Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Sitter och bråkar med folk på instagram om hur han har köpt skins på CS och hur fattiga alla är. Han ska till Marbella tydligen och det är något som han flexar med.
Förstår inte att det skulle vara en flex att åka till Marbella dock!
Inte heller att köpa skins på CS som skulle uppgå till en månadslön. Alla har väl olika prioriteringar i livet och köpa skins oavsett om man har råd eller ej, låter som urbotat korkat imo.
Att åka utomlands kan jag ändå förstå och det är något jag gör själv minst en gång per år och då oftast en längre resa utanför Europa. Men det är väl inget att sitta och flexa med då det är väldigt vanligt idag tänker jag.
Men är man osäker person så måste man väl hävda sig på olika sätt och om det är igenom att köpa märkeskläder, resor eller skins.
Ang märkeskläder så är det något fattiga personer som vill hävda sig, alt nyrika som vill visa upp sig. Du ser aldrig riktigt rika personer glida omkring i gucci direkt, personer som Elon Musk, Jeff Besoz.
Allt om Chrippa skriker WT!
Undrar om han är medveten nog att förstå att detta är en projektion? Han har så kraschad ekonomin att han måste tänks på pengar heeela tiden.
Jag älskar också att resa och det är där jag lägger mina pengar, upplevelser & god mat det är livet för mig