Citat:
Det är korrekt. Du saknar argument. Det var därför du sprang ÄNNU en gång. Besvara inlägget du sprang iväg ifrån eller håll käften, helt enkelt.
Är det därför du sprang iväg ännu en gång när du blev ställd mot väggen?
Värdelös ursäkt. Du säger alltid detta, att NU ska du minsann ignorera mina inlägg, men du kommer alltid tillbaks och ska försöka argumentera, och så fort du blir ställd mot väggen drar du denna ursäkt och springer iväg. Det är typ femte eller sjätte gången du gör det nu.
Är det därför du sprang iväg ännu en gång när du blev ställd mot väggen?
Värdelös ursäkt. Du säger alltid detta, att NU ska du minsann ignorera mina inlägg, men du kommer alltid tillbaks och ska försöka argumentera, och så fort du blir ställd mot väggen drar du denna ursäkt och springer iväg. Det är typ femte eller sjätte gången du gör det nu.
Nej jag springer inte iväg, jag har bara inte lust sitta och lägga tid på trams, se min signatur.
Citat:
Både män och kvinnor är skapade av naturen med olika mentalitet, förmågor och karaktär. Att förneka att det finns könsroller är att förneka det mest grundläggande inom biologin och att det finns skillnader mellan könen.
Nej män och kvinnor av arten människa är inte skapade diamentralt olika varandra, och det skiljer inte alls så där mycket som din sort tenderar inbilla er.
Kvinnor är alltså inte skapade för att enkom intressera sig för tvätt, barn och disk eller att serva en man Förstår att det är önskvärt hos gruppen män att det ska vara så, för det blir jättebekvämt då, men tyvärr, kvinnor har bevisligen en mängd andra intressen, vill bevisligen tjäna egna pengar, äger bevisligen intelligens, logik och en radda andra drag som patriarkala samhällen försökt göra enkom till manliga domäner. Och samma sak tvärtom för övrigt.
Du hittar vissa skillander som är mätbara mellan könen, men! återigen, dessa är överlappande mellan könen och inte något som alltså går hitta enkom hos ett kön, därför finns det inget poäng med att begränsa människors möjligheter baserat på nån fnoskigt fördomsfulla idéer om kön. Spatial förmåga hittar du även hos kvinnor...även kvinnor kan orientera, packa en bil och hitta i svampskogen. Verbal förmåga hittar du även hos män, även män kan kommunicera verbalt, skriva fantastiska böcker samt ha ett ordförråd som slår de flestas, lite mindre så än kvinnor men det spelar alltså ingen roll. Även kvinnor kan vara dominanta, även män kan vara omsorgstagande, även kvinnor kan leda andra människor...behöver jag fortsätta eller börjar du fatta nått snart? Människor är individer först och främst och ska behandlas som de individer de nu är och inte efter korkade idéer om kön.
Citat:
Jag skiter i dina jävla hemmafruar och halmgubbar och lögner du försöker pracka på mig. Du är ta mig fan helt besatt av hemmafruar. Det är väl så långt ditt kraftigt begränsade intellekt kan sträcka sig.
Trams ....
Citat:
Bara kvinnan kan ta hand om barnet i unga år. Barnet tyr sig naturligt till mamman och kvinnan är skapat för detta. Det finns inget patriarkat som satt kvinnan i den här rollen; naturen och evolutionen gjorde det.
Nej, fel. Män kan också ta hand om spädbarn och små barn. Inga problem faktiskt eftersom naturen även skapat män för att kunna ta hand om barn. Även män får hormonella förändringar i närkontakt med barn, dvs är alltså gjorda för att kunna ta omsorg om barn. Ni vore totalt värdelösa människor om ni INTE skulle kunna detta, eftersom just människan har en så pass krävande barndom.
och naturen har snarast skapat människan så att en hel grupp ska ta hand om barn inte en moder ensam, för det klarar hon inte.
Citat:
Mer halmgubbar och lögner. En gishgallop av rent trams. Försök att fokusera på ämnet, lilla Merapi. Att bryta ner alla korkade grejer du listar här hade bara det varit minst tio långa inlägg från min sida. Men det är ju också anledningen till att du gör din lilla gishgallop.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gish_gallop
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gish_gallop
Mera trams.
Citat:
Detta är dock vad du kämpar för genom ditt kraftiga engagemang att importera hit Islam och så mycket våldtäkter som möjligt genom massinvandring. Du vill att så många svenska kvinnor som möjligt ska bli våldtagna, och med slutmålet ett islamistiskt extrempatriarkat. Du kan förneka det om du vill, men dina handlingar och engagemang talar sitt tydliga språk.
Ännu mera trams.
Citat:
Ttrams.
Återigen börjar du pratar om partier, som inte styrs av unga, trots att jag förklarat för dig minst tre gånger att jag pratade om inställningen hos dagens unga.
Citat:
Hur ska det gå till ur ett långsiktigt perspektiv när födelsetalen är så låga att en civilisation ej kan upprätthållas på någon längre sikt?
Födelsetal går alltid upp och ner, beroende på en radda faktorer, har alltid gjort kommer alltid göra.
Antalet människor i världen behöver gå ner. Vi är alldeles för många för att detta klot ska klara försörja oss, massa andra arter och även vara en värdig plats för liv. Så om Sverige nativitetstal ligga roch pendlar runt 2 och strax under, ungefär så som de gjort nu ett bra tag så är det bara en fördel,
Citat:
Unga starka män är gruppen som sitter på den egentliga makten i alla samhällen som någonsin existerat, nämligen den fysiska. Du och dina gelikar har skapat en tryckkokare i denna grupp genom ert manshat, feminism och skräpsamhälle ni skapat. Nu är det förstås inte bara feminismen som bär ansvaret, utan det beror på många faktorer, men feminismen bär ett stort ansvar. Som jag sa tidigare: Alla våldsamma revolutioner och revolter i historien har berott på att unga män varit förbannade och haft dåliga framtidsutsikter, och unga idag har väl mindre hopp om framtiden än vad någon generation har haft på mycket länge tack vare det makthavarna ställt till med.
Vet du varför kvinnor ens har några rättigheter överhuvudtaget? Det är för att gruppen män tillåter er att ha det. Hade män som grupp inte gjort det hade ni inte haft några rättigheter och det är inget kvinnor hade kunnat göra åt saken. Detta är bara brutal fakta om hur världen fungerar, så bli inte helt hysterisk nu.
Vet du varför kvinnor ens har några rättigheter överhuvudtaget? Det är för att gruppen män tillåter er att ha det. Hade män som grupp inte gjort det hade ni inte haft några rättigheter och det är inget kvinnor hade kunnat göra åt saken. Detta är bara brutal fakta om hur världen fungerar, så bli inte helt hysterisk nu.
trippel trams...
För din information....de allra flesta revolutioner från den franska, ryska till den arabiska har haft startmotorn kvinnor. Det har alltså snarast varit fly förbannade kvinnor som satt igång de revolutioner.
tips bara sluta debattera mot mig, som sagt jag har för länge sen skapat en signatur där jag skriver att jag inte vill debattera mot folk som håller för låg nivå och som bara skriva skit, och det gör du, rent enfaldigt skit mestadels.
Senast redigerad av Merapi 2024-02-19 kl. 17:26.
Senast redigerad av Merapi 2024-02-19 kl. 17:26.