2024-02-24, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Snubben med den skevaste moralen.. så vadå, för att Chrippa ska ha nämnt Chloe är det nu fritt fram igen för Anjo att se till att barnet LVUas? Killen är ju efterbliven.
Så reagerar han alltid.
Det går inte att debattera med honom, han är oerhört autistisk och tar fasta på ett ord och ser inte helheten, är oerhört oskön.

Lajvsändningen innan "Chrippas sanning" visade en påtänd Pönta...

Titta på hans "exklusiva" vlogg/poddar ingen får ha en avvikande åsikt, i slutänden tycker alla som Pönta...

Lite tragiskt att skadliga "influencers/youtubers" som bidrar till näthat och mobbning, utpressning och förtal inte stängs av från plattformarna.

Ännu konstigare är ninetonenätverket med center-Steffe och hans tillåtande av allt detta.
Noga uträknat vad som drar och lockar följare.

Riktigt vidrigt.

Det handlar inte om människor.

Allt handlar om makt
Pengar
Varumärken
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-02-24 kl. 08:47.
Citera
2024-02-24, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Snubben med den skevaste moralen.. så vadå, för att Chrippa ska ha nämnt Chloe är det nu fritt fram igen för Anjo att se till att barnet LVUas? Killen är ju efterbliven.
Håller med, man skulle kunna tro att ingen i sällskapet fattar vad LVU innebär.
Att uppmana folk att avfölja C och backa upp A visar exakt vilken sida man står på och det är INTE barnets. Har skrivit det innan och upprepar mig. Att uppmana till att avfölja, särskilt med #’s är så barnsligt och alla fattar att man riktar sig åt målgrupp p12. Vid slutet av dagen bryr sig nog inte lilla C om vem som följer vem utan vem som satte henne i socialtjänstens fosterhem. Varför är det ingen som uppmanar att sluta sprida barnet eller att avfölja A. Vem kan supporta hans besatthet och som vältrar sig i lögner, förtal och stalking.
Citera
2024-02-24, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Kvällens stream fick avbrytas abrupt - vad hände?
https://gofile.io/d/MfSdlD
https://pixeldrain.com/u/WVag23ZB

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattade det som att Linnea var hemma och hade live och någon kommenterade att hennes näsa såg sne ut, vilket hon sedan också tyckte och blev ledsen.

Näsan var inte det som var igårkväll utan det som är länkat ovan var det som stiftades på. Och vet inte om Linnea kom hem då eller inte men hon har Chrippas jacka på sig inomhus 🙄
Citera
2024-02-24, 09:36
Avslutad
https://youtu.be/AJVqtDPafrQ?si=uSJAavYFDGMIsILP

Bedrövligt att bevittna alla elaka kommentarer, varfär utsätter man sig för sånt här egentligen?

Hajjade till vid 03:50 där Chrille snackar om stora summor, ingen fara, underlag...

Att Jocki och Anjo och övriga influerare livnär sig på sammarbeten och mygel, så förstår jag att dom svettas med tanke på att den som redan förlorat allt inte har någonting som kan stoppa hämnden.

Är det ingen mer än jag som reflekterat över att "den gode fadern" Jockiboi tvingar sina barn att säga förlåt och kramas. Vad ger det för signaler?

Saxat från femina:
”För det första är det ganska olustigt – oavsett om man är barn eller vuxen – att vara den som får ta emot en ‘beordrad’ ursäkt. Jag skulle för egen del känna mig obekväm om chefen krävde av min arbetskollega, som begått ett misstag som drabbat mig, att hon skulle säga förlåt och ‘låta som om hon menar det'”, skriver hon i inlägget och lägger till:

”Jag skulle ha en stark misstanke om att ursäkten snarare var sprungen ur egenintresse (rädsla för chefen och eventuella sanktioner) än ur äkta ånger och omsorg om mig. Inte desto mindre skulle jag uppleva ett tryck att acceptera ursäkten.”

Ingen som reflekterat över Jockes inspelade samtal med Chrille i Barcelona, när han tvingar Chrille och Linnea att högt lova att inte posta någonting mer...

Det är så stört, vem fan tror att han är, låtsassheriffen Jockiboi
Citera
2024-02-24, 09:44
Medlem
Hampe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Näsan var inte det som var igårkväll utan det som är länkat ovan var det som stiftades på. Och vet inte om Linnea kom hem då eller inte men hon har Chrippas jacka på sig inomhus 🙄

I Chrilles stream igår sa han att Linneas syster var på väg dit. I Liams video hör man Jocke säga att Linnea syster är vittne till något som hänt och vägrar lägga ner sin anmälan mot Chrille för hon sitter på någon video.

