2024-02-21, 20:30
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
OK, då kan vi lungt konstatera att det inte var vaccinet eftersom du bara löper en risk för myokardit från vaccinet dagarna efter vaccinationen.

Jag fick Covid, sen gick allting bra men sen tog jag två sprutor ett år senare och det var DÅ problemen började. Så jag kan inte se att själva Covid var orsaken till just min Myokardit, utan snarare vaccinet.
Citera
2024-02-21, 20:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfel
Ahh! Rudolf Steiner! Den antroposofiska läkekonstens fader.

I backspegeln får man dock ödmjukt konstatera att den enda effekten av den antroposofiska medicinen är att anhängarnas likviditet späds ut med homeopati och återkommande mässlingsutbrott uppstår i trakten kring Järna.

Samtidigt räddade bara smittkoppsvaccineringen hundratals miljoner liv.

Låt säga att det där hade stämt så hade det ur ett ekologist hållbart perspektiv bara varit bra.
Eventuellt räddade liv känns poänglöst när vi nu äntrar en dystopi med injicerade systemslavar, drönare programmerade att tjäna eliten, oförmögna till eget tänkande, högst programerbara samt oförmögna till något som ens kan liknas vid ett andligt, inre liv.
Citera
2024-02-21, 20:32
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Det går bekvämt att gömma sig bakom myndigheternas försök till coverup efter skandal-vaccinationerna, faktum är att "oförklarlig" överdödlighet råder i många länder. för mig är det inte svårt att se sambandet. Föreslå gärna någon annan orsak, annars är det kanske på tiden att begripa det modiga medicinare och forskare länge sagt.....

Det är inte svårt att förstå alls. Vi slutade med preventativ sjukvård under covid och den har i många länder inte återhämtat sig ännu p.g.a alla uppsägningar inom vården under covid. Vidare förlorade vi många års sjukvårdskompetens när kompetent personal sa upp sig och det tar många år (ofta årtionden) att få upp kompetensen hos sjukvårdspersonal. D.v.s det kommer antagligen dröja mer än 15 år innan vår vård är på samma nivå som den var 2019.

En annan grej är att det går nya trender som ofta är helt åt fanders när det gäller ex. cancer, ex. så ser man en klar trend med karnivor diet bland unga och för första gången i historien så ökar colorektalcancern lavinartat bland just unga. Men jag fattar att du säkert hört av Bro Jogan att karnivor är jättebra och att man lever i tusen år om man inte får i sig några grönsaker.
Citera
2024-02-21, 20:33
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henselon
Jag fick Covid, sen gick allting bra men sen tog jag två sprutor ett år senare och det var DÅ problemen började. Så jag kan inte se att själva Covid var orsaken till just min Myokardit, utan snarare vaccinet.

Hur många timmar efter vaccinet fick du myokardit? Vad gjorde du, tränade du eller satt du hemma och vilade som man skulle?
Citera
2024-02-21, 20:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Du ljuger när du säger att inga mediciner förbjudits.
Nej.
Citera
2024-02-21, 20:38
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Jo, Ivermektin. Eftersom patentet gått ut och det är gratis att tillverka och dessutom fungerar. Dessutom har det fått Nobelpriset.

Och samtliga vacciner var nödgodkända, samt garanterat i avsaknad av långtidsstudier
Inga vacciner har ”nödgodkänts.
Ivermectin har inte förbjudits.

Var FÅR ni allt ifrån?

Herrgeud…
Senast redigerad av korrektamund0 2024-02-21 kl. 20:46.
Citera
2024-02-21, 20:38
Medlem
Citat:
Jag har också testats positiv med Covid.

Jag har tagit två sprutor (anledningen att jag inte tagit fler är lathet).

Jag mår hur bra som helst.

Din och min historia är helt anektodotiska. Så vi bör inte brösta upp oss och låta göra dem till allmängiltiga.
Senast redigerad av Spjutspetsen 2024-02-21 kl. 20:41.
Citera
2024-02-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Låt säga att det där hade stämt så hade det ur ett ekologist hållbart perspektiv bara varit bra.
Eventuellt räddade liv känns poänglöst när vi nu äntrar en dystopi med injicerade systemslavar, drönare programmerade att tjäna eliten, oförmögna till eget tänkande, högst programerbara samt oförmögna till något som ens kan liknas vid ett andligt, inre liv.

Utan smittkoppsvaccineringen hade du inte suttit här och spekulerat.
Citera
2024-02-21, 20:42
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hur många timmar efter vaccinet fick du myokardit? Vad gjorde du, tränade du eller satt du hemma och vilade som man skulle?

Tog Månader innan jag fattade att något var fel, jag kanske kände någon gång då och då
men det tog 4-5 månader efter sista vaccinationen!
Citera
2024-02-21, 20:43
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Tog Månader innan jag fattade att något var fel, jag kanske kände någon gång då och då
men det tog 4-5 månader efter sista vaccinationen!

OK, då var det alltså inte vaccinationen utan något helt annat.
Citera
2024-02-21, 20:44
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Läste du själv ens det du skrev? "Improper use"... Som sagt, håller du dig till en korrekt dosering så är det fine
Problemet är att den dos som rekommenderas av FLCCC och liknande ligger utanför det som är godkänt.

Det spelar dock ingen roll eftersom Ivermectin är verkningslöst mot SARS-CoV-2 oavsett dosering.

Det finns EN studie där man kunde notera en viss effekt om man hällde typ två tusen ggr godkänd dos på viruset i en petri dish (in vitro).

Personligen har jag inget emot stt folk knaprar Ivermectin. Knapra på! Men det fungerar inte.
Citera
2024-02-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfel
Utan smittkoppsvaccineringen hade du inte suttit här och spekulerat.
Bra poäng. Utan den vaccinering som gjorts i många årtionden hade många av oss inte ens varit här.

Vaccinering är bra. Det har räddat så många liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in