Citat:
Problemet är att kvinnor vill ha en bättre hälft som är just bättre och som står över henne. En man som är mer intelligent, tjänar mer pengar, har mer erfarenheter osv. Men precis som du skriver har kvinnor idag egen inkomst, är utbildade och har gott om sociala/sexuella erfarenheter. Vi som samhälle har lyft upp kvinnor till en nivå dit genomsnittsmannen inte kan nå. Så jag menar att den moderna kvinnan som det ser ut idag bara kan finna kärlek om det är med en man som är bland topp 30% eller mindre i utseende, status, pengar osv. Det finns inget scenario där vi kan uppnå födelsetal som är vid eller över ersättningsgrad som dynamiken ser ut mellan män och kvinnor idag. Relationer bygger oftast på att man har något att erbjuda varandra. Kvinnor har precis lika mycket att erbjuda män som alltid förr, men mannen har idag väldigt lite att erbjuda kvinnan, och det är inte mannens fel, för genom hela vår historia så har det räckt att kunna försörja sig och sin partner för att kvalificera, men idag har staten och storföretag tagit över den rollen.
Mycket som skylls på feminism. Låter som många incels och mentalt veka män som har ett stort behov att dominera kvinnor.
Jag föredrar viljestarka och intelligenta kvinnor som kan utmana mitt intellekt. Hade inte orkat med att ha en underställd kvinna någon längre tid. Livet och diskussionerna blir betydligt roligare när de har mycket bakom pannbenet och inte är några fogliga avelskossor.
Tror kvinnor har svårt att hitta likvärdiga män idag. Högre utbildade kvinnor som blir avskräckta från macho snubbar med stort ego med låg intelligens och utbildning. De omoderna män som vill att kvinnan ska vara en passopp och tillfredställa sin man vid varje tillfälle han vill har nog svårt att hitta kvinnor som accepterar det.
Kvinnorna har egen inkomst och kan leva själv vilket har lett till mer jämställda relationer. Många härinne tycker araber är fruktansvärda, de har i många fall fortfarande samma ide att kvinnor ska föda barn och vara hemma och tillfredställa dem. Jävligt omodernt.
Den moderna kvinnan och mannen kan ha riktig ömsesidig kärlek utan att vara i beroendeställning till den andra. Nåja, tills du köper ett svindyrt hus och har lån, barn osv, då blir det krångligt.
Jag föredrar viljestarka och intelligenta kvinnor som kan utmana mitt intellekt. Hade inte orkat med att ha en underställd kvinna någon längre tid. Livet och diskussionerna blir betydligt roligare när de har mycket bakom pannbenet och inte är några fogliga avelskossor.
Tror kvinnor har svårt att hitta likvärdiga män idag. Högre utbildade kvinnor som blir avskräckta från macho snubbar med stort ego med låg intelligens och utbildning. De omoderna män som vill att kvinnan ska vara en passopp och tillfredställa sin man vid varje tillfälle han vill har nog svårt att hitta kvinnor som accepterar det.
Kvinnorna har egen inkomst och kan leva själv vilket har lett till mer jämställda relationer. Många härinne tycker araber är fruktansvärda, de har i många fall fortfarande samma ide att kvinnor ska föda barn och vara hemma och tillfredställa dem. Jävligt omodernt.
Den moderna kvinnan och mannen kan ha riktig ömsesidig kärlek utan att vara i beroendeställning till den andra. Nåja, tills du köper ett svindyrt hus och har lån, barn osv, då blir det krångligt.