2024-02-25, 04:53
Medlem
BombaySaphires avatar
Jennifer visade (återigen) sitt vidriga rätta jag när hon blev utklassad i tinget. Utskämd inför hela Sverige för resten av livet. Hon klarade inte ens av att hålla masken så länge kameran rullade. Vilken loser.

Givetvis åkte hon ut direkt när hon hamnade i tinget. Synd bara att det inte hände tidigare, då hon och hennes två hjärndöda polare har förstört hela den här säsongen.
2024-02-25, 06:23
Medlem
Jag undrar hur fan Dessire Sjögren kunde bli utbildad sjukskötare? Hennes IQ kan inte ligga över 100 tyvärr. Totalt tom i bollen. Hennes dialekt är inte Gävlemål. Det låter mer som finska släkterna från Hofors.

Tro mig jag vet hur dom.låter. ..

Sen ska inte Levin försöka härma henne och nedvärdera hennes dialekt när han låter.som en jävla bonde från en håla mellan Göteborg och Värmland... Orkar inte med en bonnjävel som gör sig lustig över en annan bonnjävel

Ronja dialekt blir jag kåt på däremot.
Även Cornelia den yngres lite spydiga Östermalmstugg är.okej. Man vill straffknulla på rotmos! ;-)
2024-02-25, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canterbury
Hon har ju tant figur. Platt kärring röv inga höfter och inga lår
Ja Cornelia Nordensson har en riktig tantröv utan svank. Bleka otränade ben. Jättepattarna passar exakt NOLL ihop med hennes totalt värdelösa kropp i övrigt.
2024-02-25, 06:42
Medlem
Pundar-Tim har ännu sämre IQ än Dessan. Trodde inte att det var möjligt men.men.

Varför har Fredrik Trygg fått ögonsjukdomen struma? Han hade inte denna stirrande diabetesblick för 10 år sedan...
2024-02-25, 06:58
Medlem
Proppmätta programledaren Anna Brolin måste fixa silikontuttar. Hennes små taxöron till slapptaskor var bland det sämsta man har sett i tinget. Herregud att ingen från produktionen sa till henne att byta dress?

Sen ser man att hon snusar det vita tjejsnuset. Spänd smal överläpp.
2024-02-25, 07:07
Medlem
Varför säger blonda Cornelia att hon har "gått hela vägen" i farmen förut? Hon har aldrig vunnit...

Att gå hela vägen är INTE att komma tvåa eller fyra. Har.man gått hela vägen så har.man vunnit.

Krokodiltårar och fejkade ord.
MEN hon är den.mest beräknande av alla som är kvar så jag tror att det kommer stå mellan henne och Per i.slutändan. Jag vill att Per eller den yngre Cornelia ska vinna. Dom har jobbat bra och skött om djuren samt spelat lugnt och ärligt.
2024-02-25, 07:10
Medlem
Blonda Cornelia är praktexempel på en narcissist eller psykopat. Säger att hon gjorde ALLA rätt sina förra gånger som hon medverkade.

Hallå!? Om hon gjorde alla rätt så skulle hon inte förlorat och åkt ut två fucking gånger..
.
2024-02-25, 07:26
Medlem
Jennifer från orten skämde ut sig duktigt nu. Hahahaha vad pinsamt att se.och höra.

Hon ska inte ha barn för det första. Kidsen kommer bli ännu värre och sämre än sin så kallade mamma.
Jag skulle inte bli förvånad om soc blir inkopplade efter hennes kaosartade medverkan i farmen.

Självklart så bodde hon ihop med en Muhammed förut. Dom verkar ha flyttat i sär nu.
2024-02-25, 09:14
Avslutad
Äntligen!!!
Det här är en dag att fira, så underbart att se henne gråta!!!
Dåliga förlorare är inte värda vinnare!
2024-02-25, 09:34
Medlem
Hon är undersköterska Dessan!

MAGISKT att se Jennifer åka ut. Vilken jävla tönt!
2024-02-25, 09:35
Avslutad
Tim säger, nu får han inte va med oss o leka! Som en liten unge i sandlådan asså det finns 7st andra o hänga med och dessutom vem vill umgås med förlorare!?
2024-02-25, 09:57
Medlem
SherlocksLocks avatar
Jennifer kan vara den sämsta och mest pinsamma som någonsin varit med i en såpa 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in