2024-02-20, 12:43
Medlem
Haha nu e han på junpyard me ungarna, sist jag kollade var det maxvikt 120 pannor där på deras studsmattor. Så han sitter väl med näsan i telefonen medans barnen leker
Citera
2024-02-20, 12:46
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukenn
Haha nu e han på junpyard me ungarna, sist jag kollade var det maxvikt 120 pannor där på deras studsmattor. Så han sitter väl med näsan i telefonen medans barnen leker

Sitter väl bredvid och skapar content #brapappa
Citera
2024-02-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Sitter väl bredvid och skapar content #brapappa
#CashenSkaIn
Citera
2024-02-20, 12:52
Avslutad
https://youtu.be/YB87ml4vVS8?si=2zeOcOGlTYueryFh
Cluee sammanfattar battlet..
Han läser upp Linneas instapost som fick Anjo att åka till Chrille mitt i natten för att visa vilken man han är...
Citera
2024-02-20, 13:19
Medlem
Hahahah vilken jävla fitta anjo är.
Citera
2024-02-20, 13:34
Medlem
Herregud vilken fars
Citera
2024-02-20, 13:38
Medlem
vichy6s avatar
Nån vänlig som vet länk eller info till Pontus stora brejk i media…. Dvs Biggest Loser och Lyxfällan?

Tack 🙂
Citera
2024-02-20, 13:40
Medlem
Oj jösses vilken MAN anjo är🤣🤣 så töntig och barnslig så jag förstår inte hur folk stöttar honom. Sjunker ner på ett dagisbarns nivå🤣
Citera
2024-02-20, 14:15
Medlem
knark-kungens avatar
Såg videon som Linnea filmat, jäklar vad rädd Anjo blev när Chrippa började knuffa på fläsket. Han hade aaaldrig vågat sig dit om han inte hade sitt laddade vapen med sig (mobilen med kameran på).
Citera
2024-02-20, 14:16
Medlem
Detta skrev jag om Kingdom center i Chrippas tråd tidigare.

Man målar upp det som att Linneas familj skulle tillhöra en fruktansvärd sekt och att den här sekten skulle vara Kingdom Center i Höör. Senast idag la flera av förtalsgänget upp namnet Kingdom Center för att ytterligare spä på det här ryktet. Jag har försökt leta efter dessa kopplingar och sen får ni göra er egen bedömning utifrån det.
Jag hittade inga bilder på Linneas familj i någon form på varken kyrkans hemsida eller sociala medier. Jag har kollat igenom ca 99% av alla deras bilder från 2013-2023 och inte hittat en enda bild de varken kommenterat eller gillat, trots att Linneas pappa verkar relativt aktiv på facebook annars. De är av det jag har tillgång till inte vänner till varken ledare för kyrkan eller överhuvudtaget några andra aktiva i den. Jag har sökt igenom hela hemsidan efter deras namn, skolan de tidigare hade och namnet kyrkan innan gick under. Nada.
Det jag sett av Linnea familj så verkar de väldigt normala och jag tycker verkligen läger Lundell/Berg/Puhkka ska vara försiktiga med att peka ut andra familjer som dysfunktionella (lägger till Banjo familjen här).

Sen som någon annan skrev så bara för att två avhoppade medlemmar har anklagat dem i medier för att vara en sekt så innebär det inte att de faktiskt är det. De verkar väldigt öppna för allmänheten för att var en sekt i sådana fall.
Citera
2024-02-20, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Håller med, känner exakt likadant.

Jag menar Chrippa och Linnea är långt ifrån perfekt men det är deras shit att lösa inom familjen inte inför hela Sverige. Det Anjo håller på med är på en helt annan nivå, han kan bara inte släppa det fast alla sagt till han att det räcker nu. Jag hoppas han blir anmäld av Chrippa och dömd han behöver en wake up. Fattar inte heller hur Jocke fortfarande är hans vän, visst Jocke har gett han massa material men Jocke har sina diagnoser och är impulsiv men han har i efterhand fattat att det gått för långt nu och att det borde tas privat istället och han har troligen sagt till Anjo också att det räcker nu men han kan bara inte sluta, hänger ut allihopa och trakasserar dem konstant det har fan hållt på i 2månader nu, det räcker.

Han har tappat det helt tänk er själva att ha Anjo efter er som tränger sig på erat liv och lägger sig i allting, snor dagböcker och annat skit och läcker allting på nätet för pengar. Garanterat att han tagit betalt av Liam M för allt material också.

Fyfan för den som blir hans nästa offer.

Dömd för vadå att han åkte och knackade på när chrippas hora till flickvän sa att han inte är man om han inte åker dit? Jävla töntar alla är här. Ska Linnea spela läcker på nätet får dom fan stå sitt kast om någon dyker upp.
Citera
2024-02-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Såg videon som Linnea filmat, jäklar vad rädd Anjo blev när Chrippa började knuffa på fläsket. Han hade aaaldrig vågat sig dit om han inte hade sitt laddade vapen med sig (mobilen med kameran på).

Vart finns den att beskåda?

Såg nu, exonphspoilerse
Senast redigerad av hewrgubbe 2024-02-20 kl. 15:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in