Antingen är hon där för hon vill träffa Linnea innan paret åker till Spanien eller så bjuder dom dit henne för att övertala henne att ta tillbaka sin anmälan? Undra vad det är för film?
Citera
2024-02-24, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hampe91
I Chrilles stream igår sa han att Linneas syster var på väg dit. I Liams video hör man Jocke säga att Linnea syster är vittne till något som hänt och vägrar lägga ner sin anmälan mot Chrille för hon sitter på någon video.

Antingen är hon där för hon vill träffa Linnea innan paret åker till Spanien eller så bjuder dom dit henne för att övertala henne att ta tillbaka sin anmälan? Undra vad det är för film?
Uppenbarligen någonting som är oerhört stressande för Jocke, Anjo, Gustav, mfl med tanke på deras förtalskampanj och drev.

Jockes vidriga "det spelar väl ingen roll i vilken ordning videorna kom ut!" När Chrille säger att han sa vissa saker i Anjos studiovideo, men att han gjorde det efter att alla andra videor lagts ut...

Hur många timmar har Anjo och Jocke ägnat åt att krossa och försöka manipulera sanningen?

Linneas video på ca 40 minuter jämfört med

Sanningen behöver inte några förtydliganden och sjuka förklaringar i timmar.
Citera
2024-02-24, 10:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vart i den videon får Linnea ett utbrott?
Citera
2024-02-24, 10:23
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Uppenbarligen någonting som är oerhört stressande för Jocke, Anjo, Gustav, mfl med tanke på deras förtalskampanj och drev.

Jockes vidriga "det spelar väl ingen roll i vilken ordning videorna kom ut!" När Chrille säger att han sa vissa saker i Anjos studiovideo, men att han gjorde det efter att alla andra videor lagts ut...

Hur många timmar har Anjo och Jocke ägnat åt att krossa och försöka manipulera sanningen?

Linneas video på ca 40 minuter jämfört med

Sanningen behöver inte några förtydliganden och sjuka förklaringar i timmar.
Nja...köper inte det där. Chrippa var glad att Anjo gjorde videon, och bekräftade innehållet. Chrippa själv satt och grät och talade över 2 timmar själv i en video om samma saker som Anjo fast med mer detaljer.

De är desperata för att de inte har kontroll för vad som läcker ut på nätet nu och framåt. De har inget annat att gå på än personangrepp.
Chrippa sade att han ogillar kappvändare....eller hur
Först tackar han Anjo, sedan ska han förtala Anjo
Först älskar han Linnea, sedan vill han aldrig mer se henne och sedan friar han till Linnea
Kappvändaren nr.1 = Chrippa
Citera
2024-02-24, 10:26
Avslutad
Citat:
Varför har Anjo och Jocke snöat in på att Linnea har Chrippas tröja eller byxor på sig? Är dom avundsjuka? nej, dom har försökt få det till att det är ett tecken på borderline, google is your friend🤣🤣🤣
Den STORE dokumentärfilmaren borde sätta sig i skolbänken.

Det är väl logiskt att ha killens kläder eftersom det är skönt att ha bylsiga kläder på fritiden och lurka runt i.
Dessutom har Linnea inte haft tillgång till sina privata ägodelar pga Jocke och Gustav under en lång tid, nu är hennes saker nere i Skåne.

Såg förövrigt att det finns en lägenhet ledig i högkvarteret, (inte Chrilles) någon som är sugen?
Citera
2024-02-24, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Nja...köper inte det där. Chrippa var glad att Anjo gjorde videon, och bekräftade innehållet. Chrippa själv satt och grät och talade över 2 timmar själv i en video om samma saker som Anjo fast med mer detaljer.

De är desperata för att de inte har kontroll för vad som läcker ut på nätet nu och framåt. De har inget annat att gå på än personangrepp.
Chrippa sade att han ogillar kappvändare....eller hur
Först tackar han Anjo, sedan ska han förtala Anjo
Först älskar han Linnea, sedan vill han aldrig mer se henne och sedan friar han till Linnea
Kappvändaren nr.1 = Chrippa
Tror du på det där själv?
Har du försökt lyssna på vad Chrippa säger i sin och Linneas video? Vad han säger i Jockes inspelnongar?

Allt var riggat och klart, det hade Jocke, Anjo och Julia fixat, medan Chrille satt häktad med fulla restriktioner.
Han hoppade på tåget med konduktör Jockiboi
Citera
2024-02-24, 10:29
Medlem
Har det kommit några kommentarer från tattarligan om vad som hände i gårdagskvällens stream?
Citera
2024-02-24, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart i den videon får Linnea ett utbrott?

Något utbrott vet jag inte om men det var videon igår som han avbröt kvickt och inte den om sned näsa. Men någon/(Linnea) verkar ju noja en del i bakgrunden så Chrippa kikar ut genom fönstret och väljer att avbryta videon åtminstone, sen säger han ju vid 8.10 att Linnea håller på och skämtar massor.

Men ja det jag menade med reposten var att det inte var näsvideon som det syftades på utan att det var denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in