2024-02-20, 16:49
Medlem
Hermi-Tages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Äh, jag har väldigt svårt att förstå ditt sätt att skriva. Kan bara se ”gnäll, gnäll, gnäll”. Och jag bara konstaterar att det är väldigt avtändande för kvinnor.

Kvinnor har svårt för gnälliga män, för emotionella män och för feminina män. Allt detta för att det är omanliga egenskaper.

Du verkar inte bara ha svårt att förstå, du verkar dessutom gilla att vara överlägsen och nedlåtande.
Ingen höjdarkombination.
Citera
2024-02-20, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
I så fall hade du inte skrivit så som du gör nu.
Du missuppfattar ju bara så jag lämnar diskussionen
Citera
2024-02-20, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hermi-Tage
Du verkar inte bara ha svårt att förstå, du verkar dessutom gilla att vara överlägsen och nedlåtande.
Ingen höjdarkombination.
Absolut inte. Jag förstår om jag råkar träffa. Men det är inte så jag menar. Jag menar att ur ett kvinnligt perspektiv är gnällandet absolut inte som kommer leda någonvart. Det är inte vad tjejer vill ha
Citera
2024-02-20, 16:52
Medlem
Citat:
För andra vilkor gäller för kvinnor

Ja andra villkor gäller för kvinnor när det kommer till sex. Livet är orättvist.

Men alla har möjlighet till sex, det är upp till individen att ta vara på den möjligheten. Sitter man bara och gnäller på hur orättvist det är att kvinnor har lätt att få ligga kommer man ingenstans.
Citera
2024-02-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Ja andra villkor gäller för kvinnor när det kommer till sex. Livet är orättvist.

Men alla har möjlighet till sex, det är upp till individen att ta vara på den möjligheten. Sitter man bara och gnäller på hur orättvist det är att kvinnor har lätt att få ligga kommer man ingenstans.
Alla personer har inte en möjlighet att få sex.
Senast redigerad av Lejonet95 2024-02-20 kl. 16:56. Anledning: ..
Citera
2024-02-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Absolut inte. Jag förstår om jag råkar träffa. Men det är inte så jag menar. Jag menar att ur ett kvinnligt perspektiv är gnällandet absolut inte som kommer leda någonvart. Det är inte vad tjejer vill ha
Och du tror dessa personer gnäller även utanför ett forum, allstå i verkliga livet?
Citera
2024-02-20, 16:55
Medlem
Citat:
Alla personer behöver inte ha en möjlighet för sex.

Förstår inte ens vad du svamlar om nu. Utveckla om du har någonting att säga. Annars kan du lika gärna var tyst.
Citera
2024-02-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Sex är ingen rättighet, såg jag en snygg medelålders kvinna säga i tv studion för några dagar sedan.
Jag har tänkt mer och mer på detta och är det inte j*vligt lätt för henne att säga det? Hon är en kvinna som kan få hur mycket kuk hon vill, lägger hon ut en sexannons så hade hon fått 300st svar.
Så, det är väldigt lätt för henne att säga till ensamma män att de inte har någon rättighet som helst till sex, när hon får det hela tiden. Skulle hon inte haft ett sexliv eller behövt anstränga sig för det så är jag rätt säker på att hon inte hade sagt detta. Förtjänar inte alla ett sexliv?

Samt, detta fenomen drabbar män och ensamma män i synnerhet. Om detta samhällsproblem hade drabbat kvinnor så är jag så säker på att frågan hade lyfts på annat sätt.
finns massor av feta och/eller fula brudar som vill knulla dig! duger inte dom?
vill du ha en 10 poängare måste du vara en 10 poängare.
alla kan inte ha tur i det genetiska lotteriet.
Citera
2024-02-20, 16:57
Medlem
Citat:
Förstår inte ens vad du svamlar om nu. Utveckla om du har någonting att säga. Annars kan du lika gärna var tyst.
En möjlighet för sex gäller inte för alla personer
Citera
2024-02-20, 16:59
Medlem
Citat:
En möjlighet för sex gäller inte för alla personer

Jo, alla har möjlighet att ha sexuella relationer med andra. Sen har vi olika förutsättningar, absolut. Men sånt är livet.

Att vissa människor har svårt att få ligga innebär inte att de har rätt att tvinga sig till de.
Citera
2024-02-20, 17:02
Medlem
Citat:
Jo, alla har möjlighet att ha sexuella relationer med andra. Sen har vi olika förutsättningar, absolut. Men sånt är livet.

Att vissa människor har svårt att få ligga innebär inte att de har rätt att tvinga sig till de.
Och om man inte kan tvinga sig till sex så betyder det ju att alla har inte alls en möjlighet att ha sexuella relationer med andra. För hur kan det bli en möjlighet när du säger samtidigt att vissa personer har svårt att få ligga och de ska inte kunna tvinga någon till sex?

Möjlighet med vem då?
Sex skulle inte vara en rättighet men man ska ha en möjlighet att ha det med andra människor.
Typ exempelvis som någon skulle säga att äga ett stort hus är ingen rättighet men ändå en möjlighet.

Hypotetiskt möjlighet...

Möjligheten är en åsikt.
Senast redigerad av Lejonet95 2024-02-20 kl. 17:09. Anledning: ......
Citera
2024-02-20, 17:05
Medlem
Citat:

Båda argumenten går inte ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in