Citat:
Är det inte sjukare att filma och spela in samtal, smyglyssna av andra människor och basunera ut privata samtal och angelägenheter i syfte att kunna använda som hämnd mot någon?Hade Jocke och Anjo inte gjort det offentligt hade Chrippa målats ut som kvinnormisshandlare, blivit raderad överallt som det utlovats av hans kära flickvän om han inte lydde henne ! Hon hade blivit älskad av folket , rubriker ” känd youtube slog sin flickvän i månader !!! Nu pga Anjo och Jocke , sabbades linneas plan ! GLÖM inte att , anmälan som polisen gjort till socialen är pga LINNEA sagt : bägge föräldrarna går på droger , de sysslar med kriminell verksamhet, ingen bryr sig om flickan ! Infon kom henne står i anmälan . HON har spelat in Chrippa i smyg ,tro inte att hon slutar med det !! Han kommer få äta bajs .. NU har hon saker på honom som blir känsligt om det kommer ut .. ex samtal med socialtjänst , droger , skattebrott osv !! Tro mig , hon är smart ! Senast när Anjo kom utanför lägenheten på live , skrek hon : JAG har saker på er alla !!! Varav han frågade , vilka alla ? Alla sa hon ! Förstår han spelade in .. Samtidigt tror folk att L , skött det snyggt på sociala medier .. Hon bjuder in Anjo , filmar , sänder och sitter lugn och hånler .. Henne hade jag aldrig velat ha med i ett umgänge ..
Anjo säger själv att Linea gör si och säger så, för att trigga och då spelar hon in, varför spelar hon inte in vad som sägs innan?
Av vilken anledning filmar och spelar Jocke in samtal med Chrille, när man inte får ta del av upprinnelsen till att Chrille skriker om punare från Motala, varpå Jocke förtydligare menar du Jacke?! För att verkligen såra Jacke och sära på bröderna.
Så otroligt äckligt gjort av den gode Jockiboi.
Varför gör Jocke så? Triggar och spelar in utvalda privata samtal och ger till Anjo och SkvallerNessa?!
DET ÄR SJUKT.
Skulle någon ha trott på Linnéa om hon inte haft någon ljudinspelning?
Det finns för fan flera polisanmälningar och Chrille skadade Linnéa så pass att han häktades.
Julia spelar in samtal där hon triggar och hotar Chrippa med papprena och hånler, det gör hon med glädje och stort leende.