Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Jag önskar att invandrare sluta vara med i dessa reality program för att svenskar hatar oss ändå
Jag har alltid ogillat invandrare som ser rasism överallt.
Men det irrationella hat som många i tråden uppvisar mot Jennifer gör att jag tyvärr tror att du har rätt.
Hade en av medlemmarna i "Sekten" förlorat och reagerat på exakt samma sätt så hade det inte alls lett till samma reaktioner. Då hade det hetat att personen är en tävlingsmänniska och många hade hållit med om att valet av gren inte var rättvist osv.
Nej, jag förstår inte alls vad det är Jennifer gjort som lett till de här reaktionerna. Att hon kan bli arg när en grupp andra deltagare ("de goda") oavbrutet psykar henne och en av dem ("den känsliga") blir rasande på henne vad hon än gör.
Det verkar tyvärr som att hatet inte beror på vad hon gör utan på vem hon är. Hon är latina från Orten och har till och med en pojkvän som heter Muhammed. Då är tydligen allt hon gör fel enligt många svenskar.
Sorgligt. Särskilt som en orsak att jag följer ett lekprogram som Farmen är att komma bort från politiken. Men tydligen går inte det.