2024-02-25, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Sossarnas väljare tycker Jalla Jalla svenne rasist.
Så hon vinner hur dum hon än låter.
Hon "vinner" ännu fler väljare ju fler bidragsberoende invandrare som tar sig in i landet, och det går fort.
Citera
2024-02-25, 04:49
Bannlyst
Anderssonskan är Bilderberg lilla marionettdocka. Det är SAP och VPK som fullt Sverige med slödder ifrån 3:e världen. Jag har inget emot flytkingar ifrån ifrån Europa och det är Kristna. Men ingenting ifrån MENA eller Afrika hör hemma i Sverige.
Senast redigerad av 53280 2024-02-25 kl. 04:51.
Citera
2024-02-25, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Har Åkesson haft fel?
SD har varnat om exakt den skiten vi nu har i över 18 år och först nu får de börja lösa dessa problem. Problemet nu är att det kommer ta låååång tid att få ordning på detta.
Lite som att måla en svart vägg vit, för varje vända blir det lite bättre men det krävs många för ett lyckat resultat.
Behöver inte ta lång tid att lösa,

om vi inom ett år ser till att få ena hälften av invandrarna att flytta frivilligt genom att dra in bidragen,

och använder de inbesparade bidragspengarna till att hyra in hårdföra poliser från Italien, Brasilien och Sri Lanka som slänger ut de kriminella invandrargäng som försöker hålla sig kvar.
Citera
2024-02-25, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Varför detta? Kan du ge någon fördjupad analys av ditt påstående?

För att han som citeras i inlägget uttrycker den önskan lite random om Åkesson i ett tidigare inlägg.
Antagligen därför.
Citera
2024-02-25, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
WEF, EU och Bilderberg vill att vita människor ska dö ut.

Yes. Läckta dokument från Bilderbergerelitens möten 1966 staterade tydligt att nationell suveränitet var största hotet mot deras tilltänkta världsregering.

Massinvandringen är elitens gift för nationens sammansättning och därmed suveränitet.
Citera
2024-02-25, 06:10
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Att välja att ljuga och svartmåla Sverige i utländsk press vittnar tydligt om att S-ledaren sätter partiintresse före landets väl.

Detta är ju precis vad Åkesson själv alltid har gjort?? Han har länge talar om Sveriges förfall och att vi ska vara ett avskräckande exempel för andra länder.

Ja, Åkesson har riktigt skarp kritik om Sveriges förfall.

Nej, han har inte ljugit och fultolkat om vad hans största politiska motståndare (S) har sagt om det i utländsk media.
Citera
2024-02-25, 06:35
Medlem
Nyans2026s avatar
Det märks här i tråden att sossarna aktiverat sina trollkonton för att "ta debatten"

Lustigt att se Maggans fall i opinionen, tror vi ser hennes avgång innan valet.
Citera
2024-02-25, 07:02
Avstängd
SoberZealots avatar
När man gått över till den ljusa sidan, så går man aldrig tillbaka.

Jimmie, låt mig under denna fina dag, söndag, välsigna dig. Måtte min herre Jesus göra dig stark.
Citera
2024-02-25, 07:59
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pro-vaxx
Yes. Läckta dokument från Bilderbergerelitens möten 1966 staterade tydligt att nationell suveränitet var största hotet mot deras tilltänkta världsregering.

Massinvandringen är elitens gift för nationens sammansättning och därmed suveränitet.
Var hittar man dem?

Andersson verkar vara narcissistisk. Provocerar man en narcissist så brukar den gå berzerk. Jag tror Åkesson driver upp tempot på Magdas förfall med denna artikel.

Min erfarenhet är att rätt många är blinda för människors narcissism, särskilt de som manipulerats av den vilket i det här fallet är väljarna.
Men om man provocerar dessa människor så tappar de masken och fler ser dem för vad de är.

Det tror jag är syftet.

Det kan dock slå tillbaka på Åkesson, han måste veta var han placerar sina fötter och det tror jag han gör.

Maggan är helt förblindad av sin önskan att bli statsminister så hon kommer kliva i denna gillrade fälla.

Jag tror det kommer en "men durå" och den kommer att bli obalanserad.
Citera
2024-02-25, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Så det är inte Åkesson som trissar upp negativa stämningar mot muslimer då?Orwell hade varit avundsjuk…

Negativa stämningar? Det är muslimerna oerhört duktiga på att lyckas med på alldeles egen hand.
Citera
2024-02-25, 08:19
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf
Tack för ett jätte bra inlägg.

Jag tror dock att det är sittande regerings sista tid nu vid makten för nästa gång måste ju folk fatta att nuvarande regering är ett gäng pajasar.

Vilken konstellation blockpolitiksmässigt förespråkar du då?
Citera
2024-02-25, 08:22
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Om man ser till fakta så går det inte dåligt för S eller Andersson i opinionsundersökningarna. Och massinvandringen började med EU och Schengenavtalet om fri rörlighet.

Det är segrarna som skriver historien och Olof Palme blev först karaktärsmördad, sedan mördad och återigen karaktärsmördad. Bland det sista han gjorde var att lägga de östtyska fartyg som skeppade invandrare till Sverige i kvarstad och han var emot EU. Strax efter hans död ändrades allt och opportunistiska politiker tävlade om att visa sig duktiga inför Bryssel och Washington. Turligt nog för Åkesson eftersom han inte hade haft någon position idag utan massinvandringen.

Magdalena Andersson har många nyliberala ideer och är en pragmatiker som förstår vikten av invandrarnas röster, men något ytterligare förfall har jag inte sett. Vad som hänt är att hon framstår som lite mänsklig och lättlurad men det kanske snarare ökar hennes popularitet bland de väljare som inte önskar hårdare och mer autoritära ledare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in