Citat:
Ursprungligen postat av
TotalWar
Jag kanske ska förtydliga mig lite. Det är MIN uppfattning att under den tid man injiceras av spikprotein samt en viss tid efteråt tror jag att man lever i stor stor fara.
Överdödligheten verkar i nuläget vara kopplat till vaccinprogrammen, så när vaccinprogrammen slopas så förväntar jag mig att överdödligheten återgår till det normala. Som det gjort i Sverige vecka 1-52 2023. Det var det jag menade är "goda nyheter". Men det här giftet mot ett kinesiskt förkylningsvirus är inte att leka med, det är vi nog överens om.
Med andra ord: -Du utgår ifrån att alla som kommer att dö av vaccinen, direkt eller indirekt genom att vaccinen tillåtit andra sjukdomar att utveckla sig, redan har dött.
Jag tror inte det finns skäl att vara så positiv. Jag tror att massvis med folk kommer att gå en för tidig död till mötes under flera decennier. Jag kan ta några konkreta exempel från min bekantskapskrets: Två kvinnor, varav den ena utvecklade Parkinson och den andra MS någon månad efter vaccinerna. De är fortfarande i livet, men när de dör så kommer det inte stå "covid" i dödsattesten.
Kanske skulle dessa personer utvecklat sjukdomarna ändå, utan vaccin. Men nu skedde det troligtvis tidigare i deras liv och ett antal decennier kommer således hyvlas av från deras normala livslängd. Detta är något vi kommer kunna se i mortalitetsstatistiken framöver. Vi kommer självfallet inte med säkerhet kunna säga att enskild person dött pga ett vaccin för tio eller femton år sedan, däremot kommer vi kunna applicera statisktiska metoder på befolkningen som helhet och se därigenom se orsakssamband.