2024-02-22, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Individualist är helt sjuk i huvudet med.
Ena sekunden är han utbildad jurist.
Sen är han utbildad i "rättspsyk".

Sen pratar han om habat cult, att soc är habat cult och dyrkar sjävulen, "satana"
Det är så sjuka människor. Obehagligt att de rör sig fritt ute i samhället...

Citat:
Ursprungligen postat av TropicalJuice
Invidualist har tidigare påstått att hon jobbat i över tio år som processjurist. Har hört henne live någon enstaka gång och hon bryter på ryska.

"Indi" är en kvinna, låter mycket riktigt som det finns slaviskt ursprung. Ger knepigt intryck. Brukar livehänga med knäppskallen "Tarzan" aka "Vargen" aka...
2024-02-22, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon satt i live och berättade att hon hade både autism och funktionshinder

Inget konstigt att en sådan person upplevt livet som jobbigt och traumatiserande. Svåra barn för både föräldrar och institutioner.
2024-02-22, 19:02
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Undrar om han får ligga extra lätt och ofta med verklighetsfrånvända psykomammor?
Det är säkert därför han började med detta 😂
2024-02-22, 19:04
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han fick ett mycket aggressivt utbrott mot dottern i live utanför bild som var så illa att många trodde att han slog till henne , dock har dottern efter det vistats ofta där efter det trots att hon har egen bostad
Ja jag missade det men det va efter det hans sociala liv på tiktok började krackelerar tycker jag, folk såg vilken typ han är och vissa var riktigt arga.
Det jag tycker är märkligast är de tjejer som tom träffar honom IRL TROTS att de vet vad han har gjort och läst domar.
2024-02-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag missade det men det va efter det hans sociala liv på tiktok började krackelerar tycker jag, folk såg vilken typ han är och vissa var riktigt arga.
Det jag tycker är märkligast är de tjejer som tom träffar honom IRL TROTS att de vet vad han har gjort och läst domar.

Hehe.. senast idag skrek några idioter att domarna var fake. Någon flikade in att det är exakt samma domar som ligger på Juno.
Svaret: och???

Det är lite "det är inte sant men det är för jävligt ändå"...
2024-02-22, 19:12
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Individualist är helt sjuk i huvudet med.
Ena sekunden är han utbildad jurist.
Sen är han utbildad i "rättspsyk".

Sen pratar han om habat cult, att soc är habat cult och dyrkar sjävulen, "satana"

Lanabanana flikar in:
"MC klubben kom hem till Marlene före detta och köpte TV och såg barnet och gjorde planer"

Alice stämmer in:
"Oh herregud de roffar åt sig allt som de tycker är "snyggt"

Sen fortsätter det...

Det är så sjuka människor. Obehagligt att de rör sig fritt ute i samhället...
Lanabanana och Alice skriver ju ofta saker som Lejonmamma säger men stavar det som hon säger det, och de skriver med varandra på samma sätt. Det är ett tecken på att de är oseriösa tycker jag. Sen heter väl ungen Michael men hon säger Majkol o de skriver det så.
2024-02-22, 19:14
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Hehe.. senast idag skrek några idioter att domarna var fake. Någon flikade in att det är exakt samma domar som ligger på Juno.
Svaret: och???

Det är lite "det är inte sant men det är för jävligt ändå"...
Ja verkligen herregud men det är ju så Barnens rätt svarat också när de blir ifrågasatta för att de umgås med Midfrost. Hela hans rättegång är tydligen fejk, att han själv berättar om vad han gjort spelar ingen roll." Det är ett rättshaveri!"
2024-02-22, 19:18
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det framkommer tydligt i domarna att pappans och den äldsta dotterns relation är en aningen "oroväckande" och inte relationstypisk för förälder-barn.
Mamman till barnen fyller 40 i år, han fyller 60.
Tjejen med IF som han bodde med i två veckor som sa att han är min pappa blablabla är 37.
Han säger att det är inget sånt. Hon är för ung! Hon är i mina döttrars ålder. Jaså så de är lika gamla som sin mamma?
2024-02-22, 19:52
Avslutad
Citat:
Lanabanana och Alice skriver ju ofta saker som Lejonmamma säger men stavar det som hon säger det, och de skriver med varandra på samma sätt. Det är ett tecken på att de är oseriösa tycker jag. Sen heter väl ungen Michael men hon säger Majkol o de skriver det så.

Ja dom trollar 100%
2024-02-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja dom trollar 100%
Lanabanana tror jag också trollar, den där Alice tycker jag bara verkar bakom flötet.
2024-02-22, 20:05
Avslutad
Citat:
Mamman till barnen fyller 40 i år, han fyller 60.
Tjejen med IF som han bodde med i två veckor som sa att han är min pappa blablabla är 37.
Han säger att det är inget sånt. Hon är för ung! Hon är i mina döttrars ålder. Jaså så de är lika gamla som sin mamma?

Känslan när man lyssnar på den här SAM = 🙈🙉🙊
2024-02-22, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Lanabanana tror jag också trollar, den där Alice tycker jag bara verkar bakom flötet.

Nja du, hon har bl.a. sagt att hon är rullstolsbunden men att soc hade sagt till henne att det bara var hemorojjder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in