2024-02-25, 18:54
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbrace
Den där Jennifer har gjort bort sig totalt, på bästa sändningstid dessutom. Hennes personlighet luktar vidrigt illa. Å hennes beteende i dagens avsnitt fick mig att bli jävligt förbannad. Fy faaaan!
Å Fredrik har visat på ett CV som ingen arbetsgivare ens vill ge en praktikplats. Latare människa å smitare får man leta efter länge. Han kallar det smarthet, jag kallar det idioti.
Javisst! Patetiskt att höra om hennes "Enorma Pannben" och sen bevittna henne som den ynkligasre Tingetkämpen någonsin.
2024-02-25, 18:57
Medlem
Brottarn.s avatar
"Tjejen trodde hon var tuff men grina för en liten puff"

Jävligt taskig attityd från början till slut, aggresiv och stöddig, men bakom det finns rädslor, att kalla andra för idioter tyder också på en oförmåga att se sig själv - som ramsan lyder "liten på jorden men stor i orden" tror inte heller hon kommer att vakna upp när hon ser sig själv i farmen, hon har för mycket försvar för det.

Nej Jennifer, sparken i arslet har du verkligen förtjänat.
Senast redigerad av Brottarn. 2024-02-25 kl. 19:00.
2024-02-25, 19:13
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man får säga och inte vilja att någon rör en dock lol.

Självklart får man göra det, men man kan göra det på ett subtilare sätt än att slå bort någons hand och gapa "rör mig inte!".

Speciellt som hon kramade om honom bara någon minut tidigare.
2024-02-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hahaha ja shit Fredrik. Men folk tkr nog han ör charmig så han kan nog smöra in sig. Kul att Jennifer verkligen tror ”hennes grabbar” ska ta detta. Fredde åker nästa gång. Att han inte blivit kallad till ting är sjukt. Absolut den sämsta på farmen

Fredde åker nog inte än. Han blir väl storbonde, tror ni inte det?

Har de stängt Torpet än, eller ska folk dit igen?
2024-02-25, 19:32
Medlem
Det mest märkliga uttalanden idag är väl att Levin minsann ska få ångra att han valde Jennifer?! Jag tycker att det är helt befängt att man blir straffad för att man väljer den man tror att man har störst chans att vinna mot.
Ska mna ta den man tror att man förlorar emot istället?
Tim...Jennifer....Fredrik ni är verkligen bortgjorda som några av Farmens vidrigaste deltagare
2024-02-25, 19:40
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jennifer visade (återigen) sitt vidriga rätta jag när hon blev utklassad i tinget. Utskämd inför hela Sverige för resten av livet. Hon klarade inte ens av att hålla masken så länge kameran rullade. Vilken loser.

Givetvis åkte hon ut direkt när hon hamnade i tinget. Synd bara att det inte hände tidigare, då hon och hennes två hjärndöda polare har förstört hela den här säsongen.
Var det verkligen någon som väntade sig att Jennifer skulle kunna uppföra sig som en vuxen mogen människa?
Citat:
Ursprungligen postat av SherlocksLock
Jennifer kan vara den sämsta och mest pinsamma som någonsin varit med i en såpa 😂
Ja Jennifer är outstanding i sin vidrighet, falskare än falskast.
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Sämsta förloraren ever i Farmen?
Ser fram emot att se henne bli helt utklassad och hennes genomklappning
Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Jennifer... Finns det någonting som är mer oattraktivt än kvinnliga kaosblattar?
Nej knappast. Jennifer med sugfiskläpparna har inte bara ett oattraktivt utseende, henne sätt är vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Ska bli ett sant nöje att se bajsaren åka ut ikväll.
Jag ska NJUTA när Jennifer åker ut
Citat:
Ursprungligen postat av saskatoon9786
Precis, det kunde inte bli en tydligare symbolik för skillnaden mellan lugna civiliserade svenskar och invandrare med hög aggressivitet och obefintlig impulskontroll.
Jag har inte sett programmet ännu och funderar på att öppna en flaska skumpa för att fira
Men ska hålla mig tills jag har sett avsnittet.

Bye bye men när man säger det så är det början på bajs bajs...
Den absolut värsta deltagaren är väck... i dubbel bemärkelse för hon är väck i huvudet också.
Hoppas jag slipper se Jennifer igen... någonsin https://imgur.com/a/DlqDtpe
2024-02-25, 19:43
Avslutad
Ett sant nöje att se Jennifer göra bort sig från början till slut i den första och enda kampen för hennes del.

Från stentuff attityd med enormt pannben och säker på vinst, till sämsta förloraren med osportsligt uppträdande och fjorton bortförklaringar. Och Levin var tydligen ”en tönt”. Jamen då gjorde han ju helt rätt som inte brydde sig om att samarbeta med henne o ”hennes pojkar”. För hon skulle ju aldrig varit lojal mot honom, med den attityd som hon visade. Levin läste pakten helt rätt.

Hon verkar även ha drygat sig mot Levin när de väntade på att få gå in i Tinget. ”Hon kan försöka psyka mig eller trolla, det biter inte” sa han.

Tim har glömt att det är en tävling om 500000 kr utan tror att det handlar om att hämnas en kompis. Fredde verkar förvånande nog också ha tappat sikten på pengarna. De borde ha varit snabba att försäkra Levin om att de ville samarbeta ändå. För vem ska de samarbeta med om inte Levin?

Nu när pakten är nertrimmad till 2 pers så kan de faktiskt ligga i storbondestugan utan att bryta mot reglerna. 👍
2024-02-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ett sant nöje att se Jennifer göra bort sig från början till slut i den första och enda kampen för hennes del.

Från stentuff attityd med enormt pannben och säker på vinst, till sämsta förloraren med osportsligt uppträdande och fjorton bortförklaringar. Och Levin var tydligen ”en tönt”. Jamen då gjorde han ju helt rätt som inte brydde sig om att samarbeta med henne o ”hennes pojkar”. För hon skulle ju aldrig varit lojal mot honom, med den attityd som hon visade. Levin läste pakten helt rätt.

Hon verkar även ha drygat sig mot Levin när de väntade på att få gå in i Tinget. ”Hon kan försöka psyka mig eller trolla, det biter inte” sa han.

Tim har glömt att det är en tävling om 500000 kr utan tror att det handlar om att hämnas en kompis. Fredde verkar förvånande nog också ha tappat sikten på pengarna. De borde ha varit snabba att försäkra Levin om att de ville samarbeta ändå. För vem ska de samarbeta med om inte Levin?

Nu när pakten är nertrimmad till 2 pers så kan de faktiskt ligga i storbondestugan utan att bryta mot reglerna. 👍

Att hon ens har mage också.. Under normala omständigheter så skulle hon redan varit diskad och hemskickad från programmet.
2024-02-25, 19:59
Medlem
santos_devilles avatar
Pakten när dom var 6st. Vi är starkast och kommer slå ut alla.

Nu är dom bara två kvar och säger, vi är starkast och smartast.

Ahhahahaha jävla fittan åkte
2024-02-25, 20:03
Medlem
FYFAN vad skönt att Jennifer åkte. Hon har skämt ut sig å det grövsta.
2024-02-25, 20:06
Medlem
Jublet hemma visste inga gränser när det stod klart att Ät mitt bajs-Jennifer åkte ut.

Synnerligen otrevlig människa.
2024-02-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Pakten när dom var 6st. Vi är starkast och kommer slå ut alla.

Nu är dom bara två kvar och säger, vi är starkast och smartast.

Ahhahahaha jävla fittan åkte
Som den gamla sagan det bidde en tummetott till slut 😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in