Citat:
Ursprungligen postat av
Ahmed945
Den största nationalisten här verkar dock vara du själv. Det blir extremt tydligt om man kollar din inläggshistorik. Du döljer det delvis med att då och då hylla enskilda svenska utövare men ofta i kombination med att karaktärsmörda andra. Norrmän däremot gör aldrig fel, och de skribenter som kommer med invändningar avfärdar du som okunniga eller lurade av svenska pressen. Om norska åkare underpresterar beror det enligt dig alltid på det norska lagets utländska vallarna som inte är lika kompetenta som de norska, svenska åkare har dock aldrig dåliga skidor utan ditt vana skidöga ser att underprestationer beror på något annat.
Du avfärdar svenska konspirationsteorier men framför dina egna som exempelvis svenska laget använde otillåten valla på VM ifjol och att man låter åkare tävla fastän de borde stoppats av medicinska skäl.
Kritik mot norska åkares beteende skyller du alltid på svensk medias överdrifter. Svenska åkare däremot kritiserar du gärna för osportslighet eller oförskämdhet baserat på norska artiklar alternativt egna ihopsnickrade teorier.
Det var da fryktelig som du skal ha meg til å jobbe da Ahmed

. Er jo ikke mulig å svare litt kort og løst på dette påhoppet. Blir plukk bare fra siste tiden da. Hver understrek, nytt tema. (Litt utenom langrenn også.)
"
Selv har jeg hele tiden hyllet Jonna for hennes eminente teknikk og at hun lar skiene tale, Ebba for at hun til tross for sitt bristende tekniske talent, jobber stenhardt og metodisk for å utvikle seg og gjør sine dårligere elementer i sin åkning til sine bedre. Frida, som innehar et stort talent som har tatt steg for å bli en en mer moden skiløper både kroppslig og mentalt. Og senest eleganten Ribom, som både med sin teknikk og personlighet virkelig tiltaler meg. Linn er Linn, litt kaxig og ung, men jeg liker henne allikevel. 
"
Anger er ung og er på gang, og ikke minst Myhlback.
Går vel knappest å få bedre sverigereklame enn det her. Eleganten Ribom fornekter seg ikke, verken i eller utenfor sporet.
I dag var det Erica Laven som ble min nye favoritt.
Og i år har Linn tatt steget hele veien opp.
Er ikke helt så. Crusell var best og gikk teknisk eminent.
Velfortjent og gledelig 1.plass til Frida synes jeg.
Var ikke åkformen, Elvira er stor og tung, ikke hennes føre i dag. Hun kjempet utmerket
Om Annaswenn: Men man kan jo ikke slutte å imponeres over hennes mentalitet. Den vendingen hun har gjort i denne sesongen, fra helt under isen til å kjempe i toppen hele tiden, imponerer langt utenfor Sveriges grenser.
Om svenske herrelaget i håndball: GRATTIS ! Der så vi skilnaden på et topplag og de andre. To uhyre jevne kamper som kunne gått begge veier i sluttminuttet. Norge tap, Sverige vinst.
Norske damer:
Nå har vi jo ikke noe lag som kan utfordre lenger, men den gang vi hadde det, var det INGEN vi fryktet mer enn Jonna på siste etappen.
Valla: Klarte å holde kjeft om de elendige klassisk-skiene fra sesongstart helt fram til 20. januar, men uttalte meg lenge før det om de finske skiene:
Ja, vi får virkelig håpe at de finske endelig får orden på skiene. Har nesten gjort vondt å se hvordan de har slitt så langt. Har faktisk fremdeles ikke en aning om hvordan deres form er, bare på på grunn av det. Håper virkelig de får mulighet til å konkurrere på like vilkår i TdS. Det behøves i denne vår lille sport.
Og om at norske vallare er best ? Det er jo Mikke Book jeg hedrer når vi har bra ski for 1.gang ca 24.januar !
P.S Uten at jeg vet noe som helst om det, aner jeg Mikke Book`s magiske hender bakom klassisk-skiene i dag.
Svenske løpere burde stoppes av medisinske skäl ?
Nei nå blir det hittapå-leken, og den gidder jeg ikke være med på. Resten er ikke særlig ryddig. Er alltid ærlig og har en sterk rettferdighets-sans, hyller det jeg synes er bra, og sier i fra om det er saker jeg ikke liker. Er ikke være enn det