2024-02-17, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStrange
Mycket familjelek här.
Tror nog såna saker är vanligare än vad man tror. Själv har jag runkat ihop med min bror, dock gjorde vi inget med varann. Har även blivit tillfrågade om jag ville bli avsugen av samma bror men tackade nej. Kunde varit en "merit" här, inser jag, så man skulle kanske nappat....

När vi var 16-17 år så runkade mina systrar mig var och varannan dag, de ville ha min sats på brösten eller att de drog ut sina trosor och jag la satsen i trosotna som de sen vek upp på fittan.
Citera
2024-02-17, 13:41
Medlem
Mycket familjerelaterat här så bidrar med någon som inte är incest:

Jag (21 vid tidpunkten) och min kk(40) bröt oss in i hans ex hus och hade analsex i hennes säng. Min kk hade varit tillsammans med henne i nästan 20 år och separerat ett år innan.

Eller ja, vi bröt oss inte in, han hade nyckel, men självklart hade vi inte tillåtelse att vara där, hon var bortrest med deras gemensamma barn och hennes nya kille. Men vi hade riktigt kinky sex i hennes och hennes nya killes säng och sen smetade vi sperma lite här och var i deras sovrum. Var riktigt busigt och han njöt speciellt av att knulla en ung snygg tjej just där
Senast redigerad av Hemvarare 2024-02-17 kl. 13:50.
Citera
2024-02-18, 05:11
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
I mina yngre dar låg jag och min dåvarande flickvän och sov. Förhållandet var på väg utför då jag notoriskt vänstrande konstant. Jag hade tappat intresset för henne som person, men hon hade en röv som inte är av denna värld. Jag kunde inte få nog av hennes trånga fitta och sexiga rumpa.

Nog om hennes röv, vi låg och sov, när min mobil vibrerar till. Tittar på mobilen och ser att jag fått ett sms från en tjej som jag till och från knullar. Det var enbart sex och inget annat emellan oss. Vi sågs, vi knullade och sedan var det tack och adjö.

Hon skriver uttryckligen ”du måste knulla mig nu”. Jag förklarar att vi gått och lagt oss, och att det är svårt att smita ut bara så där. Det ger hon blanka fan i, och skriver igen ”jag behöver din kuk nu”.

Det jag gillade med henne var hon kunde vara rätt frispråkig och rå i tonen. Hon skulle alltid av någon jävla anledning titta mig djupt i ögonen och prata, dirty talk blandat med vilket kräk och svin jag var som horade runt trots att jag var upptagen. Detta medan jag pumpar henne för kung och fosterland.

Hennes + Blond, riktigt snyggt ansikte och stora ögon, långa sexiga naglar

Hennes - Ingen röv, för smal för min smak och tyckte inte om att suga kuk ( handlade mest om osäkerhet ).

Jag föredrar tjejer kvinnor med former, och gärna stor sexig rumpa, så jag brukade aldrig knulla henne bakifrån. Endast missionären och hon fick rida min kuk.

Sagt och gjort så insåg jag att hennes fitta skrek efter min kuk och hon skulle inte ge sig. Vi bestämde att hon kommer och plockar upp mig. Likt ett lejon på savannen som tyst smyger sig fram mot sitt tilltänkta byte tar jag mig ut från sovrummet, flickvännen sov som en stock och väl utanför sovrummet tar jag på mig kläderna i badrummet och smyger ut genom dörren. Jag låser inte dörren för att undvika onödiga ljud och beger mig ut.

Jag går ner för gatan och där står hon med bilen. Väl i bilen ber jag henne köra ned för gatan mot en cirkulationsplats och där parkerar hon bilen. Klockan är ca 01-02 på natten.

