2024-02-26, 07:23
Medlem
santos_devilles avatar
Fy fan va underbart det ska bli att se Tim och Fredrik bli utkörda. Egoistiska idioter.
2024-02-26, 07:25
Avslutad
Vad är det dom sjunger?

Vi som hatar Jennifer från farmen!??

Isf väldigt bra och passande
2024-02-26, 07:29
Medlem

2024-02-26, 07:36
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Det där stämmer inte din lilla imbecill! Hamurgerkungen som var med för ett par år sen var tada.... invandrare!! Och mkt omtyckt av alla!!

Och Nebil som vann förra året. Att de flesta hatar Jennifer har inget med rasism att göra. Hon är bara en extremt vidrig person.
2024-02-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag önskar att invandrare sluta vara med i dessa reality program för att svenskar hatar oss ändå

Jag har alltid ogillat invandrare som ser rasism överallt.

Men det irrationella hat som många i tråden uppvisar mot Jennifer gör att jag tyvärr tror att du har rätt.

Hade en av medlemmarna i "Sekten" förlorat och reagerat på exakt samma sätt så hade det inte alls lett till samma reaktioner. Då hade det hetat att personen är en tävlingsmänniska och många hade hållit med om att valet av gren inte var rättvist osv.

Nej, jag förstår inte alls vad det är Jennifer gjort som lett till de här reaktionerna. Att hon kan bli arg när en grupp andra deltagare ("de goda") oavbrutet psykar henne och en av dem ("den känsliga") blir rasande på henne vad hon än gör.

Det verkar tyvärr som att hatet inte beror på vad hon gör utan på vem hon är. Hon är latina från Orten och har till och med en pojkvän som heter Muhammed. Då är tydligen allt hon gör fel enligt många svenskar.

Sorgligt. Särskilt som en orsak att jag följer ett lekprogram som Farmen är att komma bort från politiken. Men tydligen går inte det.
2024-02-26, 07:45
Medlem
ChiCoLas avatar
Hha fredrik verkar ha missförstått uttrycket ormar .
Han tyckte Perre var en hal orm för ett han sa öppet att han ville ha ut de i IQ-reserven.

I år känns det som att alla har helt glömt att det är en tävling där alla ska ut. IQ-reserven är arga för att Levin vill få ut någon av dom, som om dom inte hade tagit ut honom direkt de haft chansen.

Det enda alla vill i år är att vara fredade och slippa tävla, få mycket belöningar, och sova länge
2024-02-26, 07:51
Medlem
Flax75s avatar
Och Anna står där och säger ingenting, när Jennifer kallar folk för idioter mm. Anna har ingen pondus och borde bytas ut.
2024-02-26, 07:57
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Och Anna står där och säger ingenting, när Jennifer kallar folk för idioter mm. Anna har ingen pondus och borde bytas ut.

Håller med . Samma sak vid Jennifers fusk. Ut med henne direkt och tvinga henne att böta hela vinstsumman. Så kan hon få ytterligare en betalningsanmärkning.

Off topic men fan vad sexig kropp dessan har. Jävla pattar för en sån ålder
2024-02-26, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Jag har alltid ogillat invandrare som ser rasism överallt.

Men det irrationella hat som många i tråden uppvisar mot Jennifer gör att jag tyvärr tror att du har rätt.

Hade en av medlemmarna i "Sekten" förlorat och reagerat på exakt samma sätt så hade det inte alls lett till samma reaktioner. Då hade det hetat att personen är en tävlingsmänniska och många hade hållit med om att valet av gren inte var rättvist osv.

Nej, jag förstår inte alls vad det är Jennifer gjort som lett till de här reaktionerna. Att hon kan bli arg när en grupp andra deltagare ("de goda") oavbrutet psykar henne och en av dem ("den känsliga") blir rasande på henne vad hon än gör.

Det verkar tyvärr som att hatet inte beror på vad hon gör utan på vem hon är. Hon är latina från Orten och har till och med en pojkvän som heter Muhammed. Då är tydligen allt hon gör fel enligt många svenskar.

Sorgligt. Särskilt som en orsak att jag följer ett lekprogram som Farmen är att komma bort från politiken. Men tydligen går inte det.
Jävla trams. Tim och Fredrik får en massa negativa kommentarer pga att de beter sig drygt, är lata och allmänt osympatiska. Oj de är visst svenskar. Jennifer betedde sig elakt och var ett allmänt low-life och därför är hon välförtjänt hatad. När Fredde o Tim åker ut kommer det bli exakt samma reaktion på Facebook. Sluta dra rasistkortet.
2024-02-26, 08:25
Avslutad
Otaktiska Tim väljer Maxine (!) till Torpet. Haha, hon kom som nr 1 från Torpet till Farmen med fulla 5 amuletter. Hade tagit 8 totalt. Och han väljer att ta med henne som konkurrent. 👍 Och Maxine tar med Cornelia - har inte de ett ”hemligt” samarbete?

Fredde som storbonde säger naturligtvis direkt till Wincent att han är inne på att fuska. Han tror att han är rolig, men det skämtet är så uttjatat nu. Varannan mening från Fredde innehåller fusk, sova, ta det lugnt, jobba så lite som möjligt etc. Byt skiva!
2024-02-26, 09:01
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Äntligen åkte kärringjäveln. Sån otrevlig tattare som skämmer ut både sig själv och sina landsmän.

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fy fan va underbart det ska bli att se Tim och Fredrik bli utkörda. Egoistiska idioter.
Nån av dom blir ju Storbonde , blir det "Fredde Kulöga" så skickar han väl " Tomme Tim" till torpet så han blir fredad från att bli andrekämpe.
2024-02-26, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75

Mycket konstigt att J får bete sig hursom utan tillsägning. Anna såg ju rädd ut o agerar terapeut.

Vad är det för ställe hon bor på? https://www.ratsit.se/19911227-Jennifer_Magdalena_Toro_Valencia_Uttran/hy86sLLoTxn4bbvF8EScMHchnJq8gRMxh_DjwsSoz-I

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in