2024-02-22, 19:40
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Dom lovade nog inte ens. Det var inget Soc bad dom att lova, sånt finns inte! De Kanske la fram det som ett förslag för att klinga bra hos Soc?! Antagligen Jockes briljanta idé. Och visst låter det bra va?!
Men det är absolut inget krav eller någon lag eller något annat skit! Och har ingen betydelse i längden för Soc, att de ”bara” befann sig under samma tak i en vecka! Det som har betydelse är att han drog dit Linnea!
(Om hon nu är under utredning ang Chloe, det vet vi inte iheller) Jocke som rört ihop allt med knepiga uttalanden här och där, så ingenting är säkert.
Vem fan vet, den veckan med Julia kanske var helvetet på jorden, med skrik, bråk, könsord och allmänt WT beteende!
Den enda de bröt detta uttjatade löftet mot är Jocke! Socialen jobbar inte så!
Ett jävla tjat om detta!

Nej alltså krav från soc var det inte, finns som du sa inte någon sån lag heller. De lovade soc att de skulle bo tillsammans bara, under en viss tid, Chrippa bröt den överenskommelsen iallafall.

Sen har ju något hänt iallafall, inte skulle Chrippa få övervakade besök 6 timmar i veckan annars. Det ska till en hel del för att få det.

Sen btw, så är löfte något helt annat enligt " banal "
Citera
2024-02-22, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Så deras hus är alltså bolagsägt, har inte dessa personer någon vuxen som kan vägleda dem i livet?

Väldigt roligt att läsa artikeln, där det i slutne står att läsa, att Joakim har fått sin integritet tillbaka sedan de flyttade in i lägenheten. Han har väl aldrig haft någon integritet tidigare, och inte nu heller, allt, precis allt skall publiceras på internet.

Om några år är dessa tomtar helt passe, skall bli intressant hur de försörjer sig då.
Nessa och Jocke har haft kontakt om detta, sk fokusförflyttning.
Någon som orkar länka prints, det är det enda som räknas och är legit...fast man är ju psyksjuk om man sparar prints, iaf ibland...
Citera
2024-02-22, 19:42
Medlem
Jag ger paret ett halvår max sen är det kaos igen. Undra hur många gånger Chrippa ska hoppa emellan sidorna.
Citera
2024-02-22, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Finns det säkert om man letar som en idiot efter det .Men frågan vad får dig att tro han köper över instagram ? Läger inga andra värderingar jag förstår det är copy skit jag med Det jag resavera mig mot insta som du sa
Jag har sådana konton som försöker följa mig på löpande band som säljer det där. Dom hittar dig om du inte är en boomer.
Citera
2024-02-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Japp Chrippa bröt deras löfte. Chrippa lyckas inte med ett skit i sitt liv tydligen.

Nej.

Nu har du ett korrekt svar till att ta dig igenom, se nedan - lycka till

Citat:
Dom lovade nog inte ens. Det var inget Soc bad dom att lova, sånt finns inte! De Kanske la fram det som ett förslag för att klinga bra hos Soc?! Antagligen Jockes briljanta idé. Och visst låter det bra va?!
Men det är absolut inget krav eller någon lag eller något annat skit! Och har ingen betydelse i längden för Soc, att de ”bara” befann sig under samma tak i en vecka! Det som har betydelse är att han drog dit Linnea!
(Om hon nu är under utredning ang Chloe, det vet vi inte iheller) Jocke som rört ihop allt med knepiga uttalanden här och där, så ingenting är säkert.
Vem fan vet, den veckan med Julia kanske var helvetet på jorden, med skrik, bråk, könsord och allmänt WT beteende!
Den enda de bröt detta uttjatade löftet mot är Jocke! Socialen jobbar inte så!
Ett jävla tjat om detta!
Citera
2024-02-22, 19:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag ger paret ett halvår max sen är det kaos igen. Undra hur många gånger Chrippa ska hoppa emellan sidorna.

Jag tror de kan hålla längre, de känns lika rubbade i huvudet nu. Så de kanske är en perfect match för varandra. Problemet blir hur det blir med Chloe då.
Citera
2024-02-22, 19:48
Medlem
Citat:
Nej alltså krav från soc var det inte, finns som du sa inte någon sån lag heller. De lovade soc att de skulle bo tillsammans bara, under en viss tid, Chrippa bröt den överenskommelsen iallafall.

