Citat:
Ursprungligen postat av
BombaySaphire
Jennifer visade (återigen) sitt vidriga rätta jag när hon blev utklassad i tinget. Utskämd inför hela Sverige för resten av livet. Hon klarade inte ens av att hålla masken så länge kameran rullade. Vilken loser.
Givetvis åkte hon ut direkt när hon hamnade i tinget. Synd bara att det inte hände tidigare, då hon och hennes två hjärndöda polare har förstört hela den här säsongen.
Var det verkligen någon som väntade sig att Jennifer skulle kunna uppföra sig som en vuxen mogen människa?
Citat:
Ursprungligen postat av
SherlocksLock
Jennifer kan vara den sämsta och mest pinsamma som någonsin varit med i en såpa 😂
Ja Jennifer är outstanding i sin vidrighet, falskare än falskast.
Citat:
Ursprungligen postat av
aurun
Sämsta förloraren ever i Farmen?
Ser fram emot att se henne bli helt utklassad och hennes genomklappning
Citat:
Ursprungligen postat av
Playoffnight
Jennifer... Finns det någonting som är mer oattraktivt än kvinnliga kaosblattar?
Nej knappast. Jennifer med sugfiskläpparna har inte bara ett oattraktivt utseende, henne sätt är vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
tatoomike
Ska bli ett sant nöje att se bajsaren åka ut ikväll.
Jag ska NJUTA när Jennifer åker ut
Citat:
Ursprungligen postat av
saskatoon9786
Precis, det kunde inte bli en tydligare symbolik för skillnaden mellan lugna civiliserade svenskar och invandrare med hög aggressivitet och obefintlig impulskontroll.
Jag har inte sett programmet ännu och funderar på att öppna en flaska skumpa för att fira
Men ska hålla mig tills jag har sett avsnittet.
Bye bye men när man säger det så är det början på bajs bajs...
Den absolut värsta deltagaren är väck... i dubbel bemärkelse för hon är väck i huvudet också.
Hoppas jag slipper se Jennifer igen... någonsin
https://imgur.com/a/DlqDtpe