Vi hoppar in baksätet och jag sliter upp hennes kjol och drar hennes trosor åt sidan, min fb dase bultar och står redo i givakt. När jag ska smeka hennes fitta känner jag hur det rinner ur henne och det finns ingen tid att spilla. Jag pressar in min kuk i hennes trånga fitta och knullar henne djuriskt och hårt, hon stönar som jävla hora så jag får sätta handen över hennes mun. Det tar inte många minuter innan jag sprutar henne full. Ingen kondom, och inget konsekvenstänk men jag litade på ludret.

Vi skiljs åt och väl hemma smyger jag in i badrummet och tvättar kuken i handfatet. Jag smyger sedan ner i sängen och somnar gott.
Citera
2024-02-21, 00:50
Medlem
Jag knullade en 15-åring i ett land där man är byxmyndig vid 16. Kanske inte mitt bästa sex men hennes kropp var nog den finaste jag knullat. Tajt och fast med hyfsat stora bröst, fasta så dom stod rakt ut.
Helt nyrakad och så jäkla trång att jag var tvungen dra ut kuken lika snabbt som jag stoppat in den för att jag inte skulle komma i henne. Andra försöket gick det bättre.

Jag var tillräckligt gammal för att kunna vara farfar åt henne.

Hon var inte oskuld men jag hade en del ångest och vågade inte träffa henne fler gånger trots att vi bägge ville.

Jag skulle nog inte ha gjort det om jag hade varit helt nykter men hon ville ha mig till sängs och sen när man fått känna på kroppen var det inte lätt att låta bli.
Senast redigerad av L.D. 2024-02-21 kl. 00:54.
Citera
2024-02-24, 17:34
Medlem
Hade sex i kyrkan (toaletten) under pågående begravning
Citera
2024-02-24, 17:38
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Hade sex i kyrkan (toaletten) under pågående begravning

Kapar ditt inlägg lite. Det var inte direkt jag som var omoralisk, utan en kvinna som tog mig på stjärten när jag var framme vid Morsans kista för att ta farväl. Det var väll inte direkt otrevligt, men man kanske kan tafsa vid andra tillfällen. Jag protesterade inte iallafall och gillade det litegranna.
Citera
2024-02-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kapar ditt inlägg lite. Det var inte direkt jag som var omoralisk, utan en kvinna som tog mig på stjärten när jag var framme vid Morsans kista för att ta farväl. Det var väll inte direkt otrevligt, men man kanske kan tafsa vid andra tillfällen. Jag protesterade inte iallafall och gillade det litegranna.

Kapa så mycket du vill!
Absolut ett olämpligt tillfälle, minst sagt. För min del var det snarare kåthet blandat med "livet är kort"-insikten
Citera
2024-02-25, 18:12
Medlem
Ja tryckte på en tjej som var redlöst full en gång, hon vaknade bara till för att spy ibland.
Jag tog henne i röven men hon vet än idag ingenting om detta, hon är en nära vän till min fru.
Citera
2024-02-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Ja tryckte på en tjej som var redlöst full en gång, hon vaknade bara till för att spy ibland.
Jag tog henne i röven men hon vet än idag ingenting om detta, hon är en nära vän till min fru.

Ytterligare en våldtäktsberättelse alltså. Verkar vara hälften sånna och hälften incest i denna tråd.

Bidrar med en som inte tillhör ovanstående kategorier:

Efter jag och exet gjorde slut knullade jag både hans son och hans chef. Vet inte idag om han har någon aning
Citera
2024-02-26, 17:53
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ytterligare en våldtäktsberättelse alltså. Verkar vara hälften sånna och hälften incest i denna tråd.

Bidrar med en som inte tillhör ovanstående kategorier:

Efter jag och exet gjorde slut knullade jag både hans son och hans chef. Vet inte idag om han har någon aning
Planerade du det?
Citera
2024-02-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordEldritch
Planerade du det?

Sonen planerade jag. Chefen träffade jag ute och han raggade på mig. Så oplanerat men exet var en bidragande faktor att jag gick hem med honom.
Citera
2024-02-26, 21:34
Medlem
Citat:
Sonen planerade jag.

Tror att sonen planerade dig med 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto