https://youtu.be/AJVqtDPafrQ?si=uSJAavYFDGMIsILP
Bedrövligt att bevittna alla elaka kommentarer, varfär utsätter man sig för sånt här egentligen?
Hajjade till vid 03:50 där Chrille snackar om stora summor, ingen fara, underlag...
Att Jocki och Anjo och övriga influerare livnär sig på sammarbeten och mygel, så förstår jag att dom svettas med tanke på att den som redan förlorat allt inte har någonting som kan stoppa hämnden.
Är det ingen mer än jag som reflekterat över att "den gode fadern" Jockiboi tvingar sina barn att säga förlåt och kramas. Vad ger det för signaler?
Saxat från femina:
”För det första är det ganska olustigt – oavsett om man är barn eller vuxen – att vara den som får ta emot en ‘beordrad’ ursäkt. Jag skulle för egen del känna mig obekväm om chefen krävde av min arbetskollega, som begått ett misstag som drabbat mig, att hon skulle säga förlåt och ‘låta som om hon menar det'”, skriver hon i inlägget och lägger till:
”Jag skulle ha en stark misstanke om att ursäkten snarare var sprungen ur egenintresse (rädsla för chefen och eventuella sanktioner) än ur äkta ånger och omsorg om mig. Inte desto mindre skulle jag uppleva ett tryck att acceptera ursäkten.”
Ingen som reflekterat över Jockes inspelade samtal med Chrille i Barcelona, när han tvingar Chrille och Linnea att högt lova att inte posta någonting mer...
Det är så stört, vem fan tror att han är, låtsassheriffen Jockiboi