittat klart på släktgården i Falun där bögarna renoverat stallet.
Tänk att slänga ut så mycket pengar på arkitekter och timmerhantverkare som gör ett gediget arbete, och så blir resultatet så intetsägande och konstigt.
En gigantisk jättelokal, där soffgrupp och kök samsades, och så en säng i en hall på övervåningen.
Så vansinnigt opraktiskt och själlöst hus.
För dyra 5,5 miljoner i Falun.
Känner inte dom, men bögbrorsan sjappar väl efter inspelningen var slut, till den entusiastiska syrrans förtret?
Han verkade så enormt skeptisk från början och även under byggets gång.
Han verkade mest starstucked att efterlikna Gerts koncept i sitt renoveringsprojekt,
men med ett så misslyckat resultat.
Men syrran kanske kan hyra ut det om bögarna sjappar?
Edit: Fy, vad lömsk prästen såg ut. Var han egentligen seriemördare?
Av allt man sett hittills var detta inte sämre än nåt annat tycker jag. Det var lika intetsägande som det brukar och hela övervåningen bestod av yta som aldrig kommer nyttjas.
I de två dyra fåtöljerna vid trappräcket kommer INGEN sitta någonsin.
Det jag alltid finner lustigt är byggarnas val av fönsterpartier vid sängar och badkar. Eller borde jag skriva ”olustigt” kanske, för oavsett man är husägaren eller grannen så vill man inte bli sedd naken eller se någon naken vid bad eller sänggående. Huamej vid tanken av att byborna ska få syn på gay-paret mitt i akten.
Nåväl, förvånande att vår stadsminister visade sig va gay och byggt hus i Falun

Med en tjugo år yngre dessutom. Och obehagligt att systern prompt skulle bo med sin bror på tomten. Hon verkade ju helt besatt av den här lösningen.