2024-02-21, 10:19
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Stort mörkertal också men det vore på sin plats att alla tog tag i det här för att kunna hitta ett botemedel mot skadorna ! det är alldeles för många yngre personer som drabbas av en snabbt växande cancer som med stor sannolikhet beror på dessa förödande mrna vacciner. Det finns förmodligen olika preparat exempelvis Bromelain, querquentin, gurk,meja, nac, c vitamin, d vitamin för att lösa problemet.

Studien utgår från 99 miljoner vaccinerade människor.
Finns det någon som helst koppling mellan cancer och vaccin i studien?

Miljarder människor runt om i världen är vaccinerade mot Covid.
Har någon kunnat konstatera att cancer är vanligare bland vaccinerade?

Nästa gång du använder uttrycket "stor sannolikhet" borde du se till att kunna belägga dina påståenden.
Citera
2024-02-21, 10:24
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Se dig omkring det är en ökning av cancerfall yngre personer, barnafödandet minskar drastiskt osv tyvärr är det svårt att belägga allt och det vet du mycket väl.

Det hade inte alls varit svårt att belägga om det varit så att vaccinerade drabbades av ovanstående i högre utsträckning än ovaccinerade. Det är ju precis sådant här som studerats. I detta fall på 99 miljoner vaccinerade.
Citera
2024-02-21, 10:30
Medlem
Ogorkis avatar
Tur för alla som dog i covid 19 att få veta att de i alla fall inte kommer att drabbas av Gunilla Barres syndrom och få en svullen hjärna, eller för den delen få en inflammation i hjärtmuskeln. De kan pusta ut!
Citera
2024-02-21, 10:30
Medlem
Citat:
Problemet är att det är svårt att bevisa olika fenomen när man trixar med statistik och orsak och verkan men de som är lite vakna ser att mrna vaccinen orsakar mycket tråkigheter...

Ja, precis sådär säger dom som tror att Allah finns. Det är svårt att bevisa men dom TROR att det är så. Vissa tror det så mycket att dom är beredda att binda en bomb kring kroppen och springa in i en folkmassa i TRON att dom skall få komma till himmelen och få sex dussin jungfrur av Allah.

Det blir lättare om man läser statistiken istället för att TRO på muftin eller imamen. För han TROR antagligen också, men han har nog inte heller läst statistiken.

Sådär kan man gå runt i cirklar: "Hon" har hört från någon, som har hört från någon annan. Och eftersom du tror på vad "Hon" säger så sprids teorin vidare, vare sig den är sann eler falsk.

Läs statistiken och bilda dig en egen uppfattning, för tusan!
Citera
2024-02-21, 10:42
Medlem
Citat:
Skulle snarare säga att det är blinda hönor som dig som kacklar så här ! jag har läst statistik bla på folkhälsomyndighetens sidor och det är uppenbart att allting var överdrivet gällande Covid och sedan har jag studerat Big Pharma i Usa och där är det glasklart att mrna vaccinen är en bluff och egentligen är fullständigt livsfarliga eftersom de sänker immunförsvaret problemet är att folk drabbas olika...

Och du menar förstås att media mörkar massdöden, och man städar bort liken från gatorna varje natt.

I min värld, 4 år efter mRNA-vaccin, ser jag istället en massa människor som överlevde den första, farliga, vågen av Corona. Däremot vet jag bara två gamlingar som strök med på grund av dålilga rutiner på äldrevården. Men de var väldigt sköra redan innan.

Vet inte hur det ser ut i din bekantskapskrets? Kanske är du helt ensam överlevare?
Citera
2024-02-21, 10:46
Medlem
Inget nytt har väl framkommit?

En viss koppling till väldigt ovanliga bieffekter (som med alla läkemedel/ingrepp/behandlingar).

Skummade genom studien ( https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0264410X24001270?via%3Dihub ) och de har bara studerat bieffekter av vaccinet - inget om ovaccinerades hälsotillstånd och högre risk för sjukdomar och död.

Tittar man däremot på andra studier som kollat på detta (ovaccinerade jämfört med vaccinerade) så framgår det ju att trots dessa biverkningar så är risken för sjukdomar, sjukhusinläggning och dödsfall (alla typer - inte bara Covid 19) lägre för vaccinerade än för ovaccinerade.
Citera
2024-02-21, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Inget nytt har väl framkommit?

En viss koppling till väldigt ovanliga bieffekter (som med alla läkemedel/ingrepp/behandlingar).

Skummade genom studien ( https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0264410X24001270?via%3Dihub ) och de har bara studerat bieffekter av vaccinet - inget om ovaccinerades hälsotillstånd och högre risk för sjukdomar och död.

Tittar man däremot på andra studier som kollat på detta (ovaccinerade jämfört med vaccinerade) så framgår det ju att trots dessa biverkningar så är risken för sjukdomar, sjukhusinläggning och dödsfall (alla typer - inte bara Covid 19) lägre för vaccinerade än för ovaccinerade.

Kan du ge exempel på en sådan studie?
Citera
2024-02-21, 10:56
Medlem
Jag har i min omgivning sett cancer och tråkigheter som jag är ganska säker på orsakas av mrna vaccinen men hur bevisar man det ? Många tråkiga dödsfall orsakas av mrna vaccinen och det är ju framstående läkare som erkänner det idag.
Men även om man fortfarande inte tror på vad jag säger gå in och läs statistik på tex FHM. Det är chockerande när man inser att nästan ingen person under 70 år drabbades och de flesta som dog var multisjuka 85 + hur förklara det ?
Citera
2024-02-21, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Både jag och frugan har problem med hjärtklappning och anfåddhet vid minsta ansträngning. Jag har alltid varit aktiv och nu orkar jag knappt göra något alls.

Vi tog våran andra spruta vintern 2021 enbart för att kunna få resa fritt för vi skulle flytta till Chile. Sen vart vi tvingade att ta 1 i Chile för att få handla i mataffärer.

Hur kan jag få skiten ur kroppen?

Detox. Kommer krävas en del men vet många som renat sig. Kontakta en homeopat.
Citera
2024-02-21, 11:00
Medlem
Hälsotillstånd är en mer korrekt benämning instämmer i det....allt handlar inte om död utan det kan vara trötthet, ständiga förkylningar, andfåddhet vet många som inte orkar träna längre, det vittnas om fler sjukskrivna, hjärndimma, minnesproblem, ledproblem osv osv...
Citera
2024-02-21, 11:02
Medlem
Min poäng är också snarare att hjälpa. Det verkar som det finns lösningar på tillståndet ex rening av kroppen, d vitamin, c vitamin, olika örter, bromelain osv...
Citera
2024-02-21, 11:04
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Både jag och frugan har problem med hjärtklappning och anfåddhet vid minsta ansträngning. Jag har alltid varit aktiv och nu orkar jag knappt göra något alls.

Vi tog våran andra spruta vintern 2021 enbart för att kunna få resa fritt för vi skulle flytta till Chile. Sen vart vi tvingade att ta 1 i Chile för att få handla i mataffärer.

Hur kan jag få skiten ur kroppen?
Vad är det för "skit" du vill ha "ur kroppen"?

Det enda som finns "kvar i kroppen" är det immunologiska minne som via immunsystemets adaptiva del identifierar patogener som påträffats tidigare (via infektion eller immunisering) så att immunsvaret blir så effektivt som möjligt vid återexponering av t.ex. SARS-CoV-2.

Det är det minnet du vill ha bort, har jag begripit dig rätt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in