Sen har ju något hänt iallafall, inte skulle Chrippa få övervakade besök 6 timmar i veckan annars. Det ska till en hel del för att få det.

Du förstår verkligen inte...? Slutade du skolan efter nian som din idol Skabbe, kanske?

Andas - och försök igen.
Citera
2024-02-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ett halvår? 😂

Det va generöst! Jag ger den relationen max ett par veckor.

Såg iofs nu att Chrippa la ut en bröllopsklänning på Instagram.
Om det är menat som nåt skämt eller om han är seriös med att de kollar på brudklänningar får framtiden utvisa.
Citera
2024-02-22, 19:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du förstår verkligen inte...? Slutade du skolan efter nian som din idol Skabbe, kanske?

Andas - och försök igen.

Så om Julia och Chrippa lovade soc att bo tillsammans för Chloes skull, men Chrippa bröt det rätt fort är inte det att bryta något man lovat?
Citera
2024-02-22, 19:53
Medlem
Citat:

Hur vet vi att de lovade Soc det? Förutom att det kommer ifrån Jockes mun som har noll trovärdighet? För Soc jobbar ju utifrån sekretess som alla vet. Och av all min erfarenhet av den myndigheten har jag aldrig hört ngt liknande. Ordet LOVA har nog blivit lite fel i sammanhanget här tack vare Jocke. Är ju mer vanligt med uttryck som ”det kan vara bra för barnet” ”kännas tryggt för barnet” osv med båda föräldrarna närvarande efter en stormig period. Men thats it liksom.
Japp ngt har hänt såklart. Förmodligen har Chrippa mfl anklagat Linnea för olika brott mot Chloe. Under vrede och impuls. Som han har svårt att dra tbx nu. Eller så har han gjort det, vad vet vi än en gång? Personligen tror jag knappast att Linnea pucklat på Chloe med avsikt. Linnea och Chrippa har nog varit jämnlika i våld mot varandra i hemmet. Så givetvis ska inget barn befinna sig där 2 vuxna gillar att slå på varandra!
Anjos och Julias patetiska barnförhör, gör att jag tror ännu mindre på den sidan av ”klanen”
När det kommer till anklagelserna mot Linnea iaf.
Citera
2024-02-22, 19:55
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Hur vet vi att de lovade Soc det? Förutom att det kommer ifrån Jockes mun som har noll trovärdighet? För Soc jobbar ju utifrån sekretess som alla vet. Och av all min erfarenhet av den myndigheten har jag aldrig hört ngt liknande. Ordet LOVA har nog blivit lite fel i sammanhanget här tack vare Jocke. Är ju mer vanligt med uttryck som ”det kan vara bra för barnet” ”kännas tryggt för barnet” osv med båda föräldrarna närvarande efter en stormig period. Men thats it liksom.
Japp ngt har hänt såklart. Förmodligen har Chrippa mfl anklagat Linnea för olika brott mot Chloe. Under vrede och impuls. Som han har svårt att dra tbx nu. Eller så har han gjort det, vad vet vi än en gång? Personligen tror jag knappast att Linnea pucklat på Chloe med avsikt. Linnea och Chrippa har nog varit jämnlika i våld mot varandra i hemmet. Så givetvis ska inget barn befinna sig där 2 vuxna gillar att slå på varandra!
Anjos och Julias patetiska barnförhör, gör att jag tror ännu mindre på den sidan av ”klanen”
När det kommer till anklagelserna mot Linnea iaf.

Men jag väljer att lita på allt de sagt att de lovat soc det, eftersom ingen av dessa inblandade dementerade det så väljer jag att tro på det.

Och därför jag säger att Chrippa bröt det de lovade soc.
Citera
2024-02-22, 19:57
Medlem
Citat:
Men jag väljer att lita på allt de sagt att de lovat soc det, eftersom ingen av dessa inblandade dementerade det så väljer jag att tro på det.

Och därför jag säger att Chrippa bröt det de lovade soc.
Gör du så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in