2024-02-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Ja, hur mycket kan man förvänta sig? Att de ska bära kostnaderna själv? Tiden? Hoten? Påhoppen?
Hot och påhopp får man räkna med när man skapar kontroverser.
Citera
2024-02-25, 15:23
Medlem
Varför använder dom inte bilar så dom blockar gäddornas väg när dom ska köra iväg?
Knappast ett brott att blockera vägen nån minut
Citera
2024-02-25, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Varför använder dom inte bilar så dom blockar gäddornas väg när dom ska köra iväg?
Knappast ett brott att blockera vägen nån minut

Kanske inte ett brott men det skulle nog vara farligt för dem. Så bra att de inte gör det
Citera
2024-02-25, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Din trovärdighet är extremt låg, kolsyrad eller ej, men självklart kan de inte finansiera verksamheten helt på egen bekostnad.

Jo det kan de om de velat.
Citera
2024-02-25, 15:34
Medlem
Citat:
Kanske inte ett brott men det skulle nog vara farligt för dem. Så bra att de inte gör det
Uthängning #180.

Vid 0.42 visar Sara hur kul hon tycker detta är.
Citera
2024-02-25, 16:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
På vilket sätt är Fotbollskillen92 s inlägg inte trovärdiga? Han uttrycker sin åsikt Precis som du själv gör. Bara för att han inte tycker som dig! På flashback är det åsiktsfrihet.
Nu ska du sluta projicera dina missuppfattningar på vad jag skriver, jag kommer inte dras in in OT-diskussion med någon snorunge eller person som uttrycker sig som en dylik om något denne hittar på att jag skrivit. Jag har rätt till min uppfattning om trovärdighet baserat på personens tidigare inlägg, det har inte med fjantens eventuella relevanta OnT-åsikter att göra.
Citera
2024-02-25, 16:08
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jo det kan de om de velat.
Du har verkligen inte någon som helt uppfattning om ekonomi du, det är tydligt. Kanske lär du dig men antagligen inte. Deras verksamhet kostar inte bara pengar utan även mer tid än du antagligen (och här gissar jag) lägger på aktivt lönearbete, om du ens har något, per vecka än du gör på en månad. De kommer antagligen inte årska så många år, men det spelar mindre roll när saker börjar röra på sig för att ändra lagstiftning.
Citera
2024-02-25, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du har verkligen inte någon som helt uppfattning om ekonomi du, det är tydligt. Kanske lär du dig men antagligen inte. Deras verksamhet kostar inte bara pengar utan även mer tid än du antagligen (och här gissar jag) lägger på aktivt lönearbete, om du ens har något, per vecka än du gör på en månad. De kommer antagligen inte årska så många år, men det spelar mindre roll när saker börjar röra på sig för att ändra lagstiftning.

Vad för lagstiftning? Att man ska bli straffad för att ha träffat en låtsas barn?
Citera
2024-02-25, 17:04
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vad för lagstiftning? Att man ska bli straffad för att ha träffat en låtsas barn?

Försök till grooming ska givetvis vara olagligt, som lagstiftningen ser ut idag så måste dom skapa ett offer först innan personen kan bli dömd
Citera
2024-02-25, 17:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Försök till grooming ska givetvis vara olagligt, som lagstiftningen ser ut idag så måste dom skapa ett offer först innan personen kan bli dömd
Att det ska vara olagligt hoppas vi att alla håller med om.
Citera
2024-02-25, 20:15
Medlem
Patrik har ledsnat på regn och blåst och rest i väg till Qatar några dagar. Och följarna jublar. Nu Swishas det. Den 25e Swishas det, sen fotar dom och lägger upp För att visa hur duktiga dom är. Påminner om en sekt.
Citera
2024-02-25, 20:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Att ställa bilen framför för att förhindra flykt, för att få material till webbsidan kanske inte ingår i utgivningsbeviset. Personen har inte begått juridiskt brott, om denne gjort det får man fasthålla person tills polis kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in