Citat:
Ursprungligen postat av
Egna-tankar
Jag ber dig om exempel på när Åkesson har gjort bort sig, och du svarar att SD har prenumererat på offerkoftan.
Du kan inte ge ett enda exempel utan säger bara att "SD är såna"!!!
Så svarar man bara när man inte har några egna argument att komma med!
Jag skrev att Jimpa och SD har prenumererat på offerkoftor. Jag föreslår att du byter ut dina Egna-tankar mot nån annans så att du får in lite kunskap. Det är tydligt att du antingen har ett mycket selektivt minne om du misslyckats att förtränga alla offerkoftor som SDare kastat ur sig.
- Fyllekajan Björn Söder ute och provocerar på nyårsnatten, skyller som vanligt ifrån sig och försöker gömma sig bakom polisens kjolar - blir kränkt när polisen inte spelar med i farsen
- Den påminner inte så lite om när tre andra överförfriskade SDare var ute i Stockholmsnatten och svingade med långa rör för att modigt slåss mot en ensam person, efter att ha kallat en kvinna för hora, en man för babbe och måttat sparkar. Även denna gång försökte de gömma sig bakom farbror polisen och även denna gång spelade inte polisen med i det löjliga upptåget.
- Och sen är det ju Kent Ekroth som med skydd av Säpo sprang runt på Sveriges krogar, provocerade och delade ut slag.
- Men det slutar tyvärr inte där utan vi har även Lars Isovaara som packad ramlade och ljög ihop en historia om att han blivit rånad av ett gäng invandrare och polisanmälde händelsen. Nix, polisen lät sig inte luras den gången heller.
- Fast det allra dråpligaste är nog ändå David von Arnold Antoni som ristade in ett hakkors i pannan på sig själv och sedan på sedvanligt SD-manér, skyllde på att han blivit överfallen. Och även denna gång spelade inte polisen med utan David blev själv anklagad för brott.
- Senast syltryggen Jomshof som har vana att likställa islam med nazism och sedan blir han ledsen i ögat och anmäler till polisen när någon kallar honom själv för nazist.
- Jimpa som försvarat alla ovanstående beteenden och ynkat över att alla är så dumma mot SD bara för att de är SD och nu kräver Margaretas avgång för att hon har mage att kalla en spade för en spade.
Dubbelmoralen och ynkligheten stinker och det gör faktiskt du också!