Citat:
Ursprungligen postat av
onibaba
Förmodligen, har inte hängt i denna tråd så mycket, och ser inte vad detta "tugg" har med mitt inlägg att göra?
Jag förstår. Så 95% av Sverige är i din bekantskapkrets?
Något som går hand i hand med andra användare i denna tråd, när man inte har bra argument så kallar man någon för ryss, eller så drar man upp gammal orelevant posthistorik för att försöka få en användare att inte låta trovärdig.
Tror det är ganska många som slutade skratta efter att man såg reslutaten på motoffensiven.
Det finns det absolut. Sverige var neutralt under andra världskriget. Schweiz är fortfarande neutralt. Eller är dom också rysshoror?
(Det är svårt att ta användare som använder sig av termer som "putler" seriöst).
Att argumentera emot krig och död faller nog mer i smaken för Ukraina än Ryssland, men det kanske en krigsvurmare som dig inte kan förstå sig på.
Faktum är att Ryssland inte kommer att gå ut. Ska man spendera pengar tills hela Ukraina är en grushög? Och sen? Man får helt enkelt bita i det sura äpplet och gå till förhandlingsbordet, även om det inte kommer vara till de bästa villkoren för Ukraina. Personligen är jag inte intresserad av att betala för krig och mer död, ser inte riktigt vad det är jag skall vara glad över.
Sverige var ” neutralt” sa man tidigare,,
Men om man anser det går att vara neutral i detta krig så är man en förlorad själ,, när din polare på fyllan ger sig på din syrra, då tittar du bort? För du vilja vara neutral,,,,,