Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Och nu börjar TomatKungen, sin vana trogen som det bottenlösa kräk han är, slingra sig som en orm. Du påstod att barn hade den rättigheten och du ljög. Så var det med det.
Ingenting av det du säger är vare sig logiskt eller moraliskt konsekvent.
Du är en sjuk man. Vem förutom en sjuk man använder sig av formuleringen "hett efterlängtad" om och om igen när det handlar om barn?
Ja, och det är till och med snäppet ännu värre, eftersom att han utnyttjade en annan kvinnas livmoder för sina ändamål. Han skadade alltså inte bara barnet som han berövar en förälder ifrån, utan även kvinnan, som kommer få leva med ett trauma av att få se sitt biologiska barn ryckas ifrån hennes armar och kidnappas efter födseln av denna man.
Nu är det dock som så att surrogatmödraskap är olagligt i Sverige, och det är helt rätt. Det ska vara förbjudet men problemet är ju att insemination av ensamstående INTE är olagligt efter 2016.
Det är dock inte av omtanke för barnet det är olagligt, för i Sverige skiter vi i barns bästa, utan det är för att i feminismens Nordkorea så eftersom att en kvinna far illa av surrogatmödraskap(den biologiska mamman) så ska det givetvis förbjudas enligt feminismens logik och att barnet far illa är inte ens med i ekvationen. När det gäller insemination av ensamstående så gynnas en kvinna och då är det per automatik bra enligt feminismens logik trots att barnet far illa.
Lögn och åter lögn. Du känner ingen sådan person. Du är en mytoman. I varenda tråd du härjar i har du alltid något anekdotiskt exempel du har ljugit ihop - utan undantag.
jag är närmre 50 bast. och jag är fortfarande mina föräldrars barn, trots min ålder. Och jag vet ju vilka mina föräldrar är. Den rättigheten är väldigt viktig: att veta sitt ursprung/veta vem som är ens föräldrar. Oavsett om man får den när man är myndig eller tidigare.
Ja, man ska ju
inte utnyttja män som spermadonatorer, kvinnor som äggdonatorer eller kvinnor som surrogatmammor.
Men det finns ju de män som gärna sprider sin säd (genom att donera den) till kvinnor som vill bli mammor/par som inte kan få barn på annat vis osv. Och det finns äggdonatorer som gärna sprider sina gener till ensamstående kvinnor eller par som inte kan få barn på annat vis. Och det finns kvinnor som gärna lånar ut sin livmoder och kropp för ett/flera växande barn till en ensamstående man eller ett par som inte kan få barn på annat vis. Och då är det inte fråga om utnyttjande.
Den kvinnan verkar inte lida av det. Hon hade ju när den artikeln skrevs fortsatt kontakt med mannen och barnen. Det märkliga var väl att äggdonatorn inte hade någon kontakt alls: hon var ju ändå biologisk mamma till donatorbarnen han är pappa till. Men tydligen fanns där ett starkare band mellan pappan och surrogatmamman. Och det är klart: hon har ju burit hans barn i sin mage och fött dem.
Du känner inte mig, så det är en lögn av dig att påstå att jag ljuger. Märkliga människa.
Jag känner många människor. Och det är väl för fasiken inget konstigt att då känna
en enda som har inseminerat sig? Eller är det helt otänkbart för din del att man som nästan 50 bast råkar göra det? Som sagt: du är bra märklig.
Det är ett vedertaget uttryck när man skriver "hett efterlängtad". Det visar på att något är väldigt önskat. Och det är bra för barn att födas önskade. Det gagnar givetvis deras fortsatta liv.
Varför ska inte hett efterlängtade donatorbarn få komma till? Är deras liv inget värt för dig?