2024-02-21, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
...floskelrapade det programmerade etablissemangslydhjonet...

Hur kunde Rudolf Steiner veta det han nu får rätt i, 100 år senare? Om du behagar läsa mitt svar omedelbart ovan (till annan skribent)

Vilket mumbo-jumbo! "Eterisk kropp"?

Låt mig gissa. Du har inte vaccinerat dig mot vare sig difteri, polio, tbc, mässling, scharlakansfeber eller påssjuka? Du skulle inte vaccinera dig ens om du blir biten av en rabiessmittad hund? För då kommer regeringen och riksdagen kunna styra dig, kontrollera din hjärna?
Citera
2024-02-21, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermes88
Vad tänker ni om dessa nya upptäckter? Är det något som påverkar er syn på COVID-vaccination?

Känns skönt att man litade mer på magkänslan än akademikerna och tackade nej. Det hade kanske inte hänt något även om man vaxxat sig men jag hade inte mått bra av att ha det där i systemet och säkert hade man fått någon annan tillfällig åkomma som inte varit relaterad men som man då ändå trott hade en koppling och gått och oroat sig för.
Citera
2024-02-21, 09:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Hånade du oss "vaccin"kritiker i samband med giftinjicerandet och den tillhörande hjärntvättskampanjen och kallade oss "foliehattar" eller hur gjorde du?

Nej. Jag var själv kritisk. Men stod i fronten och behövde ta det. Tyvärr.
Citera
2024-02-21, 09:31
Medlem
Citat:
"fördelarna" överväger med att spruta in obskyra substanser i blodomloppet med förevändningen att "skydda" sig mot en åkomma som bara fanns i regimens propaganda, men inte i verkligheten? Nu hade du otur när du tänkte!

Nej, nej. Jag läste statistiken istället för Telegram.
Men alla har rätt att ha en åsikt. Så du behöver inte ändra åsikt för min skull.
(PS! Läs inte statistiken! Det kan vara skrämmande!)
Citera
2024-02-21, 09:34
Medlem
Hade varit intressant att veta procentuellt hur många som efter covid infektion nu har post covid symtom med hjärntrötthet och jämföra mellan dem som vaccinerat sig och dem som inte vaccinerat sig..

Sen har vi de facto med dödligheten som man inte kan bestrida.Men antivaxxers biter sig fast i minsta halmstrå som sticker ut och försöker hävda sin ståndpunkt
Citera
2024-02-21, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Men ni i folihattparaden är säker på att hela regeringen och alla riksdagsmän, efter varje val, genomgår nån slags övning i Davos, blir hjärntvättade att gå WHO:s ärenden?
En foliehatt Peter S.Goodman har skrivit en bok..Davos man om spektaklet..rekommenderas varmt.
Citera
2024-02-21, 09:47
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Både jag och frugan har problem med hjärtklappning och anfåddhet vid minsta ansträngning. Jag har alltid varit aktiv och nu orkar jag knappt göra något alls.

Vi tog våran andra spruta vintern 2021 enbart för att kunna få resa fritt för vi skulle flytta till Chile. Sen vart vi tvingade att ta 1 i Chile för att få handla i mataffärer.

Hur kan jag få skiten ur kroppen?

Är huvudet dumt så får kroppen lida.
Skyll dig själv ditt lilla lamm.
Citera
2024-02-21, 09:48
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermes88
Vad tänker ni om dessa nya upptäckter? Är det något som påverkar er syn på COVID-vaccination?

Det här är inga nya upptäckter.
Det är kända biverkningar som tidigt upptäcktes.

Förändrar inte min syn på covidvaccin.
Det är dock bra med ytterligare en stor studie som tydligt pekar på att mRNA vaccin är säkra.
Citera
2024-02-21, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Tyvärr, hade jag haft lite återhållsamhet så hade jag sluppit skiten. Men just då var jag desperat på att få lämna Sverige. Landet liksom hängde över oss som en våt filt.
Men jag ska lösa detta 😀
Du kan ha dvitamin brist eller järnbript har du kollat detta? Jag har själv inte tagit något vaccin så jag är ingen som vill bortförklara era symtom. Speciellt om ni är mörka och suttit inne mycket pga isokering samt vintermörker
Citera
2024-02-21, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Nej, nej. Jag läste statistiken istället för Telegram.
Men alla har rätt att ha en åsikt. Så du behöver inte ändra åsikt för min skull.
(PS! Läs inte statistiken! Det kan vara skrämmande!)
Fanns tex ingen statistik när dom började tvinga i gravida skiten.
Citera
2024-02-21, 09:56
Medlem
Citat:
...floskelrapade det programmerade etablissemangslydhjonet...

Hur kunde Rudolf Steiner veta det han nu får rätt i, 100 år senare? Om du behagar läsa mitt svar omedelbart ovan (till annan skribent)
Klart Steiner hade rätt, lille sangviniker där. Men han talade om alla vacciner. Mot smittkoppor t ex. Och nu står vi här utan smittkoppor och med en skenande global befolkningsökning. Vänta bara till de uppfinner ett fungerande vaccin mot malaria.
Citera
2024-02-21, 10:05
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckla
Jag går bara in i dessa trådar för att se vad äcklena gärningsmannen och korrektamund0 säger, vart är du korrekta?

Föll studiens slutsatser dig inte i smaken?
Har du några invändningar mot studien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in