2024-02-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Nja du, hon har bl.a. sagt att hon är rullstolsbunden men att soc hade sagt till henne att det bara var hemorojjder.
Haha! Det har jag inte sett! Men då är jag beredd att ändra min åsikt 😂
2024-02-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu blir det jobbigt för Mindler

vad hände med henne idag? var inte inne
2024-02-22, 20:21
Medlem
Jag sladdade in hos Nina Rokan och såg att Paulina var där och ”hejade på”. Har FU tröttnat på henne tro..
2024-02-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
vad hände med henne idag? var inte inne

Tror Marlene fiskade efter intyg att hon är frisk som hon uttrycker sig själv.
De erbjöd bara samtalstetapi o hänvisade till (psyk) vården o avslurade kontakten eftersom den inte skulle leda nånstans....sen senare Ringde M till sjukvården och var arrogant o otrevlig som vanligt
2024-02-22, 20:29
Medlem
Citat:
De erbjöd bara samtalstetapi o hänvisade till (psyk) vården o avslurade kontakten eftersom den inte skulle leda nånstans....sen senare Ringde M till sjukvården och var arrogant o otrevlig som vanligt

Men herregud, sjukt hur hon håller på. Lite märkligt att hon inte åkt in på lpt ännu faktiskt
2024-02-22, 20:37
Medlem
Citat:
Men herregud, sjukt hur hon håller på. Lite märkligt att hon inte åkt in på lpt ännu faktiskt
ja eller blir hämtad..nån på sjukvården frågade vart hon var när hon ringde så trodde ev då att det skulle bli hämtning
2024-02-22, 20:37
Medlem
Citat:

Hon läste ju själv klart och tydligt upp att soc krav var att hon skulle ha kontakt med psyk för sitt mående. Då är det ju det första hon skulle gjort när söönen plockades! Antingen skulle dom då konstatera att hon är frisk (!) eller så skulle hon få hjälp. Det är verkligen sorgligt att hon helst saknar sjukdomsinsikt och inte har någon i sin närhet som kan hjälpa henne.
Jag tyckte även det lät på det hon läste upp som att besöken till psykiatrin avbokats, dvs att hon själv inte gått dit, även om hon hävdar att soc avbokat..
2024-02-22, 20:38
Medlem
Citat:
ja eller blir hämtad..nån på sjukvården frågade vart hon var när hon ringde så trodde ev då att det skulle bli hämtning

Men nämnde hon att hon va suicidal eller annat som gjorde folk oroliga?
2024-02-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Hon läste ju själv klart och tydligt upp att soc krav var att hon skulle ha kontakt med psyk för sitt mående. Då är det ju det första hon skulle gjort när söönen plockades! Antingen skulle dom då konstatera att hon är frisk (!) eller så skulle hon få hjälp. Det är verkligen sorgligt att hon helst saknar sjukdomsinsikt och inte har någon i sin närhet som kan hjälpa henne.
Jag tyckte även det lät på det hon läste upp som att besöken till psykiatrin avbokats, dvs att hon själv inte gått dit, även om hon hävdar att soc avbokat..

ja hon sa det avbokats 3 gånger tror jag hon sa
2024-02-22, 20:44
Medlem
Citat:
Men nämnde hon att hon va suicidal eller annat som gjorde folk oroliga?
Nä det var nån sköterska som talade om hut hon skulle självanmäla sig via 1177
2024-02-22, 20:46
Medlem
Citat:
Nä det var nån sköterska som talade om hut hon skulle självanmäla sig via 1177

Jaha okej, tack snälla för du uppdatera! uppskattas!
2024-02-22, 20:47
Medlem
asterisk99s avatar
SAM är uppe i 14 timmar non stop !
wow, Musikhjälpen får se upp!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här