2024-02-20, 13:36
Avslutad
Cluee spelar på twitch och tydligen så har Chrille lagt upp en snap om att han och Linnéa kommer lägga upp en video idag som kommer ställa till det på internet...

Jag hoppas det inte är någon spökreaktionsskit, utan en ärlig förklaring om cirkusen utifrån sitt perspektiv.

Om sanningen ska fram, så är det Linnéa och Christofer som vet vad som skett bakom stängda dörrar.

Cirkusdrevet ackompanjerat av Jocke och Anjo startade när Chrille var häktad och Linnéa var alldeles tyst.
Citera
2024-02-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnéa var alldeles tyst.
Du glömde hennes video?
Citera
2024-02-20, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men skulle du på allvar åka hem till någon mitt i natten som skriver "Jag är i Norrköping, kom om du är en man" eller vad hon nu skrev.
Är din första tanke att "Ja fan, jag klär på mig och åker dit på en gång, de vill att jag ska komma ögona böj"

Ingen normal person skulle åka hem till någon bara för att de skriver - kom då. Töntar gör så.

Ingen normal person sitter och skriver "Är du en man kom hit" för sen gnälla att personen dyker upp. Dom var ju vakna och påklädda så vad är problemet?
Citera
2024-02-20, 13:43
Medlem
Inget av det här hade hänt om inte Anjo tidigare på dagen hade lagt upp ett klipp med Liam. Alla med hjärnceller fattar att det är ingen skillnad på att han själv lägger upp informationen och han ger den till någon annan för att lägga upp. Alla inom familjen har efter mötet med socialen sagt att de inte får lägga upp något om det mer för barnets skull och de alla har hållit det. Att Anjo vet om detta och ändå väljer att fortsätta säger en hel del om hur mycket han verkligen bryr sig om barnet.
Citera
2024-02-20, 13:58
Avslutad
Cluee säger i sin video att han fått meddelande från personer inom familjen (antagligen Jocke) om att han inte ska lägga upp något mer om Chrippa-dramat, förmodligen har alla involverade fått samma meddelande. Anjo skyller på "myndigheter", men i verkligheten är det Jocke som hindrar honom från att lägga upp något om dramat. Anjo skänker först allt material till Liam M, sedan åker han och våldgästar Chrippa och Linnea i deras hem. Hur kan Jocke tåla detta beteende? Han borde tagit avstånd från Anjo för länge sedan.
Citera
2024-02-20, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du glömde hennes video?
Den hon kom ut med efter att drevet varit igång i veckor?
Ca 40 minuter, med faktiska bevis, tillskillnad från fettsos klipp och klistraverkstad på över 20h
Citera
2024-02-20, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Fan vad trist tråden har blivit när allt handlar om hur hemsk Anjo är. Utan Anjo hade ni inte haft något att gotta er åt, era nollor. De riktiga förlorarna som ska kritiseras är Chrippa och L. De har kastat alla sina nära och kära under bussen och offrat allt bara för att Chrippas könsorgan vibrerar när han tänker på Borderline-patienten och hon inte kan få nog av att vara en del av influencer-Sverige.

Ja. De som främst uppräder minst sagt märkligt är de två personer som går över lik och alla anständiga gränser för att sänka varandra, för att i nästa sekund kastar alla deras nära och kära framför bussen för att kasta sig i armarna på varandra. För att ursäkta vad C och L kastat ur sig krävs att man själv kommer från dysfunktionell miljö och inte har koll på vad som i Sverige anses vara normativt beteende. L har, förutom att uttrycka sig oacceptabelt mot Cs dotter, även tackat sina värdar med att filma dem, för att sent igår hota med att hon minsann "har något på er alla" till Anjo.

Jag har inga känslor för någon i denna såpa men kritiken mot A är helt klart obalanserad. Den mannen för fullkomligt normala klarsynta resonemang, han har rimliga frågeställningar och framstår, till skillnad från C, som behagligt neurotypisk. Att A valt att tjäna sina pengar som influencer kan diskuteras men det är inte direkt som att han är värre än någon annan i det där gänget.
Citera
2024-02-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han var där 5 min efter inlägget från Linnea postades. Sluta få det att låta som de hade nattmössorna på sig!

Oavsett töntigt att ens åka dit.
Citera
2024-02-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Cluee säger i sin video att han fått meddelande från personer inom familjen (antagligen Jocke) om att han inte ska lägga upp något mer om Chrippa-dramat, förmodligen har alla involverade fått samma meddelande. Anjo skyller på "myndigheter", men i verkligheten är det Jocke som hindrar honom från att lägga upp något om dramat. Anjo skänker först allt material till Liam M, sedan åker han och våldgästar Chrippa och Linnea i deras hem. Hur kan Jocke tåla detta beteende? Han borde tagit avstånd från Anjo för länge sedan.

Jocke är ju uppenbarligen med på skiten, han följer fortfarande Anjo på Instagram och sa inte ens ifrån när han såg sin polare Anjo stå utanför hans brors hem skrikandes. Och idag har Jocke lagt tid på att chatta med skvallerkontot "Exonspoiler"-kontot på Instagram om skiten.
Citera
2024-02-20, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Ingen normal person sitter och skriver "Är du en man kom hit" för sen gnälla att personen dyker upp. Dom var ju vakna och påklädda så vad är problemet?

Ingen normal person blir provocerad av den posten och åker dit mitt i natten och leker tuffing.
Citera
2024-02-20, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Nu är ju inget i deras historia normalt alls, men om det kommer hem någon till mig som jag inte vill ska komma in så ringer jag polisen.

även en person som du öppet utmanar att personen inte är en man och vågar komma? haha
Citera
2024-02-20, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Jocke är ju uppenbarligen med på skiten, han följer fortfarande Anjo på Instagram och sa inte ens ifrån när han såg sin polare Anjo stå utanför hans brors hem skrikandes. Och idag har Jocke lagt tid på att chatta med skvallerkontot "Exonspoiler"-kontot på Instagram om skiten.
Ja, det är rätt uppenbart.
Han njuter av att få agera hjälte och offer. Tänk så mycket han "hjälper" sina bröder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in