2024-02-25, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apiapi
Du tänker på fel Cornelia. Cornelia som blev mobbad av andra pakten är snäll och empatisk. De är Cornelia från torpet som är psyk

Jahaaa!! Nu förstår jag. Tack.
2024-02-25, 12:18
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Blir rörd när hon tänker på hur bra hon själv är

Hahaha fyfan vad sjuk hon är.

(Inte på något bra sätt alltså.)
2024-02-25, 12:23
Medlem
auruns avatar
Sämsta förloraren ever i Farmen?
2024-02-25, 12:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Skönt när den mest omogna tönten åker ut.

Levin försöker va ödmjuk å hon står där å säger ljug inte, rör mig inte. Beter sig som en latinsk gängslyna vatos locos.

"Alltså jag åkte ut mot den där tönten"

Vad menar du

Jag ville kämpa men vi fick göra en fucking barnlek.

ät mitt bajs

Sååå roligt att se hur överlägset Levin vann mot Jennifer Hon blev så upprörd att hon glömde bort att avsluta med "Ät mitt bajs" innan hon knatade ut från Tinget
2024-02-25, 12:46
Medlem
ChiCoLas avatar
Hahahaha Jennifer är verkligen värdelös som människa!! Stöddig och snackar om vilken tuff motståndare hon är sen gjorde hon den sämsta insatsen på tinggolvet någonsin

Sen går ut med huvudet högt
Hon är verkligen en unge i en efterbliven vuxens kropp
Undrar om hon är stolt över sin insats . Hennes vecka misslyckades de med uppdragen , hon har inte bidragit med något och åkte ut som en använd trasa
2024-02-25, 12:56
Medlem
drinksareonmes avatar
Blir Fredrik storbonde nu måntro.
2024-02-25, 13:01
Medlem
Jennifer... Finns det någonting som är mer oattraktivt än kvinnliga kaosblattar?
2024-02-25, 13:54
Avslutad
Fyfan vad pinsam Jennifer är. Programledaren borde sätta henne på plats när hon körde ”rör mig inte” grejen

I varje Farmen de senaste åren har det varit en arg invandrarbrud som mobbar alla och tror denne är bättre än ”inhemska” brudar. I år var Jennifer den, så fördomsfull mot Cornelia (Cornelia som var med sen dag 1, inte tönten som kom tillbaka 10 år senare och kallade typ jämngamla för tanter) i början med redan där tappade hon masken.
2024-02-25, 13:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fyfan vad pinsam Jennifer är. Programledaren borde sätta henne på plats när hon körde ”rör mig inte” grejen

I varje Farmen de senaste åren har det varit en arg invandrarbrud som mobbar alla och tror denne är bättre än ”inhemska” brudar. I år var Jennifer den, så fördomsfull mot Cornelia (Cornelia som var med sen dag 1, inte tönten som kom tillbaka 10 år senare och kallade typ jämngamla för tanter) i början med redan där tappade hon masken.

Man såg ju tydligt på Anna Brolin att hon samlade sig nogsamt i vad hon skulle säga till Jennifer och att Anna inte gillade vad hon såg av Jennifers utbrott - men hon lyckades att hålla masken inför kamerorna, vilket inte Jennifer klarade av i vanlig ordning
2024-02-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hahahaha Jennifer är verkligen värdelös som människa!! Stöddig och snackar om vilken tuff motståndare hon är sen gjorde hon den sämsta insatsen på tinggolvet någonsin

Sen går ut med huvudet högt
Hon är verkligen en unge i en efterbliven vuxens kropp
Undrar om hon är stolt över sin insats . Hennes vecka misslyckades de med uppdragen , hon har inte bidragit med något och åkte ut som en använd trasa
Ska bli ett sant nöje att se bajsaren åka ut ikväll.
2024-02-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Man såg ju tydligt på Anna Brolin att hon samlade sig nogsamt i vad hon skulle säga till Jennifer och att Anna inte gillade vad hon såg av Jennifers utbrott - men hon lyckades att hålla masken inför kamerorna, vilket inte Jennifer klarade av i vanlig ordning

Precis, det kunde inte bli en tydligare symbolik för skillnaden mellan lugna civiliserade svenskar och invandrare med hög aggressivitet och obefintlig impulskontroll.
2024-02-25, 15:08
Medlem
Någon som vet vem Maxine inte gillade?

"En människa kan ha tio olika personligheter, men det räcker att en av dessa är dåliga. Den här personen fejkade allt bara för att få vara med i tv. Inte fint!"

https://www.hant.se/noje/farmen-maxines-ilska-mot-deltagaren/10171732

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in