2024-02-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Hur kan Marlene sitta o läsa journalantecningar från sjukvåden o sitta o säga hon vet det är en man som har vårdnaden om barnet med person nummer...är det gamla papper o hon inte fattar när det är skrivet ?

fattar inget
Tydligen papper från 2022 dvs innan lvu
2024-02-20, 12:19
Medlem
Citat:
hävisa till annan instans men där kom de ingen vart

men gud
hon skulle kunna jobba med telefonringning så mycket som hon ringer om dagarna..
2024-02-20, 12:21
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Child 13 brukade förut åka ned till stockholm och gå runt och demonstrera hon brukar ha en hatt på sig .Hennes dotter är i tonåren och omhändertagen sedan ett antal år
Jag har sett en video på en kvinna med en stor flagga och det såg ut att vara i Stockholm, det var någon slags aktion för deras parti som de kommer att ställa upp i valet med.
Det är det enda jag sett av det men hon har berättat att hon försörjde sig själv och dottern genom att vara gatumusikant i 10år typ, imponerande om hon lyckades leva på den inkomsten.
Nu är dottern 18+ men det verkar inte som att de träffas nåt ändå.
2024-02-20, 12:25
Medlem
Citat:
Hur kan Marlene sitta o läsa journalantecningar från sjukvåden o sitta o säga hon vet det är en man som har vårdnaden om barnet med person nummer...är det gamla papper o hon inte fattar när det är skrivet ?

fattar inget

Ja, hon sa att det var från 2019
2024-02-20, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Jag undrar vad denna tråd säger om alla oss, som sitter hela dagarna och lyssnar på detta skit!

Lite skadeglädje får jag erkänna.det är typ samma underhållning som när big brother kom.
Man måste ju bara se när de åker dit och hur det slutar
2024-02-20, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girl-In-Black
Ja, hon sa att det var från 2019

2024-02-20, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Jag undrar vad denna tråd säger om alla oss, som sitter hela dagarna och lyssnar på detta skit!

Lyssnar emellan fallen när jag är på jobbet
2024-02-20, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag har sett en video på en kvinna med en stor flagga och det såg ut att vara i Stockholm, det var någon slags aktion för deras parti som de kommer att ställa upp i valet med.
Det är det enda jag sett av det men hon har berättat att hon försörjde sig själv och dottern genom att vara gatumusikant i 10år typ, imponerande om hon lyckades leva på den inkomsten.
Nu är dottern 18+ men det verkar inte som att de träffas nåt ändå.

Är det samma parti som Malin var/varit engagerad i? Som var i blåsväder för att flera medlemmar var med i någon konspirationsrörelse? Ny framtid, tror jag de heter
2024-02-20, 14:23
Medlem
Vem är denhär S N*rim*n då?
Sitter å rabblar på något oförstående språk
*a
Senast redigerad av emelieb 2024-02-20 kl. 14:41.
2024-02-20, 14:48
Medlem
Marlene är på promenad och pratar om farliga djur i Brasilien. Säger att det är skönt att inte behöva bra om myndigheterna hela tiden för det är hon så trött på… nästa mening ut är ”Myndigheterna är som giftiga anakondor”’ 😂

Hon berättar att hon tiggt antibiotika i sex månader för sina ”bibiålor” och att Alvedon inte hjälper. Så nu passar det att ta mediciner? För inte så längesen så hade hon en lång harang om att hon aldrig tar tabletter eller mediciner för i Brasilien använder man inte ens smärtstillande eller narkos för operationer. Bara örter - det finns örter mot allt och de är mycket bättre. Hon vill bara ha antibiotika för att försöka skjuta upp rättegången.

Jag trodde länge hon var ”normal” dvs potential att fungera normalt mellan skov men börjar bli mer och mer övertygad att hon är lågbegåvad i grunden. Det kan inte bara språkförbistring som orsakar alla missförstånd.
2024-02-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Vem är denhär S N*rim*n då?
Sitter å rabblar på något oförstående språk
*a

Nu pratar hon svenska med polisen!

Jag vet inte så mycket om henne men hon hävdar att mamman är kidnappad och att polisen är förövaren.
2024-02-20, 16:08
Medlem
Vilket antiklimax med fakturan från advokatbyrån! Jag trodde det skulle bli kaos och polisanmälan, men den var tydligen felaktig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in