2024-02-25, 02:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det hade varit något och helt okej bara ni gör samma mot city och Liverpool. 😁
Vilka ska ta guldet då? -_-
Citera
2024-02-25, 03:02
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Spurs såklart så blir cirkeln komplett. Kane går till Bayern, Xhaka går till Leverkusen. Leverkusen vinner ligan, Spurs vinner ligan. 🤩

Nä men det hade väl varit ett roligare avslut om alla tre tappar mer matcher utöver mot varandra. ☺️
Citera
2024-02-25, 03:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

West Ham givetvis
Citera
2024-02-25, 03:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Spurs såklart så blir cirkeln komplett. Kane går till Bayern, Xhaka går till Leverkusen. Leverkusen vinner ligan, Spurs vinner ligan. 🤩

Nä men det hade väl varit ett roligare avslut om alla tre tappar mer matcher utöver mot varandra. ☺️
Vad säger det om spelarna och nuvarande lag?

Det lär dom göra, men inte många och Arsenal kan väl bara hoppas på kryss mellan Liverpool-City?
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
West Ham givetvis
Du! Troligare att West Ham vinner ligan innan Spurs iaf
Citera
2024-02-25, 03:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Vad säger det om spelarna och nuvarande lag?

Det lär dom göra, men inte många och Arsenal kan väl bara hoppas på kryss mellan Liverpool-City?

Du! Troligare att West Ham vinner ligan innan Spurs iaf

Att inget lag är perfekt, inte ännu iaf.

Tror nog många neutrala hoppas på kryss för spänningens skull.
Citera
2024-02-25, 03:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Att inget lag är perfekt, inte ännu iaf.

Tror nog många neutrala hoppas på kryss för spänningens skull.
City är inte långt ifrån iaf, om man blundar för det utanför planen.

Jo, kanske överlag, men tror många också gärna ser en vinnare där och ingen hjälp till Arsenal. Tyvärr förstör en för er och blir svåromtyckta
Citera
2024-02-25, 03:56
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
City är inte långt ifrån iaf, om man blundar för det utanför planen.

Jo, kanske överlag, men tror många också gärna ser en vinnare där och ingen hjälp till Arsenal. Tyvärr förstör en för er och blir svåromtyckta

Dom var bättre förra året tycker jag nog.

Ja så är det ju, och jag ser hellre att Liverpool vinner isåfall. Men det är klart att det hade varit mest rättvist om Arsenal vann titeln nu när dom ändå firar 20-årsjubileum över det största som någonsin hänt i PL. 😇
Citera
2024-02-25, 04:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Dom var bättre förra året tycker jag nog.

Ja så är det ju, och jag ser hellre att Liverpool vinner isåfall. Men det är klart att det hade varit mest rättvist om Arsenal vann titeln nu när dom ändå firar 20-årsjubileum över det största som någonsin hänt i PL. 😇
Dom har väl typ lika många poäng denna säsong vid samma skede? Var typ här dom slog i nästa växel och bara körde över allt vilket dom även gjort nu ett tag. Får se vart det slutar

Rättvist och rättvist.. Hade kunnat gå med på det för din skull, men har mina pengar på Liverpool så fuck off!
Citera
2024-02-25, 04:53
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Dom har väl typ lika många poäng denna säsong vid samma skede? Var typ här dom slog i nästa växel och bara körde över allt vilket dom även gjort nu ett tag. Får se vart det slutar

Rättvist och rättvist.. Hade kunnat gå med på det för din skull, men har mina pengar på Liverpool så fuck off!

Ja så är det men kan ju finnas olika anledningar till det också. Tycker dom kändes mer kompletta förra året helt enkelt. Men vem vet hur dom kommer se ut om en månad när KDB och Haaland träffat formen!

Haha tänk vilket hell det kommer bli här. Drickis går loss, militären svingar åt allt och alla håll om hur orättvist allting är.
Citera
2024-02-25, 05:02
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja så är det men kan ju finnas olika anledningar till det också. Tycker dom kändes mer kompletta förra året helt enkelt. Men vem vet hur dom kommer se ut om en månad när KDB och Haaland träffat formen!

Haha tänk vilket hell det kommer bli här. Drickis går loss, militären svingar åt allt och alla håll om hur orättvist allting är.
Det som är så sjukt, finns massa sparkapital och ändå är dom ganska jäkla bra. Foden är väl den enda som är bättre denna säsong och når resten upp till 90% av deras förra säsong så blir det åka utav igen.

Hahah, men det är vi vana vid och kan inte ens tänka mig hur det skulle se ut om Arsenal tog titeln. "Vad var det jag sa? Huh? Sagt samma sak i 20 år och haft rätt hela tiden.."
Citera
2024-02-25, 05:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Det som är så sjukt, finns massa sparkapital och ändå är dom ganska jäkla bra. Foden är väl den enda som är bättre denna säsong och når resten upp till 90% av deras förra säsong så blir det åka utav igen.

Hahah, men det är vi vana vid och kan inte ens tänka mig hur det skulle se ut om Arsenal tog titeln. "Vad var det jag sa? Huh? Sagt samma sak i 20 år och haft rätt hela tiden.."

Mmmm, något sånt. Sen saknar dom Gundogan.

Hahaha mm det har du rätt, men då skulle vi snabbt starta en ny tråd för nästa säsong och hoppa över dit, inget prat om föregående säsong
Citera
2024-02-25, 09:49
Medlem
HycklarSveriges avatar
Jag hoppas att Liverpool vinner idag, men tror det kan bli en tuff match som avgörs på straffar. Chelsea har ju en benägenhet att spela bättre mot större motstånd, och denna trofén är ju det enda de har att kämpa för denna säsongen. Skadorna för Liverpool gör det ju inte enklare heller.

Hoppas på Liverpool eftersom det hade känts väldigt surt om nu Arsenal skulle gå miste om en trofé även denna säsong, samtidigt som det underpresterande Chelsea lyckas med inhemska cupen. Nä, då tycker jag Klopp förtjänar denna avskedspresent istället.

Jag har fortfarande hopp om att Arsenal tar hem ligan, men CL ser ju lite mer dystert ut för tillfället. Porto kommer la säkert parkera alla elva spelare runt straffområdet och hoppas på ett oavgjort resultat på Emirates.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in