2024-02-21, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Den sekvensen kan varken hon eller någon annan göra något av ändå.
Chrippa gjorde absolut inget konstigt eller våldsamt där.

Men det finns ju alldeles för mycket överkänsliga snöflingor idag som tycker att det va jättetraumatiskt och våldsamt.

Är större än så, är mer frågan om hur aggressiv Chrippa kan bli.
Citera
2024-02-21, 15:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sitter och bråkar med folk på instagram om hur han har köpt skins på CS och hur fattiga alla är. Han ska till Marbella tydligen och det är något som han flexar med.

Förstår inte att det skulle vara en flex att åka till Marbella dock!

Inte heller att köpa skins på CS som skulle uppgå till en månadslön. Alla har väl olika prioriteringar i livet och köpa skins oavsett om man har råd eller ej, låter som urbotat korkat imo.

Att åka utomlands kan jag ändå förstå och det är något jag gör själv minst en gång per år och då oftast en längre resa utanför Europa. Men det är väl inget att sitta och flexa med då det är väldigt vanligt idag tänker jag.

Men är man osäker person så måste man väl hävda sig på olika sätt och om det är igenom att köpa märkeskläder, resor eller skins.

Ang märkeskläder så är det något fattiga personer som vill hävda sig, alt nyrika som vill visa upp sig. Du ser aldrig riktigt rika personer glida omkring i gucci direkt, personer som Elon Musk, Jeff Besoz.

Allt om Chrippa skriker WT!
Undrar om han är medveten nog att förstå att detta är en projektion? Han har så kraschad ekonomin att han måste tänks på pengar heeela tiden.

Jag älskar också att resa och det är där jag lägger mina pengar, upplevelser & god mat det är livet för mig
Citera
2024-02-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Marbella tydligen.

Skabbes rutiner ger ju ett närmast autistiskt intryck: "INGET nytt och spännande i mitt liv - INGA NYA INTRYCK..!".

Det blir väl som vanligt att han ska skita ner nån airbnb fullständigt över en helg.
Citera
2024-02-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Undrar om han är medveten nog att förstå att detta är en projektion? Han har så kraschad ekonomin att han måste tänks på pengar heeela tiden.

Jag älskar också att resa och det är där jag lägger mina pengar, upplevelser & god mat det är livet för mig

Förmodligen inte måste vara jobbigt att drömma om pengar hela tiden samtidigt som man inte kan hålla i dem.
Citera
2024-02-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Skabbes rutiner ger ju ett närmast autistiskt intryck: "INGET nytt och spännande i mitt liv - INGA NYA INTRYCK..!".

Det blir väl som vanligt att han ska skita ner nån airbnb fullständigt över en helg.

Bara för man har samma rutiner innebär inte de man är autistisk .. läs på lite mer
Citera
2024-02-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Är större än så, är mer frågan om hur aggressiv Chrippa kan bli.

Fundera på det med .Att stå och ta skit av Banjo i sitt hem utan att göra något känns svagt
Citera
2024-02-21, 16:43
Medlem
cerns avatar
Har sett många som skriver här att han får pengar rullandes på sitt Revolut-konto.

Revolut har också som plikt att inhämta information om var kontohavaren är bosatt. Nu har jag även sett många användare fått sina konton tillfälligt spärrade när det gjorts diverse överföringar som inte kan redogöras direkt.

Det borde ju vara väldigt lätt för Kronofogden att få full tillgång för översyn på kontot om man är bosatt och skriven i Sverige med ett konto som också är det.
Citera
2024-02-21, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Har sett många som skriver här att han får pengar rullandes på sitt Revolut-konto.

Revolut har också som plikt att inhämta information om var kontohavaren är bosatt. Nu har jag även sett många användare fått sina konton tillfälligt spärrade när det gjorts diverse överföringar som inte kan redogöras direkt.

Det borde ju vara väldigt lätt för Kronofogden att få full tillgång för översyn på kontot om man är bosatt och skriven i Sverige med ett konto som också är det.

Jag förstod ingenting av varför Anjo gastade om Revolut. Deras fjortis-tjafs vid balkongen blev till något munhugg om vem som deklarerar och betalar skatt.
Citera
2024-02-21, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Den personen jag känner som har mest pengar klär sig privat som om han lever på existensminimum. Gamla slitna kläder han haft i flera år utan något speciellt märke på gärna och helt vanlig skor. Ibland har han en märkes T-shirt på sig för han har fått den i present av frugan eller barnen men han skulle aldrig få för sig att köpa en själv. Han älskar att köra båt på sommaren är säker på att vi brukade minst diesel för 100k för 3 år sen när vi var ute med båten och åkte överallt i hela skärgården under 2-3 veckors tid. Han sa inte ett ord om det utan log varje gång bränslet var så slut och sa fan var båten drar mycket när man har dubbla motorer. Jag fick nästan dåligt samvete att jag inte betalade en krona men han vägrade. Det var han som bjöd med mig att åka så jag fick nöja mig med att bjuda på mat. Ska fråga honom vad han tycker om Chrippa som karaktär samt Jocke och resten av ligan. Han kommer förmodligen sägs något riktigt fyndigt och förmodligen bli lite illa mående också 😂

Har du någonsin sett Bill gates med balenciaga gucci eller Rolex? Bara fattiga som vill leka rika som Chrippa köper dessa vidriga kläder
Citera
2024-02-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Har du någonsin sett Bill gates med balenciaga gucci eller Rolex? Bara fattiga som vill leka rika som Chrippa köper dessa vidriga kläder

Nej det är precis det som är min poäng! Är folk med komplex som köper sånt skräp. Finns ju en anledning varför Hugo boss och Gucci har blivit blatte märken ingen vill köpa längre 😂
Citera
2024-02-21, 17:06
Medlem
Herregud stackars grannar som har en psyksjuk knarkare till granne som bråkar dygnet runt utanför och inne o huset. Han blir av med den ena efter den andra lägenhet, vän, familj som har lyckas göra kaos av.

Tänker om han hade haft Chloe igår, vilket jävla trauma att se pappa gasta och slåss.
Han är sjuk och borde tvångsomhändertas
Citera
2024-02-21, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jao du. Barcelona kunde jag förbise för att hon är ung o dum. Andra gången är bara totalt efterblivenhet, låg trovärdighet på henne nu. Såvida hon inte är där för att just filma och dokumentera. Vilket nästan är mer koko.

Det är tyvärr det jag misstänker iaf, att hon är där för att filma och dokumentera och se på nära håll hur han förstör sitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in